රුපියල විශාල පසුබෑමක - දැන් මොකද කරන්නේ..

sustharapuncha

Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    මේ දවස්වල සල්ලි wire transfer කරද්දි වැඩි ගානක් අතට ලැබුනත් රටේ ආර්ථිකය ගැන ලොකු කලකිරීමකින් ඉන්නෙ. මොකද කොච්චර සල්ලි ලංකාවට ගෙනාවත් ඩොලර් එක වැඩි වෙද්දි හැම දේම ගනන් යන නිසා. :(:(

    මම නම් හිතන් ඉන්නේ රටේ ආර්ථිකය පොඩ්ඩක් හරි යනකන් ලොකු දේවල්වලට වියදම් නොකර සල්ලි බැංකුවෙම තියන් ඉන්න. මම දන්න විදිහට සල්ලි වෙන දේවල්වලට (උද: ඉඩම්, ගෙවල්, රත්තරන්) මාරු කරනවට වඩා සල්ලි සල්ලි විදිහටම තියන් ඉන්න එක සේෆ්. :rolleyes::rolleyes:

    මේ වීඩියෝ එක අනිවා බලපල්ලා. :eek::eek:






    USD වලින් account එකක් තිබ්බයි කියලා වෙනසක් නෑ ලංකාවේ ඇතුලේ ගනුදෙනු වෙන්නෙ රුපියල්වලින් නිසා. කවදහරි ඒ ඩොලර්ස් රුපියල්වලට මාරු කරද්දි රුපියල තවත් වැටිලා තිබ්බොත් රුපියල් ගොඩක් හම්බ වෙයි ඒත් ඒකෙන් කරන්න පුළුවන් දේ නම් ගොඩක් සීමිතයි.
    :sorry::sorry:


    Really bad advice .. don't keep money on savings accounts. Invest or buy mutual funds .. if you really wanna keep on savings keep it as USD till you want that money.
     
    Last edited:

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    mama ekagai kathawata.
    bitcoins helps......
    ketiyen kiwwoth ape kotuwe kadekin adumak aran kotuwema eka wikunanawa wage.laba wennath puluwan padu wennath puluwan habai wikunanna puluwan,wagema tiyagena idala kunu kolleta dennath puluwan,wagema tiyagena idala deyak labgannath puluwn.
    risk is 100%

    mole tikak use karala goda yanna balapalla,sudu kelinawai gana osthar lage advertisment walata norawatenna
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    42220398_1063471450494094_711886332481241088_n.jpg

    නොදකින් නපු.. එක්කෝ මූට බැනල වැඩක් නෑ. ගහල පන්නන්න ඕනේ. රට නැත්තටම නැති කළා :angry:
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,475
    23,736
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ

    Really bad advice .. don't keep money on savings accounts. Invest or buy mutual funds .. if you really wanna keep on savings keep it as USD till you want that money.

    Thanks for your reply machan. Just want to following things because it will be useful for all of us.

    Can you please tell some effective ways to invest money? Or mutual funds?

    What is your idea about this video?

    Also can you please explain the benefit of keep money as USD till we want spend them?
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    Thanks for your reply machan. Just want to following things because it will be useful for all of us.

    Can you please tell some effective ways to invest money? Or mutual funds?

    What is your idea about this video?

    Also can you please explain the benefit of keep money as USD till we want spend them?

    don't come to elakiri to get investment advices. do your own research.
    Build a portforlio of stuff you want to invest in. It depends on your goals & the risk you are willing to take.

    On the video - I love patrick Bet David. His advice is pretty golden.

    Didn't watch the vid but keeping cash as cash in savings accounts isn't a good idea. Specially with recession of the rupee. And even if it wasn't what's the purpose of keeping in a savings account where you gain shit & still get taxed
     

    MrFrog

    Well-known member
  • Jun 25, 2018
    2,389
    2,961
    113
    මාතර
    මේ දවස්වල සල්ලි wire transfer කරද්දි වැඩි ගානක් අතට ලැබුනත් රටේ ආර්ථිකය ගැන ලොකු කලකිරීමකින් ඉන්නෙ. මොකද කොච්චර සල්ලි ලංකාවට ගෙනාවත් ඩොලර් එක වැඩි වෙද්දි හැම දේම ගනන් යන නිසා. :(:(

    මම නම් හිතන් ඉන්නේ රටේ ආර්ථිකය පොඩ්ඩක් හරි යනකන් ලොකු දේවල්වලට වියදම් නොකර සල්ලි බැංකුවෙම තියන් ඉන්න. මම දන්න විදිහට සල්ලි වෙන දේවල්වලට (උද: ඉඩම්, ගෙවල්, රත්තරන්) මාරු කරනවට වඩා සල්ලි සල්ලි විදිහටම තියන් ඉන්න එක සේෆ්. :rolleyes::rolleyes:

    මේ වීඩියෝ එක අනිවා බලපල්ලා. :eek::eek:




    USD වලින් account එකක් තිබ්බයි කියලා වෙනසක් නෑ ලංකාවේ ඇතුලේ ගනුදෙනු වෙන්නෙ රුපියල්වලින් නිසා. කවදහරි ඒ ඩොලර්ස් රුපියල්වලට මාරු කරද්දි රුපියල තවත් වැටිලා තිබ්බොත් රුපියල් ගොඩක් හම්බ වෙයි ඒත් ඒකෙන් කරන්න පුළුවන් දේ නම් ගොඩක් සීමිතයි.
    :sorry::sorry:

    මූ කියන්නේ වෙන කතාවක් බන්. මේක බලල රුපියල් ළඟ තියාගෙන පාඩු උනාට පස්සේ මුට බනින්න එපා. But Thanks a lot for sharing this..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe
    ඩොලරයට හමුවේ රුපියල වේගයෙන් අවප්‍රමාණය වීම නිසා ගතවූ කාලයේදී ඩොලර් මිලියන 443ක් රටින් පිටව ඇති බව අගමැති රනිල් වික‍්‍රමසිංහ මහතා පවසයි.

    ඩොලරය ඉහල යාම ආර්ථිකයට බලපා ඇති බවත් මෙම තත්වයනට මුහුණ දීම සදහා ඉදිරියේදී කටයුතු කරන බවද අගමැතිවරයා සදහන් කරයි.

    වෙනත් රටවල් තාවකාලික පියවරක් ලෙස මහ බැංකුවේ පොලිය වැඩි කර ඇතත් මෙරටද පොලිය වැඩි කලහොත් ව්‍යාපාරිකයන්ටද පොලිය වැඩිවනු ඇතැයිද ඒ මහතා කියයි.

    ශ‍්‍රී ලංකාවද එම පියවර අනුගමනය කරන්නේදැයි කල්පනා කරන බවත් මේ වන විට රුපියල 9%කින් අවප‍්‍රමාණය වී ඇති බවත් අගමැතිවරයා පෙන්වා දෙයි.

    ඔහු මෙම අදහස් පල කලේ නාත්තන්ඩිය ප්‍රදේශයේදී පැවැති උත්සව සභාවක් අමතමිනි.


    *** ඕන්න ආර්තික ඔස්තාර් පොන්නයගෙ කතාව තූ ..
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,475
    23,736
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    don't come to elakiri to get investment advices. do your own research.
    Build a portforlio of stuff you want to invest in. It depends on your goals & the risk you are willing to take.

    On the video - I love patrick Bet David. His advice is pretty golden.

    Didn't watch the vid but keeping cash as cash in savings accounts isn't a good idea. Specially with recession of the rupee. And even if it wasn't what's the purpose of keeping in a savings account where you gain shit & still get taxed

    Thanks for taking time for your valueble reply!

    Acutally I am not here get investment advices. I was just curious because he seems to be very confident with his advices. So I just wanted to know whether he know any practical and effective ways to invest money.

    By the way I already run an IT company and have a good income. So I would invest for another IT related business if I invest again.

    "keeping cash as cash in savings accounts isn't a good idea" - I totally agree with your point but I couln't find any better way to invest yet.
     

    චගු

    Well-known member
  • Feb 28, 2011
    1,485
    534
    113
    මොරොට්ටෙක්
    බටහිර රටවල් එක්ක තරහ රටවල් ඔක්කොම දැනට debt අඩුවෙන් තියෙන්නේ.
    Best example, is රුසියාව (11.8%) , වෙනේසුවෙලා (25.8%) , චීනය, ඉරානය (14.2%), සිරියා.

    අපි rich කියලා හිතන් ඉන්න රටවල් UK (90%), ඇමෙරික (77.4%), ජපානය (223%) ඔක්කොම නය ජල්තර උඩ

    මේක අපේ ජිවිතයට යස පාඩමක්.


    https://www.imf.org/external/datamapper/GGXWDG_NGDP@WEO/OEMDC/ADVEC/WEOWORLD?year=2018

    1200px-Government_debt_gdp.png
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    අහුවෙන අහුවෙන යූන් පී පකයලට කොටාගෙන කොටාගෙන පලයන් අන්ගුලිමාල වගේ. මන්නෙ මන් කීව කියල ගෝඩ්ගෙන් ඉල්ගනින්

    ගෝඩ්ගේ මන්නේ පාචිව්වි කරන එකාටත් පිටගැස්ම හැදෙන සීන් එකක් තියෙන්නෙ:P:P:P
    https://youtu.be/0jV0U1KpWg8
     
    Last edited:

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    යහපාලනේ ගේද්දි කට්ටීය කොහොමද කියපු සුරංගනා කතා. අපි නම් ඒකාලේදිම කිව්වා රනිල්ට ආර්ථිකය තියා පක්‍ෂයවත් හසුරවගන්න බැ. නලුවෙක් නොව මොළයක්.:lol::lol:



    42277924_2092399674409590_5299967339498831872_n.jpg