මන් කාගෙන්වත් ඇරගත්තේ නෑ .. උබ මගෙන් තමා ඇරගත්තේ අනික් එවුන්ට පුක දෙන්න ගිහිල්ලා... තෝ වගේ මොලේ ලොකු කරන ඉන්න , අනුන්ගේ දෙයක් කියවලා පිළිගන්නැති, කිසිම වගතුවක් නැති ගොන් පොන්නයෝ නිසා තමා මේ එළකිරි එකත් විනාස වෙන්නේ .අනික මන් ත්රෙඅඩ් දන්නවනං උබෙන් අහන්න ඕනේ නෑ පයි කොටෝ .. ගිහින් ප්රොයෝජනවත් වැඩක් කරපන් අපතයෝ ... මන් උබට අනුකම්පා කරනවා ...
රත්තරං;12500130 said:බොරුවට උබේ වෙලාව නාස්තිකරගන්න එපා බන්.. මූ දාලා තියෙන එකෙන්ම ඔලුවක් තියෙන එකෙක්ට තේරෙනවා මොනවගේ ඩයල් එකක්ද කියලා.. ඌට උගේ මට්ටමට අනුව තේරෙන තරම තමා මේ.. ඉතින් ඌ හිතන්නේ ඌ හරි කියලා, ඌට දැනෙන්නෙත් ඌ හරි කියලා..ඌ ඉන්නේ ලාමක ටින් ටින් මට්ටමක, ගොඩගන්න සෑහෙන්න අමාරුයි, මොන්ටිසෝරියේ ඉදන් ආයෙම යවන්න වෙනවා.. වෙලාව නාස්තිකරගන්න එපා රිප්ලයි කරලා
රත්තරං;12500130 said:බොරුවට උබේ වෙලාව නාස්තිකරගන්න එපා බන්.. මූ දාලා තියෙන එකෙන්ම ඔලුවක් තියෙන එකෙක්ට තේරෙනවා මොනවගේ ඩයල් එකක්ද කියලා.. ඌට උගේ මට්ටමට අනුව තේරෙන තරම තමා මේ.. ඉතින් ඌ හිතන්නේ ඌ හරි කියලා, ඌට දැනෙන්නෙත් ඌ හරි කියලා..ඌ ඉන්නේ ලාමක ටින් ටින් මට්ටමක, ගොඩගන්න සෑහෙන්න අමාරුයි, මොන්ටිසෝරියේ ඉදන් ආයෙම යවන්න වෙනවා.. වෙලාව නාස්තිකරගන්න එපා රිප්ලයි කරලා
මචං මු කියල තියෙන්නෙ මෙ රුපියලෙ අගය අවප්රමානය කිරිමෙ සිදාන්තයයි. ප්රශ්නෙ එකෙ ප්රයොගික නොවිමයි.රත්තරං;12500130 said:බොරුවට උබේ වෙලාව නාස්තිකරගන්න එපා බන්.. මූ දාලා තියෙන එකෙන්ම ඔලුවක් තියෙන එකෙක්ට තේරෙනවා මොනවගේ ඩයල් එකක්ද කියලා.. ඌට උගේ මට්ටමට අනුව තේරෙන තරම තමා මේ.. ඉතින් ඌ හිතන්නේ ඌ හරි කියලා, ඌට දැනෙන්නෙත් ඌ හරි කියලා..ඌ ඉන්නේ ලාමක ටින් ටින් මට්ටමක, ගොඩගන්න සෑහෙන්න අමාරුයි, මොන්ටිසෝරියේ ඉදන් ආයෙම යවන්න වෙනවා.. වෙලාව නාස්තිකරගන්න එපා රිප්ලයි කරලා
රත්තරං;12500173 said:සහෝදරයා මම උබට දොසක් කියනව නෙමේ මේ.. තරහා වෙන්න එපා.. උබ හිතන මට්ටමට අනුව උබට කියලා වැඩක් නෑ
උබේ මට්ටම බොහෝම මදි බන්... ඊට වඩා සරල දෙයක් තේරුම් ගන්න බලපන් මුලින්ම..
( තම්බියෙක්ට විද්යාව උගන්වනවා වගේ වැඩක් වෙනවා ඔක උබට කියන්න ගියොත්, ඒවගේ දේකට දාරිතාව හොදටම මදි ).
අව්රුද්දේ හිතරිද්දුවනම් සමාවෙයන් කොල්ලෝ
සුභ අලුත් අව්රුද්දක් වේවා මචන්
මචං මු කියල තියෙන්නෙ මෙ රුපියලෙ අගය අවප්රමානය කිරිමෙ සිදාන්තයයි. ප්රශ්නෙ එකෙ ප්රයොගික නොවිමයි.
ඔක A/L Econ 1st පාඩමෙ තියෙන එකක්. ප්රශ්නෙ ඔක ලංකාවට අදල කරගන්න තිරනය කරපු උන් පලවෙනි පාඩම හරියට ඉවර කරල නැති එකයි.
රත්තරං;12500226 said:උබ සාමාන්නයෙන් දන්නවනේ මේ රත්තරං ගැන.. මම ඔනේ එකෙක් එක්ක කතාකරන්න ලෑස්තියි..හම්බයන්ට කුනුහරපෙන් බැන්නට සිංහල කොල්ලෙක් හරි අහින්සකයෙක් හරි හම්බ උනොත් මම කවදාවත් හිත රිදවන්නේ නෑ.. බුද්දියෙන් කතා කරනවා.. මම මේ යාලුවටත් බැන්නේ නෑ,, රෙප් කැපුවෙත් නෑ. මට මෙයාට කියන්න පුලුවන් උපරිමේ තමා ඔය කිව්වේ.. ඒත් මචන් මේක දකිද්දිම මට තේරුනා මෙතුමගේ මට්ටම..මචන් මගේ යටතේ විවිද රටවල කොල්ලෝ සියගානක් වැඩකරලා ඇති, කතාකරපු ගමන් මට කියන්න පුලුවන් සතා මොකාද කියලා,, බොරුවට වෙලාව කන්න එපා බන්
රත්තරං;12500226 said:උබ සාමාන්නයෙන් දන්නවනේ මේ රත්තරං ගැන.. මම ඔනේ එකෙක් එක්ක කතාකරන්න ලෑස්තියි..හම්බයන්ට කුනුහරපෙන් බැන්නට සිංහල කොල්ලෙක් හරි අහින්සකයෙක් හරි හම්බ උනොත් මම කවදාවත් හිත රිදවන්නේ නෑ.. බුද්දියෙන් කතා කරනවා.. මම මේ යාලුවටත් බැන්නේ නෑ,, රෙප් කැපුවෙත් නෑ. මට මෙයාට කියන්න පුලුවන් උපරිමේ තමා ඔය කිව්වේ.. ඒත් මචන් මේක දකිද්දිම මට තේරුනා මෙතුමගේ මට්ටම..මචන් මගේ යටතේ විවිද රටවල කොල්ලෝ සියගානක් වැඩකරලා ඇති, කතාකරපු ගමන් මට කියන්න පුලුවන් සතා මොකාද කියලා,, බොරුවට වෙලාව කන්න එපා බන්
රත්තරං,HushGR ඇතුලු හැමොටම සුබ නව වසරක් වෙවා.
මචං මු කියල තියෙන්නෙ මෙ රුපියලෙ අගය අවප්රමානය කිරිමෙ සිදාන්තයයි. ප්රශ්නෙ එකෙ ප්රයොගික නොවිමයි.
ඔක A/L Econ 1st පාඩමෙ තියෙන එකක්. ප්රශ්නෙ ඔක ලංකාවට අදල කරගන්න තිරනය කරපු උන් පලවෙනි පාඩම හරියට ඉවර කරල නැති එකයි.
මම A/L කරෙ 2008. මම කිවෙ මෙක යොදාගමු කියපු මහබැඔකුවෙ මොඩයො ටික A/L වත් ගියෙනති මොඩයො ටිකක් කියල.රත්තරං;12500379 said:ආ මේ AL කරන මල්ලි කෙනෙක්නේ? AL කියන්නේ බොහොම සරල විභාගයක් මල්ලී. එක අව්රුද්දෙන් සතියට දවස් තුනක් class ගිහින් රිවිශන් කරනවා කියන්නේ ඉතින් හිතාගනින්කො කොච්චර පොඩි සිලබස් එකක්ද කියලා.. කොමර්ස් උනත්, බයෝ උනත්, මැත්ස් උනත්, AL වලින් කිසිම ශේත්රයක් පිලිබදව ලොකු දැනුමක් ගන්න බෑ.. සරල සීන් ටිකක් AL wala තියන්නේ.. ඉස්සරහට යනකොට ඒක තේරෙයි..හොදට ඉගෙනගනින් මල්ලියෝ.. තව ගොඩාක් දුර යන්න තියෙනවා... ජයවේවා!! බුදුසරනයි!!


මම A/L කරෙ 2008. මම කිවෙ මෙක යොදාගමු කියපු මහබැඔකුවෙ මොඩයො ටික A/L වත් ගියෙනති මොඩයො ටිකක් කියල.![]()

මම A/L කරෙ 2008. මම කිවෙ මෙක යොදාගමු කියපු මහබැඔකුවෙ මොඩයො ටික A/L වත් ගියෙනති මොඩයො ටිකක් කියල.![]()