ලංකාබෙල් එක ගැන අළුත් ආරංචි නැද්ද?

dxx

Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,502
    22,171
    113
    SLT උන්ට ඕන උන් විතරක් රජ කරන්න..ඒක නිසා ඔය වගේ බොරු කට කථා පතුරවනවා
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    SLT උන්ට ඕන උන් විතරක් රජ කරන්න..ඒක නිසා ඔය වගේ බොරු කට කථා පතුරවනවා
    fixed bb wala unge 1st place eka september wala galawuna kiyala dala thiyenawa samahara sites wala.
     

    Dailco

    Well-known member
  • Oct 11, 2021
    2,338
    3,002
    113
    Colombo
    airtel hutch mobitel outlets wahala bell store walata out source karala thiyenne ne thiyenne dan. whalanam yanne naha okun
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    airtel hutch mobitel outlets wahala bell store walata out source karala thiyenne ne thiyenne dan. whalanam yanne naha okun
    airtel withrayi arcade wadi pramanayak wahala thiyenne.anith networks unge service centres wahala na.
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,311
    15,398
    113
    KrishanL89
     

    dilan91

    Well-known member
  • Mar 9, 2015
    499
    442
    63
    Service එකේ Quality එක ගැන උබ Satisfied ද? උබ ඉන්නෙ කොහෙද?
    malabe .. awulak ne. speed adui anith network ekka compare karaddi... but mata athi. 900mb film ekak download wenna 8-10 min wage yanawa. 12-16mbps speed max 2MB/s
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz

    Dailco

    Well-known member
  • Oct 11, 2021
    2,338
    3,002
    113
    Colombo
    airtel withrayi arcade wadi pramanayak wahala thiyenne.anith networks unge service centres wahala na.

    mage damage una hutch sim eka maru karagnna widiyak nathuwa customer service call karama lagama bell store ekata yanna kiuawa.

    nugegoda bell store ekata giyama maru karala dunna. man innakota ekek mobitel 4g bill ekak gewwa ethanatama awilla.

    teleshop tikai dialog arcade tikai arunama ainth un okkoma outlets wahala bell store walata dila thiyenne dan.
     

    dilan91

    Well-known member
  • Mar 9, 2015
    499
    442
    63
    mage damage una hutch sim eka maru karagnna widiyak nathuwa customer service call karama lagama bell store ekata yanna kiuawa.

    nugegoda bell store ekata giyama maru karala dunna. man innakota ekek mobitel 4g bill ekak gewwa ethanatama awilla.

    teleshop tikai dialog arcade tikai arunama ainth un okkoma outlets wahala bell store walata dila thiyenne dan.
    1675397591637.png

    airtel ekath ehemai
     
    Last edited:

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,021
    21,236
    113
    guu 7 way dan nam
    oka wahanne naha harry karaya
    move to dialog
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    mage damage una hutch sim eka maru karagnna widiyak nathuwa customer service call karama lagama bell store ekata yanna kiuawa.

    nugegoda bell store ekata giyama maru karala dunna. man innakota ekek mobitel 4g bill ekak gewwa ethanatama awilla.

    teleshop tikai dialog arcade tikai arunama ainth un okkoma outlets wahala bell store walata dila thiyenne dan.
    hutch,mobitel wahala na bn.un bell store walin service eka denawa withrayi.

    mobitel walath new connection ganna, bill payments puluwan athi.eth anith services ba.