Video එකේ තිබ්බ විදියට කතාව කෙටියෙන්
Pronto Courier Branch එකට දීපු iPhone 13 pro එක.. ටික වෙලාවකට පස්සෙ එ Branch එකටම වෙන කෙනෙක් ඇවිත් බොරුවක් කියලා අරන් ගිහින් ( කලින් බාර දුන්න අය අරන් එන්න කීවා කියලා)
Video එක දාපු page එක
https://www.facebook.com/profile.php?id=100083491861700
fb eke video eka mokakhari reason ekakta ain wela
youtube
හැම courier එකේම වගේ ඔය වගේ නොසැළිකිලමත් හැබයි..
ප්රධාන හේතුව : branch එකට ඇවිත් ගද්දි nic and other details හරියට තහවුරු කරගන්නේ නැති එක..
Nic එක අනිවා match වෙනවද බලන්න ඕන කොලේ ලියන එක.. Nic එක ඉල්ලන එක customer ට කරදරයක් වගේ දැනෙන්න පුළුවන්. ඒත් අනිත් පැත්තෙන් customer සතුටු වෙනවා වගකීම් සහගත සමාගමක ආරක්ෂාව පිළිබඳ.. ලංකාවේ ඉන්න කම්මැලි මිනිස්සු නිසා කොච්චර පාඩු වෙනවද..
ගොඩක් වෙලාවට Branch එකට ඇවිත් ගද්දි tracking number එක විතරයි අහන්නෙ. Nic එක කොහොමත් verify කරගන්නේ නැහැනේ. Tracking num එක leak වෙන්න පුළුවන් කොච්චර විදි තියනවාද..
සමහර අය නොදැනුවත්කම නිසා online fb courier pages වල comment වල දානවා.. Courier එකේ වැඩ කරන අයත් Comment වලින් ඉල්ලනවා.. වෙන කෙනෙක්ට මේක දැකලා Delivery Branch එකට ගිහින් ගන් පුළුවන්. එ නැතත් courier Branch එකකට ගිහින් Tracking number එකක් උනත් බලන් එන්න පුළුවන්.. වටින එකක් නම් පහුවදා උදෙන් Delivery Branch එකට ගිහින් ගන්න පුළුවන්.. සමහර Branch relocate unama cctv ඇත්තෙත් නැහැ.
courier ekata waybill/tracking receipt eke photo ekak pennuwath ,, hari nam NIC eka illala verify nokara package eka dunnoth me wage case wenna puluwan. NIC eka genath natnam gihin aran enna kiyanna ona. Natnam package eke number ekata call karala confirm karagan ona mehema kenek ewwada package eka ganna kiyala..
Pronto Courier Branch එකට දීපු iPhone 13 pro එක.. ටික වෙලාවකට පස්සෙ එ Branch එකටම වෙන කෙනෙක් ඇවිත් බොරුවක් කියලා අරන් ගිහින් ( කලින් බාර දුන්න අය අරන් එන්න කීවා කියලා)
Video එක දාපු page එක
https://www.facebook.com/profile.php?id=100083491861700
fb eke video eka mokakhari reason ekakta ain wela
youtube
හැම courier එකේම වගේ ඔය වගේ නොසැළිකිලමත් හැබයි..
ප්රධාන හේතුව : branch එකට ඇවිත් ගද්දි nic and other details හරියට තහවුරු කරගන්නේ නැති එක..
Nic එක අනිවා match වෙනවද බලන්න ඕන කොලේ ලියන එක.. Nic එක ඉල්ලන එක customer ට කරදරයක් වගේ දැනෙන්න පුළුවන්. ඒත් අනිත් පැත්තෙන් customer සතුටු වෙනවා වගකීම් සහගත සමාගමක ආරක්ෂාව පිළිබඳ.. ලංකාවේ ඉන්න කම්මැලි මිනිස්සු නිසා කොච්චර පාඩු වෙනවද..
ගොඩක් වෙලාවට Branch එකට ඇවිත් ගද්දි tracking number එක විතරයි අහන්නෙ. Nic එක කොහොමත් verify කරගන්නේ නැහැනේ. Tracking num එක leak වෙන්න පුළුවන් කොච්චර විදි තියනවාද..
සමහර අය නොදැනුවත්කම නිසා online fb courier pages වල comment වල දානවා.. Courier එකේ වැඩ කරන අයත් Comment වලින් ඉල්ලනවා.. වෙන කෙනෙක්ට මේක දැකලා Delivery Branch එකට ගිහින් ගන් පුළුවන්. එ නැතත් courier Branch එකකට ගිහින් Tracking number එකක් උනත් බලන් එන්න පුළුවන්.. වටින එකක් නම් පහුවදා උදෙන් Delivery Branch එකට ගිහින් ගන්න පුළුවන්.. සමහර Branch relocate unama cctv ඇත්තෙත් නැහැ.
courier ekata waybill/tracking receipt eke photo ekak pennuwath ,, hari nam NIC eka illala verify nokara package eka dunnoth me wage case wenna puluwan. NIC eka genath natnam gihin aran enna kiyanna ona. Natnam package eke number ekata call karala confirm karagan ona mehema kenek ewwada package eka ganna kiyala..
Last edited:
