ලංකාවේ ප්‍රශ්න දාන්න පුළුවන් වෙබ් අඩවියක් හදමුද?

Status
Not open for further replies.

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    මොකක්ද බන් මේකේ ගඳ ගහන දෙයක් තියෙන්නෙ 😅
    එළකිරි එකේම ඉදලා Fake හදා ගෙන ඇවිත් එළකිරි එකේ Traffic එක වෙන වෙබ්සයිට් එකකට අදින්න හදපු පොන්නයෙක් උබ
     
    • Haha
    Reactions: handley

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    එළකිරි එකේම ඉදලා Fake හදා ගෙන ඇවිත් එළකිරි එකේ Traffic එක වෙන වෙබ්සයිට් එකකට අදින්න හදපු පොන්නයෙක් උබ
    ඉතින් මොකෝ forum දැන් වැඩක් නෑ නෙ 🤣
    Forum කියන්නේ දැන් යල් පැනලා ගියපු එකක්

    සිරිල උබ කළු ගල් රෙන පූසෙක් දැකලා තියනවාද.​

    කිරියේම ගූ හල හල යන ඔසාමා කියල පොන්නයෙක් නම් දැකල තියෙනවා.. ඌ ත් පිළිගත්තා 😂
    ගු හලන්නේ උබ ට දිව දාලා සුද්ද කරන්න 🤣🤣
    ------ Post added on Oct 10, 2022 at 5:21 PM
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    සිරි පොන්නය මිලියනේ කෙනෙක් වෙන්න සැහෙන ට්‍රයි කරලනෙ එකාලෙ, පස්සෙ බැරිම තැන බඩුවක් වෙන්න තිරනය කරල hm make sense :(
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    සිරි පොන්නය මිලියනේ කෙනෙක් වෙන්න සැහෙන ට්‍රයි කරලනෙ එකාලෙ, පස්සෙ බැරිම තැන බඩුවක් වෙන්න තිරනය කරල hm make sense :(
    සල්ලි දීලා gangbang දාගන්න ගොනෙක් තප්පුලනවා🤣
    මන් හෙන ගොනා ඔන එකෙක් ඇවිත් කුනු කුනු ගෑවොත් සල්ලි දෙනව, ඉට පස්සෙ උන් අපිටම අරින්න එනව,
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඉතින් මොකෝ forum දැන් වැඩක් නෑ නෙ 🤣



    කිරියේම ගූ හල හල යන ඔසාමා කියල පොන්නයෙක් නම් දැකල තියෙනවා.. ඌ ත් පිළිගත්තා 😂

    ------ Post added on Oct 10, 2022 at 5:21 PM
    Forum වැඩක් නැති නිසාද පොන්නයෝ අලුතෙන් Forum හදන්න Traffic එක එකතු කරේ 🤣🤣🤣
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    Forum වැඩක් නැති නිසාද පොන්නයෝ අලුතෙන් Forum හදන්න Traffic එක එකතු කරේ 🤣🤣🤣
    Forum වැඩක් නෑ කිව්වෙ මම ද පොන්නයො 🤣
    Forum කියන්නේ දැන් යල් පැනලා ගියපු එකක්
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    සල්ලි දීලා gangbang දාගන්න ගොනෙක් තප්පුලනවා🤣
    repeatedly gangbang කරාම දාන රිප්ල්යිසුත් රිපිට් වෙනව :(
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    repeatedly gangbang කරාම දාන රිප්ල්යිසුත් රිපිට් වෙනව :(
    උබ හැමතැනම gangbang ඕන ගගා ගිය එක ගැනද කියන්නෙ 🤭

    එහෙනම් Forum හදන්න දෑගලුවේ මමද පොන්නයෝ 🤩🤩
    මං forum හදන එක ගැන උඹ වද වෙන්නෙ ඇයි 🤭forum කියන්නෙ යල් පැන ගිය එකක් නෙ උඹ කියන විදිහට 🤣
    Forum කියන්නේ දැන් යල් පැනලා ගියපු එකක්
    ------ Post added on Oct 10, 2022 at 5:31 PM
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    1665403337443.png


    spam check muta arala neda ekale :lol:
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    Nonstop Gang Bang නම් Trade Mark එක සිරි අංකල් තමා🤣🤣
    මම ඕනේ තැනක කොමෙන්ට කරනවා පුකේ ඇරගත්තා ම අඩනන් යන්නේ නැහැ ගෑනියෙක් වගේ
    පුකේ ඇරගෙන ගෑනියෙක් වගේ පස්සෙන් එන ඔසමා ද කියන්නෙ 🤭

    View attachment 186590

    spam check muta arala neda ekale :lol:
    ඔය reply එක තව පාරක් කියෝපන්.. එතකොට තේරෙයි 🤭
    ------ Post added on Oct 10, 2022 at 5:33 PM
     
    • Haha
    Reactions: handley

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    කුලියට ලියන උන් ඕකෙ පදිංචි වෙයි 😂
    ඔව් බන් ඕවා හැදුවට hijack නොවෙන්න maintain කරන එක තමා අමාරු 😅
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113

    මචන්ලා සිකුරාදා රෑ සති අන්තය උදවෙනකන් බලන් ඉන්න අතරේ පොඩි අදහසක් කොටන්න හිතුව.. මේක මට ඉස්සර ඉඳන් තිබුණ idea එකක්.. මේකේ කොටන්නේ පළවෙනි පාරට හැබැයි.. 🙂

    අපිට රජයේ සේවාවන් හරියට වෙන්නෙ නැති ඒවා ගැන, දෙසපලුවන්ගේ වගකීම් පැහැර හැරීම් ගැන තොරතුරු දාන්න පුළුවන් වෙබ් අඩවියක් හදන්න පුළුවන් නේද? ඕන user කෙනෙක්ට තමන්ගේ අනන්‍යතාව තහවුරු කරලා මේකේ post දාන්න පුලුවන්.. රටේ සංවර්ධනයට උදව් වෙන යෝජනා දාන්නත් පුළුවන්.. ඒ යෝජනා චෝදනා වලට එකඟ වෙන අයට ඒවා upvote කරන්න, comment කරන්න දෙන්නත් පුළුවන්.. මේ විදිහට අපිට රටේම ප්‍රශ්න එක platform එකකට ගන්නත්, රටේ ඉන්න දැනුම් තේරුම් තියේන මිනිස්සුන්ගේ අදහස් ගන්නත් පුළුවන් වෙනවා..

    මේ වැඩේ පටන් අරන් කරන් යන එක නම් මට තනියම කරන්න අමාරුයි.. දැනටමත් තව වැඩක් මේකෙම කෙනෙක් එක්ක පටන් ගන්න plan කරලා තියෙනවා.. ඒ නිසා මේ වැඩේට සම්බන්ධ වෙන්න කැමති කෙනෙක් ඉනන්ව නම් මෙකේ comment එකක් දාන්න.. Project එක full open source.. මං නම් එන්නෙ මගේ fake github එකෙන්.. අනිත් අයට තමන්ගේ real world github acc එකෙන් ඇවිත් contribute කරන්න පුලුවන්..

    කිරියේ අය මේ වගේ වැඩක් ගැන මොකද හිතන්නේ? අපි මේක practice project එකක් විදිහට කරන් යන්න බැලුවෙ.. හැබැයි ඔයාලගේ feedback එහෙමත් බලලා මේක හොඳ වැඩක් වගේ පේනවා නම් deploy කරන්න වුණත් පුළුවන්..:yes:
    තව ඩොක්ටර්ස් ල ගෙ හොද නරක දාන්න පුළුවන් එකක් දාන්න රේටින්
    හොස්ටින් ඩීටේල්ස් හයිඩ් කරන්න පුළුවන් නෙ
     
    Last edited:
    Status
    Not open for further replies.