ලංකාවෙ හමුදාවෙ උන් මෙ තරම් බල්ලොද? හාමුදා &#34

blacktulip

Well-known member
  • Dec 15, 2009
    12,152
    3,033
    113
    යතාර්තය ඇතුලෙ
    සෑම දෙයක් කිරිමටම රටක් තිබු පලියට මෙවෑනි අශිලාචාර නිර්මාන බිහිවිම රටෙ ප්‍රතිරුපයට මහත් හානියක්..අනික ජුජුප්සා ජනක ලෙස ලි0ගික රුප රාමු ඈතුලත් කිරිමෙන් මෙම නිර්මානයෙ හිමිකරුවා බලාපොරොත්තු වන්නෙ කුමක්ද??? සල්ලිද???එහෙම නෑතිනම් තමන් මෙ ප්‍රදර්ශනය කරන්නෙ තමන් උපන් ,එවගෙම තමන් මිය යනතෙක් නය ගෙවන්න බෑරි මෙ මව්බිවෙ නම්බුව කෙලෙසිමද?කොච්චර සම්මාන ලෑබුනත් වෑඩක් නෑහෑ තමන් උපන් බිමට ගරහලා...ඈමරිකාව වියට්නාම් යුද්දය පෑරදුනා,,එක තමයි ඈත්ත,,නමුත් වියට් නාමය යුද්දය දිනුවෙ ඈමරිකාවෙ දියුනු තාකශනය හමුවෙ තමන්ගෙ සාම්ප්‍රදායික යුද උපක්‍රම බාවිතා කරමින්,,නමුත් ඈමරිකාව තමන් යුද්දය දිනු බවට සියලු යුද ච්ත්‍රපට මගින් මිනිස්සුන්ගෙ හදවත් වලට කා වෑද්දුවා,,,එරට හිටිය චිත්‍රපට නිර්මාන කරුවො තමන්ගෙ රට වෙනුවෙන් දක්වපු දායකත්වය එහෙමයි,,මොකද ජාතියක් විදිහට ලොකයා හමුවෙ ඔවුන් තම හමුදාව පහත් කලෙ නෑහෑ..නමුත් මෙම නිර්මානයෙ අරමුන කුමක්ද??????


    උපන් බිමට කිසිදා ගරහන්න එපා
    දෙමාපියන් අමතක කරලන්න එපා
    සෙවන දුන් ගසේ අතු සිඳ ලන්න එපා
    ගස සිඳුවා හිස සිඳුවා ගන්න එපා

    වැදූ මවයි මිහිකතයි.. සමයි සිතාපන්නේ...

    පියා නුඹේ නුඹ රටයි කියා සිතාපන්නේ...
    ඉරේ සඳේ ගහ කොලේ උදාර වූ මහ කැලේ
    මිනිස් අපේ උපතේ මුලයි සිතාපන්නේ

    උපන් බිමට...


    අහස් කුසට වැඩෙනා ගසක් බලාපන්නේ...

    මවක් ලෙසට කරුණා ගුණය පතුරුවන්නේ
    පොරෝ තලේ ටැක්ටරේ යොමා බිම හෙලන්නේ
    මවක් ලෙසට සැලකූ ගසයි සිතාපන්නේ...

     
    Last edited:

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    පස්සේ කියවල comment එකක් දෙන්නම් ...

    උඹට කියෙව්වත් ඕක තේරෙන් නෑනේ බං. ඒ නිසා පාඩුවෙ බම්ප් එකක් දාගෙන පලයන් :lol::lol:

    images
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    ලංකාවේ හමුදාව විනය අතින් ගොඩක් ඉහලයි .. එක නිසා සංජීව පුෂ්ප කුමාර කියන මනුස්සය කරලා තියෙන්නේ ලංකාවේ හමුදාවට නිගා කිරීමක්... යුද අපරාද කළා කියල හමුදාවට විරුද්දව NGO කාරයෝ කෑ ගහන කාලෙක මේ ෆිල්ම් එක උන්ට රුකුලක් වෙනවා සුවර්... සංජීව පුෂ්ප කුමාර එකාව හිරේ දාන්න ඕන ...
     
    • Like
    Reactions: gayankuwait

    chrishanelloyd

    Well-known member
  • Oct 20, 2012
    5,680
    890
    113
    උඹට කියෙව්වත් ඕක තේරෙන් නෑනේ බං. ඒ නිසා පාඩුවෙ බම්ප් එකක් දාගෙන පලයන් :lol::lol:

    විද්දෙ මුවාටයි වැදුනේ furyගෙ පුකටයි :P
     
  • Oct 23, 2012
    904
    202
    43
    අනේ මංදා බං. අපේ වාහෙලා දැනගන්න ඕනේ ඒවා නම්බුව රැකගෙන කරන්න. ණයට පිටරට එවුන්ට කහින්න ගත්තම උන් ඇවිත් අපිට කෙලලා යනකන්ම දන්නේ නෑ . අච්චර වටින රනවිරුවොන්ගෙ තත්වේ බල්ලට යන එක විතරයි මේවාගෙන් වෙන්නේ. සම්භාව්‍යය ගණයේ කිය කිය කෑ ගැහුවට වැඩක් නෑ යතාර්ථය විකෘති කරලා දෙයක් උලුප්පලා පෙන්නුවට.
    :yes::yes::yes:
     

    chrishanelloyd

    Well-known member
  • Oct 20, 2012
    5,680
    890
    113
    අනේ මංදා බං. අපේ වාහෙලා දැනගන්න ඕනේ ඒවා නම්බුව රැකගෙන කරන්න. ණයට පිටරට එවුන්ට කහින්න ගත්තම උන් ඇවිත් අපිට කෙලලා යනකන්ම දන්නේ නෑ . අච්චර වටින රනවිරුවොන්ගෙ තත්වේ බල්ලට යන එක විතරයි මේවාගෙන් වෙන්නේ. සම්භාව්‍යය ගණයේ කිය කිය කෑ ගැහුවට වැඩක් නෑ යතාර්ථය විකෘති කරලා දෙයක් උලුප්පලා පෙන්නුවට.

    1011043_211065622379003_259818965_n_zps33b25725.jpg
     

    Gayan_BC

    Well-known member
  • Jan 28, 2012
    5,967
    847
    113
    Everywere
    YATHARTHYA THMAYI MEE TIYENNE..KOLEKGE 4N EKAKA XXX TIBILA AHU UNATH HIREE DANAWA.. LINGIKATHWAYA APPIRYA JANAKA DEYAK KARALA... EE HANDA THMAYI LINGIKA UNMADAYA RATAKA WADI WENNE... WADAGTH PANIWIDYAK TIYANNE... DEWARAK HITHANA OONA.. SANSARGAYA KIYANA EKA LOKE WEN NATHI DEYAK WAGEE.. ANEE MANDA COMMENT KARANNA GIYOTH MEE WAGEMA LIPIYAK DAANA WEYI.. MAGE RATATA DALA DA HIMI SARANAYI... :)
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    දිග වැඩියි. බුක්මාකියක් දැනම හිමීට කියවල අදහසක් දාන්නම්.. තෑන්ක්ස්..
    Rep denna balu...
     

    siri24

    Well-known member
  • Dec 13, 2007
    4,258
    311
    83
    ලංකා
    මුතාලිෆ්, ලලිත් ජයසිංහ, නීරෝ..++ වගේ පට්ට පොරවල් , කොටි බංකර් වලටම ගිහිල්ල ගේම් දීල ආපු හැටි දන්නෙ කීයෙන් කීදෙනාද..යුද්දෙ ඉවරවෙලා මෙච්චර කාලයක් ගිහිල්ල තියනව:growl::growl:..ඒත් මේවගේ දෙයක් හරියට subject කරල තාම ෆිල්ම් එකක් කරල නෑ.. පෙන්නන හදන්නෙම විකාර හු** විතරයි..gov එකටවත් ඔනකමක් නෑ ඒවගේ දේකට..උන් දන්නෙත් ගු ෆිල්ම් ආවම බෑන් කරන්න විතරයි..
     

    Shadow.Walker

    Well-known member
  • Jan 15, 2013
    3,757
    717
    113
    ██████████████
    මුතාලිෆ්, ලලිත් ජයසිංහ, නීරෝ..++ වගේ පට්ට පොරවල් , කොටි බංකර් වලටම ගිහිල්ල ගේම් දීල ආපු හැටි දන්නෙ කීයෙන් කීදෙනාද..යුද්දෙ ඉවරවෙලා මෙච්චර කාලයක් ගිහිල්ල තියනව:growl::growl:..ඒත් මේවගේ දෙයක් හරියට subject කරල තාම ෆිල්ම් එකක් කරල නෑ.. පෙන්නන හදන්නෙම විකාර හු** විතරයි..gov එකටවත් ඔනකමක් නෑ ඒවගේ දේකට..උන් දන්නෙත් ගු ෆිල්ම් ආවම බෑන් කරන්න විතරයි..

    :yes::yes:
     

    mano3989

    Well-known member
  • Mar 25, 2011
    7,844
    839
    113
    mama balala thiyenne sulaga enu pinisa film ekak witharai,eke pennanne anith ekage ganita kohomada kelinne kiyana eka witharai,yuddaya gana thibbata eka LTTE ekekwath naha,mewata sammanath labenawane,anika hukana eka ara e film eke mulika karagatta kisi deyak naha
     

    sitharaJAYA

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    1,072
    178
    63
    Man me dan natuwata ahanne harida?oka oyala balala tiyanawada?oke koti karapu dewal nattema nadda?යුද්ධය ගැන චිත්‍රපට වුවද කොටි හා යුද හමුදාව අතර එක ගැටුමක්‌වත් මේ චිත්‍රපටවල පෙන්වන්නේ නැත -oya kata karanne war filma gana,owa war filma neme.war eke antima kale una dewal attatama dannawanam boru pennuwata rawaten ne neda?

    oyala siri parakum eke dakala tiyanawada ,sangaraja hamuduruwo senpatiyek ekka kumantrane karala raja paule aya maranawa?(banin natuwa balala inna ) eka hadapu somaratne dissanayake NGO karayekda?anduwe kukkekda?
    2. මේ චිත්‍රපට හතරේම නිෂ්පාදන වියදම් දරන ලද්දේ බටහිර රටවල් විසිනි. -ape kauda mehema radical film walata salli danne?anduwalin tarjana,sensorships........ itin kauda salli danne,lankawe promotion ekakwat denawada?

    "Censors tend to do what only psychotics do: they confuse reality with illusion".
    -David Cronenberg

    Onna oka tama Censor karana ayage tatwaya(teren natnam kiyanna)