රුපියලේ අගය අඩු කිරීමේ හේතුව ..(සරලව)

HushGR

Member
Dec 14, 2010
1,303
226
0
Colombo
මොඩ කැරියා තෝ කොහෙන්ද ආර්ථික විද්්‍යාව ඉගෙන ගත්තෙ. තෝ වගේ මෝඩ යක්කු පාර්ලිමේන්තුවෙත් ඉන්නවා ඒකයි රුපියලේ අගය බහින්නෙ.

උබ වගේ හැම එකකටම පුක දෙන කැරියෝ ඉන්න නිසා තමා මේ රටට හරියනේ නැත්තේ ..
 
Last edited:

HushGR

Member
Dec 14, 2010
1,303
226
0
Colombo
hehe dan ban umba oya kiyana widihata rs agaya adu uanta katada laba.. padi ithin wadi wenne nah.. badu mila wadi wenawa.export cost eka wadi nisa.. eken wenne minisunta thawath amaru wena eka thama...

uk wala sathiyak ful time wada karoth iphone ekak ganna puluwan.. lankawe kala innawath puluwan da ban.. .

onna eka 1 rs $100 wage una nam. kochcara padiri da.. anee manda api mey maths karala thopita wada hondata arthika widyawa dannawa..


Machan man explain kare thory eka witarai.... nathuwa lankawata duk widinna wnna kiyala kiwwe nane...
 

HushGR

Member
Dec 14, 2010
1,303
226
0
Colombo
Mokakda bun me harak kathawa. Minissunta one serama products lankawe hadanawa nam aulak naa.Yako 3/4 k ma api wena ratawal walin gennanne. Ewa okkoma lankawe hadanna invest karanne umbe baappada???:growl::growl:Zirama gon kathawak umba kiyala thiyenne.matath hithenne umba wage un thama parliment eke aththe. Umbe mole bara kirala balapan.

Umba hithapan tea export karana ekek oya umba kiyana profit eka gaththa kiyala. Yako uta transport walata Fuel walatama double cost wenawa. E oya umba kiwwa widiyata rupiyala adu wela nisaa.....1 oil barrel ekakata apen yana gaana wadiy.:frown::frown::frown::frown:

Umbala wage hithana eunuth innawane.

Yako man kiyanne theory eka gana witarai.. ehema nathuwa anik ewa gana newey...
 

HushGR

Member
Dec 14, 2010
1,303
226
0
Colombo
sira kathawa
condescendingwonka.jpg


ithin kawadda parliment eka paththe yanda hithan inne

Ane ehema kisima adhasak na...
 

Proxies

Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"

    හරියට Jack Daniels එකක් වෙනුවට ගල් බෝතලක්
    gal.jpg
    ගන්නවා වගේ සීන් එකක්





    :P:P:P:P
     

    Death Hunter

    Member
    May 23, 2011
    65
    3
    0
    රුපියලේ අගය අඩු වෙන එක මේ ගොන් ආන්ඩුවට නවත්වගන්න බැරුව ඉන්නෙ.ගොන් අර්ථික න්‍යායන් හින්දා.රුපියල අගය අඩුවෙනවා කියන්නෙ රට දිනෙන් දින ආර්ථිකමය වශයෙන් දුර්වල වෙනවා කියන එකයි.
     

    Death Hunter

    Member
    May 23, 2011
    65
    3
    0
    Me auruddewath deyak igana ganna balpan apathayo....hamadama modayek wage innathuwa..


    ඇන්ඩුවට රුපිලෙ අගය අවප්‍රමානය වෙන එක නවත්ව ගන්න බැරුව ඉන්නෙ.රටක මුදලෙ අගය අවප්‍රමාණ වෙනවා කියන්නෙ ඒ රටෙ අර්ථිකය බිද වැටෙනවා කියන එක.
     
    Last edited:

    HushGR

    Member
    Dec 14, 2010
    1,303
    226
    0
    Colombo
    තෝ නෙ අපතයා.බුරුවෝ ඇන්ඩුවට රුපිලෙ අගය අවප්‍රමානය වෙන එක නවත්ව ගන්න බැරුව ඉන්නෙ.රටක මුදලෙ අගය අවප්‍රමාණ වෙනවා කියන්නෙ ඒ රටෙ අර්ථිකය බිද වැටෙනවා කියන එක.උබ දන්න බුරු ආර්ථික න්‍යායන්....

    මන් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ කතාකරන්නේ රුපිලෙ අගය අවප්‍රමානය වෙන එකෙන් ලංකාවේ අර්ථිකය බිද වැටෙන එක ගැනද බුරු පුතෝ..... මන් මේකෙන් කතා කරන්නේ රුපිලෙ අගය අවප්‍රමාන කියන සිද්දන්තය ගැන පමණයි .. එක තේරුම් ගන්න බැරි හරක් පැටියෙක් නේ උබ ... අපතයා
     

    HushGR

    Member
    Dec 14, 2010
    1,303
    226
    0
    Colombo
    මේ ත්රෙඅඩ් එකේ බලාපොරොත්තුව රුපිලෙ අගය අවප්‍රමාන කියන සිද්දන්තය ගැන තේරුම් කරදීම පමණයි ...

    ඊට අමතරව එකෙන් ලංකාවට වෙන අහිතකර බලපෑම් ගැන කතා කිරීම නෙවෙය් .... ලංකාවට අහිතකර බලපෑම් එනවා ඇති ... ඒවා ගැන කතා කරන්න මේ ත්රෙඅඩ් එකෙන්බලාපොරොත්තුවක් නැ..

    මේක ආණ්ඩුවට කඩේ යන්න දාපු ත්රෙඅඩ් එකකුත් නෙවෙයි ... හුදෙක් දැනුම සඳහා පමණි .....

    මට මේ සිද්දන්තය ගැන තෙරුනේ නැති නිසා දන්නා කෙනෙක් ගෙන් අහලා දැනගත්තේ .. එක එළකිරි එකේ යහළුවො එක්ක බෙදාගන්න තමා මේ ත්රෙඅඩ් එක දැම්මේ ...
     

    Death Hunter

    Member
    May 23, 2011
    65
    3
    0
    මන් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ කතාකරන්නේ රුපිලෙ අගය අවප්‍රමානය වෙන එකෙන් ලංකාවේ අර්ථිකය බිද වැටෙන එක ගැනද බුරු පුතෝ..... මන් මේකෙන් කතා කරන්නේ රුපිලෙ අගය අවප්‍රමාන කියන සිද්දන්තය ගැන පමණයි .. එක තේරුම් ගන්න බැරි හරක් පැටියෙක් නේ උබ ... අපතයා


    උබ කියන්නෙ අප්‍රබංශ.අපෙ රුපියලෙ අගය බිදවැටනකොට දෙශිය දෙත් මිල ඉහල යනවා.එක දිර්ඝව විස්තර කරන්න ඕන දෙයක්.අපෙ නිශ්පාදන නිපැයුමට යන මිලත් ඉහල යනවා.අපි අමුද්‍රව්‍ය උපකරණ ගන්නෙ විදෙශ රටවලින් හින්දා. අපිට එවාට ගෙවන්න වෙන මුදල වැඩිවෙනවා.ජැක් ඩැනියෙල් ගහන එකා ගහන්නෙ ජැක් ඩැනියෙල්.සල්ලි තිබුනත් නැතත් ගල් වලට හුරු උන එකා බොන්නෙ ගල් අරක්කු.
    තේ අපනයන කරන්නෙ අපි විතරක් නෙමෙ.රුපියලෙ අගය බාල්දු වෙන කොට අපිට තේ නිශ්පාදනයට යන වියදමත් වැඩි වෙනවා.එහෙම උනහම අපිට වඩා අඩු මුදලට වෙළද පොලට එන තේ සමග අපිට තරග කරන්න බැරි වෙනවා.මිල වැඩී උනාහම අපෙ තේ මිලදි ගන්නෙ නැහැ.තෙරුනාද උබට?
     
    Last edited:

    HushGR

    Member
    Dec 14, 2010
    1,303
    226
    0
    Colombo
    හරකෝ.උබෙ ගොන් සිද්ධාන්ත තෙරුන් ගන්න පුලුවන් ගොනුන්ට විතරයි.උබ කියන්නෙ අප්‍රබංශ.අපෙ රුපියලෙ අගය බිදවැටනකොට දෙශිය දෙත් මිල ඉහල යනවා.එක දිර්ඝව විස්තර කරන්න ඕන දෙයක්.අපෙ නිශ්පාදන නිපැයුමට යන මිලත් ඉහල යනවා.අපි අමුද්‍රව්‍ය උපකරණ ගන්නෙ විදෙශ රටවලින් හින්දා. අපිට එවාට ගෙවන්න වෙන මුදල වැඩිවෙනවා.ජැක් ඩැනියෙල් ගහන එකා ගහන්නෙ ජැක් ඩැනියෙල්.සල්ලි තිබුනත් නැතත් ගල් වලට හුරු උන එකා බොන්නෙ ගල් අරක්කු.
    තේ අපනයන කරන්නෙ අපි විතරක් නෙමෙ.රුපියලෙ අගය බාල්දු වෙන කොට අපිට තේ නිශ්පාදනයට යන වියදමත් වැඩි වෙනවා.එහෙම උනහම අපිට වඩා අඩු මුදලට වෙළද පොලට එන තේ සමග අපිට තරග කරන්න බැරි වෙනවා.මිල වැඩී උනාහම අපෙ තේ මිලදි ගන්නෙ නැහැ.තෙරුනාද උබට?

    ඒව ගැන කතා කරන්න උබ ත්රෙඅඩ් එකක් දාගනින් හිවල් පැටියෝ.....
    අනුන්ගේ ත්රෙඅඩ් වලට පුක නොදී ...
    ත්රෙඅඩ් එකේ කියන දේට විටරක් comment කරපන් ..
    වෙන ඒවා කියන්න ඕනනං උබ ත්රෙඅඩ් එකක් දාගනින් ...
    උබ කියන විදිහට මන් අප්‍රබංශ නේ කියන්නේ . උබ හරි දන්න එකා නේ.
    උබේ ඔච්චර ගැට්ට කහනවනනම් ගිහින් ත්රෙඅඩ් එකක් දාගනින් ...
    මෙතන පුක දෙන්නැතුව ...
     
    • Like
    Reactions: niko111