පුතේ ඉංගිරිසි භාශාව ඉගනගෙන වරෙන් ඵතකොටද රුසියාව යටත් වෙන්නේ පොන්ස්?🤣🤣🤣
N A K A M U R A Well-known member Apr 10, 2018 17,925 18,673 113 日本 Aug 21, 2022 #41 speedmalli said: පුතේ ඉංගිරිසි භාශාව ඉගනගෙන වරෙන් Click to expand... ඵතකොටද රුසියාව යටත් වෙන්නේ පොන්ස්?
speedmalli said: පුතේ ඉංගිරිසි භාශාව ඉගනගෙන වරෙන් Click to expand... ඵතකොටද රුසියාව යටත් වෙන්නේ පොන්ස්?
Y your_love Well-known member Apr 7, 2012 14,118 1 11,129 113 Aug 21, 2022 #42 රුසියාව වැඩිය දගලන්න අවොත් රාවණා නැගිට්ටෝල ගන්නවා
niranga1989 Well-known member Jan 29, 2021 7,742 11,084 113 Aug 21, 2022 #43 Walter White said: දැන් ඉතින් එතනටත් යවපන්කෝ කිරියේ උන් සෙට් එකක් යුද තොරතුරු වාර්තාකරනයට Click to expand... Yapaiya Warsaw nuwara sita... Reactions: Walter White
Walter White said: දැන් ඉතින් එතනටත් යවපන්කෝ කිරියේ උන් සෙට් එකක් යුද තොරතුරු වාර්තාකරනයට Click to expand... Yapaiya Warsaw nuwara sita...
SDCR Well-known member Dec 24, 2020 7,637 7,702 113 Aug 22, 2022 #44 Antare 2.0 said: පලයන් හුකන්නෝ යන්න පච හලන්නේ නැතුවා sanction දාලවත් වට්ටන්න බැරි උනානේ රුසියාව.යුක්රේනේ පොන්නයෝ ටිකයි යුරෝපේ පොන්නයෝ ටිකයි ලනුව කාලා උන්ට වැදුනා බඩේ පාර.මදෑ රුසියාව වට්ටන්න කියලා ගියා ගූ බයිඩා ඒකෙනුත් ෆේල් Click to expand... ඔව් ඉතින් වෙන උරන්ඩ එකක් නැති හින්ද රුසියාවෙවත් උරපන්..
Antare 2.0 said: පලයන් හුකන්නෝ යන්න පච හලන්නේ නැතුවා sanction දාලවත් වට්ටන්න බැරි උනානේ රුසියාව.යුක්රේනේ පොන්නයෝ ටිකයි යුරෝපේ පොන්නයෝ ටිකයි ලනුව කාලා උන්ට වැදුනා බඩේ පාර.මදෑ රුසියාව වට්ටන්න කියලා ගියා ගූ බයිඩා ඒකෙනුත් ෆේල් Click to expand... ඔව් ඉතින් වෙන උරන්ඩ එකක් නැති හින්ද රුසියාවෙවත් උරපන්..
damith sa Well-known member Feb 7, 2009 2,973 765 113 මෙහෙ තමා Aug 22, 2022 #45 mata hithenawa welawakata me magule kanna nathuwa hari watila inna wena eka sapai kiyala issarahata
ThimalM™ Well-known member Nov 4, 2010 3,470 2,499 113 Aug 22, 2022 #46 Adata 6 months gihin Ukraine allapu nathi Russia, dan Poland walata gahyi
redux Well-known member Feb 19, 2017 10,965 18,091 113 Aug 22, 2022 #47 ThimalM™ said: Adata 6 months gihin Ukraine allapu nathi Russia, dan Poland walata gahyi Click to expand... Ow, matanan pubg eke mulu map ekama clear karanna 10 minutes giye. Apiwat poddak advice dila hadala gattanan hari
ThimalM™ said: Adata 6 months gihin Ukraine allapu nathi Russia, dan Poland walata gahyi Click to expand... Ow, matanan pubg eke mulu map ekama clear karanna 10 minutes giye. Apiwat poddak advice dila hadala gattanan hari
A Antare 2.0 Well-known member Jan 30, 2022 1,546 891 113 Aug 22, 2022 #48 SDCR said: ඔව් ඉතින් වෙන උරන්ඩ එකක් නැති හින්ද රුසියාවෙවත් උරපන්.. Click to expand... puka lowapan tho gu baidage
SDCR said: ඔව් ඉතින් වෙන උරන්ඩ එකක් නැති හින්ද රුසියාවෙවත් උරපන්.. Click to expand... puka lowapan tho gu baidage