මොකක්ද බන් මේකේ ගඳ ගහන දෙයක් තියෙන්නෙසිරි අයියා ගේ ගද ගහන අතීතය![]()
එළකිරි එකේම ඉදලා Fake හදා ගෙන ඇවිත් එළකිරි එකේ Traffic එක වෙන වෙබ්සයිට් එකකට අදින්න හදපු පොන්නයෙක් උබමොකක්ද බන් මේකේ ගඳ ගහන දෙයක් තියෙන්නෙ![]()
සිරි අයියාට උණේ කළු ගල් රීව පුසට වෙච්ච දේ![]()
ඉතින් මොකෝ forum දැන් වැඩක් නෑ නෙඑළකිරි එකේම ඉදලා Fake හදා ගෙන ඇවිත් එළකිරි එකේ Traffic එක වෙන වෙබ්සයිට් එකකට අදින්න හදපු පොන්නයෙක් උබ
Forum කියන්නේ දැන් යල් පැනලා ගියපු එකක්
කිරියේම ගූ හල හල යන ඔසාමා කියල පොන්නයෙක් නම් දැකල තියෙනවා.. ඌ ත් පිළිගත්තාසිරිල උබ කළු ගල් රෙන පූසෙක් දැකලා තියනවාද.
------ Post added on Oct 10, 2022 at 5:21 PMගු හලන්නේ උබ ට දිව දාලා සුද්ද කරන්න![]()
සල්ලි දීලා gangbang දාගන්න ගොනෙක් තප්පුලනවාසිරි පොන්නය මිලියනේ කෙනෙක් වෙන්න සැහෙන ට්රයි කරලනෙ එකාලෙ, පස්සෙ බැරිම තැන බඩුවක් වෙන්න තිරනය කරල hm make sense![]()
මන් හෙන ගොනා ඔන එකෙක් ඇවිත් කුනු කුනු ගෑවොත් සල්ලි දෙනව, ඉට පස්සෙ උන් අපිටම අරින්න එනව,
Forum වැඩක් නැති නිසාද පොන්නයෝ අලුතෙන් Forum හදන්න Traffic එක එකතු කරේඉතින් මොකෝ forum දැන් වැඩක් නෑ නෙ
කිරියේම ගූ හල හල යන ඔසාමා කියල පොන්නයෙක් නම් දැකල තියෙනවා.. ඌ ත් පිළිගත්තා
------ Post added on Oct 10, 2022 at 5:21 PM
Forum වැඩක් නෑ කිව්වෙ මම ද පොන්නයොForum වැඩක් නැති නිසාද පොන්නයෝ අලුතෙන් Forum හදන්න Traffic එක එකතු කරේ![]()
Forum කියන්නේ දැන් යල් පැනලා ගියපු එකක්
repeatedly gangbang කරාම දාන රිප්ල්යිසුත් රිපිට් වෙනවසල්ලි දීලා gangbang දාගන්න ගොනෙක් තප්පුලනවා![]()

එහෙනම් Forum හදන්න දෑගලුවේ මමද පොන්නයෝForum වැඩක් නෑ කිව්වෙ මම ද පොන්නයො![]()
උබ හැමතැනම gangbang ඕන ගගා ගිය එක ගැනද කියන්නෙrepeatedly gangbang කරාම දාන රිප්ල්යිසුත් රිපිට් වෙනව![]()
මං forum හදන එක ගැන උඹ වද වෙන්නෙ ඇයිඑහෙනම් Forum හදන්න දෑගලුවේ මමද පොන්නයෝ![]()
------ Post added on Oct 10, 2022 at 5:31 PMForum කියන්නේ දැන් යල් පැනලා ගියපු එකක්
Nonstop Gang Bang නම් Trade Mark එක සිරි අංකල් තමා![]()
පුකේ ඇරගෙන ගෑනියෙක් වගේ පස්සෙන් එන ඔසමා ද කියන්නෙමම ඕනේ තැනක කොමෙන්ට කරනවා පුකේ ඇරගත්තා ම අඩනන් යන්නේ නැහැ ගෑනියෙක් වගේ
ඔය reply එක තව පාරක් කියෝපන්.. එතකොට තේරෙයි
ඔව් බන් ඕවා හැදුවට hijack නොවෙන්න maintain කරන එක තමා අමාරුකුලියට ලියන උන් ඕකෙ පදිංචි වෙයි![]()
Gihin kuli wedakwat karapan ponnayo Thota Mona forum daඔව් බන් ඕවා හැදුවට hijack නොවෙන්න maintain කරන එක තමා අමාරු![]()
මං forum හැදුවත් නැතත් උඹේ පුක කහනව්ද බන්Gihin kuli wedakwat karapan ponnayo Thota Mona forum da
තව ඩොක්ටර්ස් ල ගෙ හොද නරක දාන්න පුළුවන් එකක් දාන්න රේටින්මචන්ලා සිකුරාදා රෑ සති අන්තය උදවෙනකන් බලන් ඉන්න අතරේ පොඩි අදහසක් කොටන්න හිතුව.. මේක මට ඉස්සර ඉඳන් තිබුණ idea එකක්.. මේකේ කොටන්නේ පළවෙනි පාරට හැබැයි..
අපිට රජයේ සේවාවන් හරියට වෙන්නෙ නැති ඒවා ගැන, දෙසපලුවන්ගේ වගකීම් පැහැර හැරීම් ගැන තොරතුරු දාන්න පුළුවන් වෙබ් අඩවියක් හදන්න පුළුවන් නේද? ඕන user කෙනෙක්ට තමන්ගේ අනන්යතාව තහවුරු කරලා මේකේ post දාන්න පුලුවන්.. රටේ සංවර්ධනයට උදව් වෙන යෝජනා දාන්නත් පුළුවන්.. ඒ යෝජනා චෝදනා වලට එකඟ වෙන අයට ඒවා upvote කරන්න, comment කරන්න දෙන්නත් පුළුවන්.. මේ විදිහට අපිට රටේම ප්රශ්න එක platform එකකට ගන්නත්, රටේ ඉන්න දැනුම් තේරුම් තියේන මිනිස්සුන්ගේ අදහස් ගන්නත් පුළුවන් වෙනවා..
මේ වැඩේ පටන් අරන් කරන් යන එක නම් මට තනියම කරන්න අමාරුයි.. දැනටමත් තව වැඩක් මේකෙම කෙනෙක් එක්ක පටන් ගන්න plan කරලා තියෙනවා.. ඒ නිසා මේ වැඩේට සම්බන්ධ වෙන්න කැමති කෙනෙක් ඉනන්ව නම් මෙකේ comment එකක් දාන්න.. Project එක full open source.. මං නම් එන්නෙ මගේ fake github එකෙන්.. අනිත් අයට තමන්ගේ real world github acc එකෙන් ඇවිත් contribute කරන්න පුලුවන්..
කිරියේ අය මේ වගේ වැඩක් ගැන මොකද හිතන්නේ? අපි මේක practice project එකක් විදිහට කරන් යන්න බැලුවෙ.. හැබැයි ඔයාලගේ feedback එහෙමත් බලලා මේක හොඳ වැඩක් වගේ පේනවා නම් deploy කරන්න වුණත් පුළුවන්..![]()