Oya kata karana widiyenma oya gonek,harakek kiyala penawa.Mona ratada balapam kale karunala,pilleyanla anduwata ganna?eka kalema mahindata chande ganna,uta amatikam dunnata karapu deyak kiyapan?redda tama demala minisu gana kata karanne,kata karana kota TNA ekata koti kiyanawa,oya EPDP dawasaka ain unot untat koti kiyai ara wimal buruwai,champika eluwai, (hakeemta banna wage) .Oyage danume loku aduwak tiyanawa.ohe kiyawanawa.oya kiyapu comment eke sampoorna atta tiyanawa,eka balala igena ganna
machn me kalakanni dakkama ubata wage matath mala paninawa.munwa maranna one ewn thama.
machn mun anduwata gattu ewai anam manam mn oya mahindata dnne na.
mn kiynne mekai munta post ekak dunna ekn mun kata piyan paduwe innawa.
ada wenakn ahila thiynwada mun e paththe kalabala kara kiyalawath ? nane?
anith amathila wage munuth ape salli walin kala innawa
hari mekata pahadili uththarayak diyan uba.
dn muslim un wadi wela un rata allanna hadanawa.ethkta aniwa mini mara gannawa.ethkta mkakda karanna one?
api machn thani ratak.loke conntrol krnne power full countries wln.aniwa api yuddayk kaloth ewata lokaya hamuwe uththara badinna wenawa.ethanadi thama apita prasna enne.
hodama udaharane thama kotinta gema dunnata passe una de.
dakkane me eye pereda ground ekata panna eka british media walata yanna kwwa kathawa.- uge pawl walaa aya sinhala rajaya maruwa kiyala.
owa moona denna one machn api neme rajaya.mn methndi mahindata gotta alllanna kohethma kamathi na.e hnda mn min ehata kiynne na.
lankwe minissunge ekamuthu bawa adui.kotinma kwwoth kawruth wada krnne na rata diyunu krnna.hudek thama aramuna itu kara gnna one deyak karai.me film ekath ehmai.