රු. 900 සිට වෙබ් අඩවි නිර්මාණය කර දෙනු ලැබේ. 0768958217

asanka+++

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    රුපියල් 500ට හරි හදපන් ඖලක් නෑ
    හබයි අහල පහල උන්ට තො සොප්ටෙය ඉන්ජිනියර් කෙනෙක් කියල , ෆීල්ඩ් එක බාල්දු කරන්න එපා
    පන්න පන්න ගහන්නෙ වෙසිගෙ පුතාට :angry:
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    mata site ekak hada ganna one.. site eke danne photo.. album widiyata danna wenawa.. athulata giyahama album ekek photo penunoth athi.. (kotinma mama karapu wada category widiyata saha athulata giyahama category eke photo pennana one..) category 20i photo okkoma 300k withara... mama oya subject eka dan ne.. ona ekekta open...dan ube 900n meka karanwada? oya 900ya koi kalekatada? anika oya free dena labbawal nam atawagena enna epa..website gana danne nathi unata google karala hodata hoyala balala wade karanne.. price ekak deepan...auruddata.. hangapuwa tiyenna be.. mama gana gewanawa wade wenawa auruddak echcharai///
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    This is my Price Way better than him

    Our Packages

    1) Website + 10GB SSD Storage hosting = Rs.5 (Bandwidth Unlimited)
    2) Website + 50GB SSD Storage hosting = Rs.10 (Bandwidth Unlimited)
    3) Website + 100GB SSD Storage hosting = Rs.15 (Bandwidth Unlimited)
    4) Website + 200GB SSD Storage hosting = Rs.20 (Bandwidth Unlimited)
    5) Website + 300GB SSD Storage hosting = Rs.25 (Bandwidth Unlimited)
    6) Website + Unlimited SSD Storage hosting= Rs.30 (Bandwidth Unlimited)
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    This is my Price Way better than him

    Our Packages

    1) Website + 10GB SSD Storage hosting = Rs.5 (Bandwidth Unlimited)
    2) Website + 50GB SSD Storage hosting = Rs.10 (Bandwidth Unlimited)
    3) Website + 100GB SSD Storage hosting = Rs.15 (Bandwidth Unlimited)
    4) Website + 200GB SSD Storage hosting = Rs.20 (Bandwidth Unlimited)
    5) Website + 300GB SSD Storage hosting = Rs.25 (Bandwidth Unlimited)
    6) Website + Unlimited SSD Storage hosting= Rs.30 (Bandwidth Unlimited)
    I will design the website host it and also give my personal savings to the client. How about that 😂
     
    • Haha
    Reactions: HAneo

    User404

    Well-known member
  • Mar 24, 2014
    848
    102
    63
    ගෙදර
    QA, UAT, security testing karanavada me ganata? Maintainance kohomada? Bugs free hadala denavada? Custom front-end design karanavada? Server maintainance karanavada? Content writing, SEO parts tikath karanavada?
     

    Skr97

    Well-known member
  • Aug 9, 2017
    361
    352
    63
    Galle
    youtube +කොහෙන් හරි බලන් අටවගත්ත wordpress ස‍ය්ට් එක = සොම්ට්වෙයා ඉම්ජිනියර්
     

    BlackWalker

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    829
    558
    93
    Mekeyn wenney thamun thamungeyema jathiyama pahathkota daganna eka thama...

    Ileeta passey it ekekwa nikan ballo balallu gaanata danney...

    IT amruwen igena gaththa ekek, ekey watinakama danna ekek mehema karanney ne...

    Thamangey demand eka danna ekek ohima adu ganaata karanna yanney ne..

    Dukai sahooo

    මෙහෙ කුලී වැඩටත් 2000 ගෙවනවා.හැමදාම වැඩත් තියනවා.pm දාපන් ගඩොල් කපන තැනක් තියෙනවා සෙට් කරලා දෙන්න
    Anna e wadey karapiya .. demand eka kanney nethuwa basic puthala
    ------ Post added on Dec 11, 2021 at 8:54 AM
     
    • Like
    Reactions: earthling

    User404

    Well-known member
  • Mar 24, 2014
    848
    102
    63
    ගෙදර
    Nikamata web design company 1kin quotation 1k aran balapn. Front-end design karanna normal 1 page 1kata 5,000k withara gannva. Homepage wage 1k hadanna 10,000k 15,000k withara gannva. Custome design gahaddi ganan ehemai.

    QA karanna wenama teams innva. Unta salary gevanna one. Evata wenama wiyadm yanava company 1ta. Security testings walata wenama teams innva. Untath salary gevanna one.

    UAT kiyanne wenama part 1k. Ekata QA, security walata wada loku team 1k innva. Mokada ikmanata UAT karanna puluvn wenne team membersla wadi wena tharamata. Anith 1 meka customer-end 1 paththen patta wadagath part 1k. Lankave thiyena godk web development companies meka karanava adui. Untath wenama salary denna one.

    Content writing, SEO 2ma 1ta wage yanne. Mekath samanyen developer karanne na. Eth samahara than wala SEO developer karanava. A unath content writing wenama part 1k. Samanyen freelancer kenek words 500ka content writing karanna 20,000k 30,000k wage ganak gannva.

    Server maintain karanna wenama system administartorsla innva. Un me uda kivva 1katavath adala na. Eka wenama job role 1k. Godk durata mun thamai depolyment 1th karanne. Developer deploy karana thanuth thiyenava. Muntath wenama salary gevanna one.

    Mehema kiyagena yanna puluvn ithin. Me hamadema 900ta denava nm waren mn laga job 1k dennm. Hama site 1kinma 900k dennm mn. Mokada me okkoma karanna ekek hoyaganna ba 900ta kohomath. Moko kiyanne?
     

    flag au:

    Well-known member
  • Jun 5, 2010
    5,872
    1,350
    113
    මෙයාලට අඩුවට දුන්නාට ඔය කියන තරම් බිස්නස් නැ. තිබ්බත් කස්ටමර් එන්නේ එක පාරයි මෙයාලගේ වැඩ වල කොලිටි එක අඩු නිසා.
    වැඩේ කොලිටි නම් මිනිස්සු ගණන් බලනවා අඩුයි.
    දැන් බලපන් මුගේ ගණන් අඩු උනා කියලා මම peekhosting එකෙන් අයින් වෙනවද ? නැනේ.
    ehama kiyana epa///
     
    • Like
    Reactions: vidurathjayaweera

    abhilanka

    Well-known member
  • Mar 19, 2020
    2,895
    4,244
    113
    ආ තව මෙතන එහා පැත්තෙ දොදොල් හදන තැනක් තියනවා.දොදොල් හැදිගාන්ඩ මිනිස්සු ගන්නවා.දවසට 1600.කෑම දෙනවා.හවසට යනකොට කාලකුත් දෙනවා
     

    vidurathjayaweera

    Active member
  • Nov 2, 2021
    152
    89
    28
    ආ තව මෙතන එහා පැත්තෙ දොදොල් හදන තැනක් තියනවා.දොදොල් හැදිගාන්ඩ මිනිස්සු ගන්නවා.දවසට 1600.කෑම දෙනවා.හවසට යනකොට කාලකුත් දෙනවා
    ithin uba pala

    ආ තව මෙතන එහා පැත්තෙ දොදොල් හදන තැනක් තියනවා.දොදොල් හැදිගාන්ඩ මිනිස්සු ගන්නවා.දවසට 1600.කෑම දෙනවා.හවසට යනකොට කාලකුත් දෙනවා
    උබ එක එකාට එක එක ඒව කිය කිය ඉන්නේ නැතුව ඒකට පල
    ------ Post added on Dec 12, 2021 at 12:31 PM
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    Machan mata site ekak hadaganna oni. Habai domain expaire wenna oni 3 years walin wath.patta animation dala hadanna oni. Site ekata giyama therenna oni patta wadak kiyala.

    Thaww pdf upload karanna oni. Ewa balanna puluwan wenna oni, lankadeepa e paper wage.

    Uba illanawa wage 5 gunayak dennam