බර වාහන license අඵත්කරන එකට ඕන කරන ද්වල් වනස්ද ?


meee wadeedi godak wela yanne medical report eka gannada nattam werahara gihin renew karana wadeetada kyala danne bro kenek kyannako. mala huttak tami bn meka. dawas 1.5 wage leave kela wenawa wage mata terenne.

