රිදුනා රිදුනා කිසි දාක වැටුනේ නැති නිසා - IRAJ &
මේවසරේ වැඩියෙන්ම බැනුම් අහපු මිනිහෙක් තමයි ඉරාජ්.
වැඩේ හරි හෝ වැරදි කෙසේ වෙතා ඉරාජ් සාර්ථකයි. උට බැනපු (මමද ඇතුළුව) හැම කෙනාටම වඩා වූ සාර්ථකයි. ඇයි ඒ ?
ඉරාජ් තවදුරටත් musician කෙනෙක්වත් rapper කෙනෙක්වත් නෙමේ. උට බනින බහුතරය වරද්දගත්ත තැන ඒක. ඌ අවස්ථාවෙන් ප්රයෝජන ගන්න ව්යාපාරිකයෙක්. සුපිරිම marketing expert කෙනෙක්.
උට බැනපු හැමෝම උගේ ගැටේට අහු උනා.
වැටුපක් නොලබාම ඉරාජ් ව ප්රමෝට් කරා. ඉරාජ් පොයිට් එකට හරියටම ගැහුවා. මිනිස්සුන්ට කතාකරන්න දේවල් ඉතුරු කරා. හැම මියුසික් වීඩියෝවකම අඩුම ඒ වගේ තැන් දෙක තුනක් දැම්ම. (බලල තියෙනවනම් ඒ එක වීඩියෝ එකක් ගැන කල්පනා කරලා බලන්න) අම්ම අප්පා උනත් පාවිච්චි කරලා Trend එකක් හදාගන්න මට්ටමේ වැඩ කර. ගොසිප් කාරයෝ, FB පේජ් කරන අපේ කුක්කො, profile එකෙන් රට හදන්න බුකියේ දඟ දාන නැන්දලා මාමි ල උගේ ගැටේ ට සම්පුර්නෙන්ම අහු උනා. රෑ දවල් මහන්සි වෙවී Artworks හද හද publish කරා.
හත්පොලේ ශෙයා කරා.
Impression වලින් ආදායම එන, ජනප්රියත්වයට වඩා ප්රසිද්ධ කම වටිනා ඉරාජ්ට එකෙන් වාසියක් මිසක් තඹේක පාඩුවක් උනේ නැහැ.
අන්න ඒකයි මම මුලින්ම කිව්වේ ඉරාජ් සාර්ථකයි කියල.



උගේ වචනෙන් ....
https://youtu.be/35gjEOUSpbs?t=8m15s
රිදුනා රිදුනා කිසි දාක වැටුනේ නැති නිසා....

මාර්කටින් කියන්නේ කලාවක් නම් ඌ පිකාසෝටත් එහා එකෙක්.
මිනිහෙක්ට බැනල අපිට ලැබෙන දෙයක් නෑ. මිනිහෙක්ගෙන්ත ගන්න දෙයක්ම තියෙනවනම් ඒ දේ ජිවිතයට ගන්න.
ඒ මිනිහගේ වැරදි මත්තේ එල්ලිලා ඉන්න එපා. තමන්ගේ ගමන යන්න. තමන් කරන දේ හරියට, පුළුවන් උපරිමයටත් වඩා කරන්න බලන්න. තමන්ගේ ඊයෙත් එක්ක අද සාර්ථකත්වය පමණක් බලන්න. හැමෝම එකම දේ කරන්න අවශ්ය නෑ. හැමෝම කරන දේ තමන්ට බැරි වෙන්නත් පුලුවත්. එත් සාර්ථකත්වය කියන දේ හැමෝටම ලඟා කරගන්න පුළුවන් දෙයක්. තමන්ගේ වෘත්තීය නිපුණත්වයෙන් ම.
මතක තියාගන්න, සාර්ථක උනා හෝ නැතා ඒක තමන්ට. තමන්ගේ අනාගතේ ට.
.
.
.
.
.
Rewind 2017 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=35gjEOUSpbs
මඩක් ක්රියෙටිවූ විදියට
(සාර්ථක නිර්මාණයක්)
https://www.youtube.com/watch?v=TaDl8hMP90I
මේවසරේ වැඩියෙන්ම බැනුම් අහපු මිනිහෙක් තමයි ඉරාජ්.

වැඩේ හරි හෝ වැරදි කෙසේ වෙතා ඉරාජ් සාර්ථකයි. උට බැනපු (මමද ඇතුළුව) හැම කෙනාටම වඩා වූ සාර්ථකයි. ඇයි ඒ ?
ඉරාජ් තවදුරටත් musician කෙනෙක්වත් rapper කෙනෙක්වත් නෙමේ. උට බනින බහුතරය වරද්දගත්ත තැන ඒක. ඌ අවස්ථාවෙන් ප්රයෝජන ගන්න ව්යාපාරිකයෙක්. සුපිරිම marketing expert කෙනෙක්.

උට බැනපු හැමෝම උගේ ගැටේට අහු උනා.
වැටුපක් නොලබාම ඉරාජ් ව ප්රමෝට් කරා. ඉරාජ් පොයිට් එකට හරියටම ගැහුවා. මිනිස්සුන්ට කතාකරන්න දේවල් ඉතුරු කරා. හැම මියුසික් වීඩියෝවකම අඩුම ඒ වගේ තැන් දෙක තුනක් දැම්ම. (බලල තියෙනවනම් ඒ එක වීඩියෝ එකක් ගැන කල්පනා කරලා බලන්න) අම්ම අප්පා උනත් පාවිච්චි කරලා Trend එකක් හදාගන්න මට්ටමේ වැඩ කර. ගොසිප් කාරයෝ, FB පේජ් කරන අපේ කුක්කො, profile එකෙන් රට හදන්න බුකියේ දඟ දාන නැන්දලා මාමි ල උගේ ගැටේ ට සම්පුර්නෙන්ම අහු උනා. රෑ දවල් මහන්සි වෙවී Artworks හද හද publish කරා.
හත්පොලේ ශෙයා කරා.
Impression වලින් ආදායම එන, ජනප්රියත්වයට වඩා ප්රසිද්ධ කම වටිනා ඉරාජ්ට එකෙන් වාසියක් මිසක් තඹේක පාඩුවක් උනේ නැහැ.
අන්න ඒකයි මම මුලින්ම කිව්වේ ඉරාජ් සාර්ථකයි කියල.



උගේ වචනෙන් ....
https://youtu.be/35gjEOUSpbs?t=8m15s
රිදුනා රිදුනා කිසි දාක වැටුනේ නැති නිසා....


මාර්කටින් කියන්නේ කලාවක් නම් ඌ පිකාසෝටත් එහා එකෙක්.
මිනිහෙක්ට බැනල අපිට ලැබෙන දෙයක් නෑ. මිනිහෙක්ගෙන්ත ගන්න දෙයක්ම තියෙනවනම් ඒ දේ ජිවිතයට ගන්න.
ඒ මිනිහගේ වැරදි මත්තේ එල්ලිලා ඉන්න එපා. තමන්ගේ ගමන යන්න. තමන් කරන දේ හරියට, පුළුවන් උපරිමයටත් වඩා කරන්න බලන්න. තමන්ගේ ඊයෙත් එක්ක අද සාර්ථකත්වය පමණක් බලන්න. හැමෝම එකම දේ කරන්න අවශ්ය නෑ. හැමෝම කරන දේ තමන්ට බැරි වෙන්නත් පුලුවත්. එත් සාර්ථකත්වය කියන දේ හැමෝටම ලඟා කරගන්න පුළුවන් දෙයක්. තමන්ගේ වෘත්තීය නිපුණත්වයෙන් ම.මතක තියාගන්න, සාර්ථක උනා හෝ නැතා ඒක තමන්ට. තමන්ගේ අනාගතේ ට.
.
.
.
.
.
Rewind 2017 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=35gjEOUSpbs
මඩක් ක්රියෙටිවූ විදියට
(සාර්ථක නිර්මාණයක්)https://www.youtube.com/watch?v=TaDl8hMP90I
