උබ අර ඉස්සරහ දොරේ එල්ලිලා අත වන වන යන එකාද? ඌට ටිකට් කඩන්නේ නෑ මන් හිතන විදිහට.මම driver නම් පොන්නයෝ ඕකා අද කූඩුවේ... අපි යන එන බස් එහෙක එකෙක්ට කිව්වනම් බලා ගන්න තිබ්බා..![]()
![]()
උබ අර ඉස්සරහ දොරේ එල්ලිලා අත වන වන යන එකාද? ඌට ටිකට් කඩන්නේ නෑ මන් හිතන විදිහට.මම driver නම් පොන්නයෝ ඕකා අද කූඩුවේ... අපි යන එන බස් එහෙක එකෙක්ට කිව්වනම් බලා ගන්න තිබ්බා..![]()
![]()
Video eka balapan pakaya hariyata.අර ඩැයිවර් කාරය ටෝක් කරද්දී රේවුන ආරුට, ඌත් පොන්නයා වගේ කරබාගෙන හිටිය අන්තිමට.

Video eka balapan pakaya hariyata.
Driver Awama koheda pakayo Uu baya une. Driver ta Katha karapu widiha dakke nadda utath kunuharupen thamai katha කරේ.
Dan ithuru salli dunne naha kiyala kohe neethi ya ta da gihin kiyanna puluwan?
Rupiyal 500 ta koy පොලිසියේ ද ponnayo entry ලියන්නේ?
උඹ අලි lord පකීර් නම් කියපන් බලන්න කාටද complain කරන්න ඕනේ කියල?
Huththo bus eke eka minihek enne naha konda wa berganna. Hethuwa mokada? Unuth kemathie wena deta. Hamogema අසාධාරණය වෙනුවෙන් ඌ හැසිරෙන්නේ
ඔව් දෙපැත්තක් තියෙනවා.කොන්දොස්තරලා රුපියල් 5 නෙමේ මග බහින අයගෙනුත් මුලු ට්ර්ප් එකේ ගාන් ගන්නව, ඉතුරු සල්ලි දෙන්නේ නෑ ඒ ඔක්කොම ඇත්ත. ඒත් මනුස්සයෙක්ට ඔහොම ගහන එක සාදාරන නෑ. ඔන්නම් complain කරනවා මිසක්.ඒ මනුස්සයා ගෙදර wife ට දරුවන්ට මුහුන දෙන්නේ කොහොමද?. මට ප්රශ්නෙ කුඩ්ඩා හරි මොකා හරි කොන්දට ගහපු එක නෙමේ. යමක් කමක් තේරෙන මේ කිරියේ උන් ඒකට හුරේ දාන එක.
Complain කරන්නේ බස්නාහිර පලාත් මාර්ගස්ත මගී ප්රවාහන අදිකාරියට.උන් අනිවා ඒක බලනවා and progress එක track කරන්න පුලුවන්.කොන්දොස්තරලා රුපියල් 5 නෙමේ මග බහින අයගෙනුත් මුලු ට්ර්ප් එකේ ගාන් ගන්නව, ඉතුරු සල්ලි දෙන්නේ නෑ ඒ ඔක්කොම ඇත්ත. ඒත් මනුස්සයෙක්ට ඔහොම ගහන එක සාදාරන නෑ. ඔන්නම් complain කරනවා මිසක්.ඒ මනුස්සයා ගෙදර wife ට දරුවන්ට මුහුන දෙන්නේ කොහොමද?. මට ප්රශ්නෙ කුඩ්ඩා හරි මොකා හරි කොන්දට ගහපු එක නෙමේ. යමක් කමක් තේරෙන මේ කිරියේ උන් ඒකට හුරේ දාන එක.
View attachment 247651
------ Post added on Mar 5, 2025 at 7:43 AM
උබ අර ඉස්සරහ දොරේ එල්ලිලා අත වන වන යන එකාද? ඌට ටිකට් කඩන්නේ නෑ මන් හිතන විදිහට.
ඉතින් පොන්නයෝ එහෙම ගහන්න කියලත් නීතියක් තියෙන්නේ කොහෙද? එකපාරක් නම් කමක් නෑ ආයේ පන්න පන්න ගිහින් ගහන්නේVideo eka balapan pakaya hariyata.
Driver Awama koheda pakayo Uu baya une. Driver ta Katha karapu widiha dakke nadda utath kunuharupen thamai katha කරේ.
Dan ithuru salli dunne naha kiyala kohe neethi ya ta da gihin kiyanna puluwan?
Rupiyal 500 ta koy පොලිසියේ ද ponnayo entry ලියන්නේ?
උඹ අලි lord පකීර් නම් කියපන් බලන්න කාටද complain කරන්න ඕනේ කියල?
Huththo bus eke eka minihek enne naha konda wa berganna. Hethuwa mokada? Unuth kemathie wena deta. Hamogema අසාධාරණය වෙනුවෙන් ඌ හැසිරෙන්නේ

ගහපු එකා ඇරෙස්ට් කරලඉතින් පොන්නයෝ එහෙම ගහන්න කියලත් නීතියක් තියෙන්නේ කොහෙද? එකපාරක් නම් කමක් නෑ ආයේ පන්න පන්න ගිහින් ගහන්නේ![]()
![]()
කොන්දොස්තරට මුකුත් නැද්ද ?ගහපු එකා ඇරෙස්ට් කරල
නොදනී බන්කොන්දොස්තරට මුකුත් නැද්ද ?
ටිකට් නොදීම, ඉතුරු සල්ලි නොදීම
sira ban u atakwath ussanne na wayasaka manussayek. aru nikan wiraya wenna uta gahanne. conductor hospital admit wela police complain ekak dammanam aru kelinma athule.ඉතින් පොන්නයෝ එහෙම ගහන්න කියලත් නීතියක් තියෙන්නේ කොහෙද? එකපාරක් නම් කමක් නෑ ආයේ පන්න පන්න ගිහින් ගහන්නේ![]()
![]()
Pala wesi yanna. kebara kelinne nathuwa.මම නම් වැඩියෙන් දුන්නත් ඉතුරු නම් ඉල්ල ඉල්ල යන්නේ නෑ 10-20-50 උනත්. මොක්ද ඔක අපි ගත්තත් උන් ගත්තත් ඔකෙන් කරන්න දෙයක් නෑ
uba wage higanno neme ban hamomaPala wesi yanna. kebara kelinne nathuwa.

පන්න පන්න නම් තමයි ගහන්න ඕන thaga දාගෙන ඉන්න උන්ට රැස් බහින්න.ඉතින් පොන්නයෝ එහෙම ගහන්න කියලත් නීතියක් තියෙන්නේ කොහෙද? එකපාරක් නම් කමක් නෑ ආයේ පන්න පන්න ගිහින් ගහන්නේ![]()
![]()
ane yako, okata complain kalama karai pakak.කොන්දොස්තරලා රුපියල් 5 නෙමේ මග බහින අයගෙනුත් මුලු ට්ර්ප් එකේ ගාන් ගන්නව, ඉතුරු සල්ලි දෙන්නේ නෑ ඒ ඔක්කොම ඇත්ත. ඒත් මනුස්සයෙක්ට ඔහොම ගහන එක සාදාරන නෑ. ඔන්නම් complain කරනවා මිසක්.ඒ මනුස්සයා ගෙදර wife ට දරුවන්ට මුහුන දෙන්නේ කොහොමද?. මට ප්රශ්නෙ කුඩ්ඩා හරි මොකා හරි කොන්දට ගහපු එක නෙමේ. යමක් කමක් තේරෙන මේ කිරියේ උන් ඒකට හුරේ දාන එක.
View attachment 247651
------ Post added on Mar 5, 2025 at 7:43 AM