Nodakin figana ඔන්ටොපොනොර්hutto
පොරටෝක් දුන්නට 2FA නැද්ද කොහෙද මුන්ගේMata therena vidiyata. Youtube eka google eken handle karaddi hack karanna tharam security issue ekak tiyenna vidiyak nethuwa athi. Ehenam derana computer ekak atulata ringala eken authentication details aragena kelinna oni
IT waddek pahadanna suttak
2FA den podi ekek unath dannawaney bnපොරටෝක් දුන්නට 2FA නැද්ද කොහෙද මුන්ගේ![]()
කියන්න බෑ බං.ඔක්කොම අපේ ගොං ඔස්තාර්ලගෙ මාකටින් වැඩ
ඔක්කොම අන්ලිස්ට් කරලා
------ Post added on Aug 29, 2021 at 11:40 PM
පොඩ්ඩක් රියලිස්ටික් වෙන්න ඕනිනෙ
------ Post added on Aug 29, 2021 at 11:41 PM
ඒ උනාට මේකේ හිටිය සචිත්. ඌ තමා ලංකාවෙන්ද ලෝකෙන්ද මංදා anti virus ගාඩ් එකක් හදුන්වලා දුන්නු ලාබාලම පොර.ඌත් gmail, fb, elakiri ඔක්කොටම උගේ උපන්දිනේ දාගෙන ඉඳලා එකෙක් කොනක ඉඳන් හැක් කරලා තිබ්බෙ.2FA den podi ekek unath dannawaney bn
පාස්වර්ඩ් බ්රව්සර් එකේ සේව්කරල තියලද දිලිත්ගෙ සොෆ්ට්වෙයාර් ඉංජිනේරුවෝ
ඕක රිකවර් කරයි බන්.කොහොමත් දෙරන යූටිඋබ් වලින් අඩුම මාසෙට 7මිලියන් ප්ලස් හොයනව.ඉස්සර දැනට අවුරුදු නවයකය කලින් වගේ මාසෙට 1.5 මිලියන් වගෙව් හෙව්ව සරා ඩ්රාම එක යන කාලෙ.පාස්වර්ඩ් බ්රව්සර් එකේ සේව්කරල තියලද දිලිත්ගෙ සොෆ්ට්වෙයාර් ඉංජිනේරුවෝ![]()
RAT එකක් වගෙ බ0පොරටෝක් දුන්නට 2FA නැද්ද කොහෙද මුන්ගේ![]()

සිරසට කරා වගේ ක්ලේමෝ ගැහුවොත් හරියයිmedia company nisa backup nam ahi okun gaawa
okunge gu drama tika permananet delete karannan thamai maru![]()
![]()
![]()
වැනල් එක ඩිලීට් කරන්න තිබ්බෙ බං.RAT එකක් වගෙ බ0
2FA වලින් කලින් ලොග් උන ඩිවයිස් එකක් බැක්ඩොර් කරලා ගෙම ගහලා තියෙන්නෙහ්
ඔව් ඒක කලානම් ඇතිmedia company nisa backup nam ahi okun gaawa
okunge gu drama tika permananet delete karannan thamai maru![]()
![]()
![]()
RAT එකක් වගෙ බ0
2FA වලින් කලින් ලොග් උන ඩිවයිස් එකක් බැක්ඩොර් කරලා ගෙම ගහලා තියෙන්න
මේ වේසී තෝ මේකෙ RAT - BAT ගාන්න එපා. මේකේ පොන්ස්ලා හිතන් ඉන්නේ උඹ අර චරිත් ජයසිංහ කියන MOH ඩොකා කියලා. උඹ IT terminology දාපු ගමන් උන්ව ඩෙස්පරේට් වෙලා යනවාRAT එකක් වගෙ බ0
2FA වලින් කලින් ලොග් උන ඩිවයිස් එකක් බැක්ඩොර් කරලා ගෙම ගහලා තියෙන්නෙහ්
7 milඕක රිකවර් කරයි බන්.කොහොමත් දෙරන යූටිඋබ් වලින් අඩුම මාසෙට 7මිලියන් ප්ලස් හොයනව.ඉස්සර දැනට අවුරුදු නවයකය කලින් වගේ මාසෙට 1.5 මිලියන් වගෙව් හෙව්ව සරා ඩ්රාම එක යන කාලෙ.
හෙට උදේම දිලිත් ලොක්ක මීටින්ග් එකක් ගනී.මෑන් සාමාන්යෙන් කලබලේට වැඩ කරන බුවෙක් නෙමෙයි.ඕක හෙට රෑ වෙද්දි ගොඩදායි.