රෑ 12ටත් බ්රෙකින්ග් වැඩේ බරපතලයි වගේ

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Wesi tho petrol 200 unhama thread dagena marenna giya neda.dan kiyada gaana.minisu kohomada jewath wenne sakkiliyo.thoge Maha eka polawal gaane gihin Dan Badu ganan gihin sapada ahuwa mathakada ponnayo.dan kohomada ganan.kalin aanduwta wada fail anduwak meka. Dara ganna bari widiyata hamadama wedi wela duppath minisunta jewath wenna ba.me tatweta rata path kare thope Maha eka. Bruwo tho thama kade palayan musalaya
    මම තෙර්ඩ් එකක් දැම්ම මිසක් ඒ කාලෙ, පාරවල් වහල බස් ගිනි තියල තෙල් බවුසර් ගිනි තියන්ඩ ගියෙ නැ..

    දැන් සැපද ඇහුවෙත් පිට්ටනිවල මිටින් තියල මිසක් පාරවල් වහන් මිනිස්සුන්ට ගමන් බිමන් යන්ඩ නොදී නෙමේ..

    ප්‍රජාත්‍රනත්‍රවාදි අපේ දේශපාලනය සහ පර පීඩිත ත්‍රස්ත්‍රවාදි අරගලය සසදන්ඩ බැ..
     

    119©

    Well-known member
  • Sep 29, 2012
    2,413
    2,163
    113
    ~ගෙදර~
    මම තෙර්ඩ් එකක් දැම්ම මිසක් ඒ කාලෙ, පාරවල් වහල බස් ගිනි තියල තෙල් බවුසර් ගිනි තියන්ඩ ගියෙ නැ..

    දැන් සැපද ඇහුවෙත් පිට්ටනිවල මිටින් තියල මිසක් පාරවල් වහන් මිනිස්සුන්ට ගමන් බිමන් යන්ඩ නොදී නෙමේ..

    ප්‍රජාත්‍රනත්‍රවාදි අපේ දේශපාලනය සහ පර පීඩිත ත්‍රස්ත්‍රවාදි අරගලය සසදන්ඩ බැ..
    A kale ehema karanna taram rata winasa wela thibbe na.minissu parawal wahana eka hari deyak neme.e minissu wa ethanata genna weda sidda kare kawda? Anduwa vat eka adu karala ,pora case, molayak nathi mudal amathila .ratak thiya kadayak wath karaganna bari un set ekak rata karanne.ehema karala kiyanawa minissu parata bahina eka weradi kiyala,e weradda karanna pelambewwe kawda?

    Umbe reply mata epa ignore Kara
    ------ Post added on Apr 20, 2022 at 9:37 AM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    A kale ehema karanna taram rata winasa wela thibbe na.minissu parawal wahana eka hari deyak neme.e minissu wa ethanata genna weda sidda kare kawda? Anduwa vat eka adu karala ,pora case, molayak nathi mudal amathila .ratak thiya kadayak wath karaganna bari un set ekak rata karanne.ehema karala kiyanawa minissu parata bahina eka weradi kiyala,e weradda karanna pelambewwe kawda?

    Umbe reply mata epa ignore Kara
    ------ Post added on Apr 20, 2022 at 9:37 AM
    වැරදියi අපිටත් තිබ්බ ඕන නම් 200 පෙන්නල බස් ගිනි තියන්ඩ බැරිකමක් නැ සරලයි, ඒත් අපි ඒව කරන්නෙ නැ, 300 මරපු වෙලාවෙ මිනිස්සු මිනිස්සුන්ට කැති අරන් පාරට බස්සන්ඩ තිබ්බ කරේ නැ අවශ්ය නැති නිසා.. අපි ඔක්කොම කරන්නෙ ප්‍රජාත්‍රන්ත්වාදි සීමාවෙ,

    උබල ප්‍රජාත්‍රන්තවාදීව හැසිරෙන්ඩ දන්නෙ නැ හරක් රැලක් වගේ ..දැක්කනෙ අර සැප කර් එකට කෙලපු හැටි තොපිල කුහකයි,

    රිප්ලයි දාන්ඩ බැරි නිසා හැoගිලා ඉදපල්ල ලේසියි මට..