YouTube allowed da?Dialog Work and Learn
Meka thama loweth.Mobitel time-based packages
30 min unlimited , 3 hrs unlimited, 3 nights unlimited (12AM-5AM), 7 nights unlimited (12AM-5AM)
yeap. that's the oneHutch 100GB - Rs. 900
Meka hema sim ekakatama na. Hebei godak ewata thiyenava.
router වලනම් work and learn plus packages වල YouTube support.YouTube allowed da?
Mobitel time-based packages
30 min unlimited , 3 hrs unlimited, 3 nights unlimited (12AM-5AM), 7 nights unlimited (12AM-5AM)
Meka thama loweth.
how fast?Mobitel time-based packages
30 min unlimited , 3 hrs unlimited, 3 nights unlimited (12AM-5AM), 7 nights unlimited (12AM-5AM)
12n passe nam 45mbps.samsung S22 ekata 80mbps.how fast?
social media,streaming,porn withrayi blocked.work and learn package eke monawada thiyana limitations. ai eeka waasi![]()
wenama limits na oya pack walata.mobitel onama package ekakata limits thiyenawa godak areas wala.e kiwwe ookla withrayi loku speed enne.how fast?
Machan meka mage notifications wala thibuna.. But dan na.. active krganne kohomd / Wena kohe hari list out krl thiya d ?Hutch 100GB - Rs. 900
Meka hema sim ekakatama na. Hebei godak ewata thiyenava.
Router wala nam youtube ok. facebook, tiktok, instagram wage ewa walata yanna baa. Work and Learn Lite ena nathuwa anith eka use karanna. day today wada tika goda daganna puluwan.YouTube allowed da?