fixed bb wala unge 1st place eka september wala galawuna kiyala dala thiyenawa samahara sites wala.SLT උන්ට ඕන උන් විතරක් රජ කරන්න..ඒක නිසා ඔය වගේ බොරු කට කථා පතුරවනවා
airtel withrayi arcade wadi pramanayak wahala thiyenne.anith networks unge service centres wahala na.airtel hutch mobitel outlets wahala bell store walata out source karala thiyenne ne thiyenne dan. whalanam yanne naha okun
malabe .. awulak ne. speed adui anith network ekka compare karaddi... but mata athi. 900mb film ekak download wenna 8-10 min wage yanawa. 12-16mbps speed max 2MB/sService එකේ Quality එක ගැන උබ Satisfied ද? උබ ඉන්නෙ කොහෙද?
airtel withrayi arcade wadi pramanayak wahala thiyenne.anith networks unge service centres wahala na.
mage damage una hutch sim eka maru karagnna widiyak nathuwa customer service call karama lagama bell store ekata yanna kiuawa.
nugegoda bell store ekata giyama maru karala dunna. man innakota ekek mobitel 4g bill ekak gewwa ethanatama awilla.
teleshop tikai dialog arcade tikai arunama ainth un okkoma outlets wahala bell store walata dila thiyenne dan.
hutch,mobitel wahala na bn.un bell store walin service eka denawa withrayi.mage damage una hutch sim eka maru karagnna widiyak nathuwa customer service call karama lagama bell store ekata yanna kiuawa.
nugegoda bell store ekata giyama maru karala dunna. man innakota ekek mobitel 4g bill ekak gewwa ethanatama awilla.
teleshop tikai dialog arcade tikai arunama ainth un okkoma outlets wahala bell store walata dila thiyenne dan.
phone eken hotspot daalada use karanne ?Ade mechchara gewanne ai ban 100gb walata? apita nam hutch eke 900i yanne anytime 100gb
Na unlocked router ekakata dalaphone eken hotspot daalada use karanne ?