ලංකාවේ මුස්ලිම් සිහිනය සැබෑ වේ....

Punisher!

Member
Sep 25, 2010
27
2
0
Ane machanla nikan boru prashna athi karanna epa. Law gana danagena katha karapalla. Shariya kiyanne pudgala neethiyak. Eka danatath lankawe kriyathmaka wenawa. one nan law fac eke one ekekgen ahala balapan. un dannawa. lankawe athule sharia thybba kiyala anik unta mukuthma wenne ne. boruwata prashna athi karanna epa :angry::angry::angry::angry:
sira kathawa.:yes:
 

sanzilla jackcat

Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    කාඩ රජා;8715738 said:
    ලංකාවේ රගන්න ආවොත් ඉතින් කොන නෙමේ ඒහෙම්පිටින්ම කපල දානවා....
    මුන් සින්හලයෝ ගැන හරියට දන්නේ නෑ...


    Good talk man well said !
    :) :) This is a Sinhaleese country man !
     

    shenl

    Banned
    Sep 22, 2010
    1,903
    623
    0
    ₪ මං මුලාවෙලා ₪
    පල ඩෝ යන්න සිංහලයන් මර්දනය කරන්න එහෙම බැ.අපි අන්තිම ලේ බින්දුවතෙක් සටන්කරනවා,අපි අපේ ලේ මස් ඇට නහර පූජා කරලා මේ භුමිය බේරාගන්නවා බෝල යකෝ! .අප සියලු දෙනා ශ්‍රී ලංකේය අභීත සිංහල සිංහයෝ!
    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=166
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    පල ඩෝ යන්න සිංහලයන් මර්දනය කරන්න එහෙම බැ.අපි අන්තිම ලේ බින්දුවතෙක් සටන්කරනවා,අපි අපේ ලේ මස් ඇට නහර පූජා කරලා මේ භුමිය බේරාගන්නවා බෝල යකෝ!.අප සියලු දෙනා ශ්‍රී ලංකේය අභීත සිංහල සිංහයෝ!
    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=166


    ela talk man,
    paw ane ,sulthan is dreaming !
     

    Punisher!

    Member
    Sep 25, 2010
    27
    2
    0
    පල ඩෝ යන්න සිංහලයන් මර්දනය කරන්න එහෙම බැ.අපි අන්තිම ලේ බින්දුවතෙක් සටන්කරනවා,අපි අපේ ලේ මස් ඇට නහර පූජා කරලා මේ භුමිය බේරාගන්නවා බෝල යකෝ!.අප සියලු දෙනා ශ්‍රී ලංකේය අභීත සිංහල සිංහයෝ!
    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=166[
    /QUOTE]
    moota mole aathala wadi welada :lol::lol: ekama de Copy paste karanne ..ara ube profile pic eke wage loku amaruwak wage paw halo!
    uba kohoma elakiriye jathiwaadaya athi karana ekane..ane paw ube passen eka ewun ithin.un danneth naha uba elekiri cha karanna mewwa karanne kiyala.ube post kiywanna bari pottayoda manda.nathnam uba wagema maanasika leddu.
    :D:D
     

    udagama

    Member
    May 16, 2010
    520
    31
    0
    38
    මෙන්න මේකුන්ගේ දඩුවම්... :angry::angry::angry::angry:

    sharia-lawmuslim.jpg



    sharia2.jpg


    islam_man_child.jpg


    sharia.jpg


    sharia.jpg


    islam_hands.jpg
    502139.gif
    511244.gif
    අම්මො !!!!!
     

    shenl

    Banned
    Sep 22, 2010
    1,903
    623
    0
    ₪ මං මුලාවෙලා ₪
    පල ඩෝ යන්න සිංහලයන් මර්දනය කරන්න එහෙම බැ.අපි අන්තිම ලේ බින්දුවතෙක් සටන්කරනවා,අපි අපේ ලේ මස් ඇට නහර පූජා කරලා මේ භුමිය බේරාගන්නවා බෝල යකෝ!.අප සියලු දෙනා ශ්‍රී ලංකේය අභීත සිංහල සිංහයෝ!
    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=166[
    /QUOTE]
    moota mole aathala wadi welada :lol::lol: ekama de Copy paste karanne ..ara ube profile pic eke wage loku amaruwak wage paw halo!
    uba kohoma elakiriye jathiwaadaya athi karana ekane..ane paw ube passen eka ewun ithin.un danneth naha uba elekiri cha karanna mewwa karanne kiyala.ube post kiywanna bari pottayoda manda.nathnam uba wagema maanasika leddu.
    :D:D
    menna thawath මුස්ලිම් ballek
    12.gif
     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    inge ille daaa......shariyaa??????

    හරි හරි සිහිනය සැබෑ උනා වගෙම දෙබෑ වෙන හැටිත් බලන්න පුලුවන්.:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    ම්ලෙඡ්ච නීති ගෙනල්ල මේ බුදුන් වැඩිය පින් බිම අල් කරගන්න නම් බෑ පුතෝ.
    තමුසෙලා වගෙ හරාමි පොරවල් නිසා සාමයෙන් ඉන්න මුස්ලිම් කට්ටියටත් තැනක් නැති වෙනවා.
    තිරිසන් නීති වල වන්දි තමයි පකිස්,ඇෆ්ගන්,ඉරාක් වල සුන්නි--ෂියා කියල දෙකට බෙදිලා මරා ගෙන ගෙවන්නෙ.පල්ලියෙ යාඥා කර කර ඉන්න උන් මරාගෙන මැරෙන එකත් මේ ශරියා නීතියක්ද ඕයි????:baffled::baffled:
    මෙහෙ එව්වට ආවොත් නම් කොන විතරක් නෙවෙයි නැතිවෙන්නෙ.:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    shenl

    Banned
    Sep 22, 2010
    1,903
    623
    0
    ₪ මං මුලාවෙලා ₪
    හරි හරි සිහිනය සැබෑ උනා වගෙම දෙබෑ වෙන හැටිත් බලන්න පුලුවන්.:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    ම්ලෙඡ්ච නීති ගෙනල්ල මේ බුදුන් වැඩිය පින් බිම අල් කරගන්න නම් බෑ පුතෝ.
    තමුසෙලා වගෙ හරාමි පොරවල් නිසා සාමයෙන් ඉන්න මුස්ලිම් කට්ටියටත් තැනක් නැති වෙනවා.
    තිරිසන් නීති වල වන්දි තමයි පකිස්,ඇෆ්ගන්,ඉරාක් වල සුන්නි--ෂියා කියල දෙකට බෙදිලා මරා ගෙන ගෙවන්නෙ.පල්ලියෙ යාඥා කර කර ඉන්න උන් මරාගෙන මැරෙන එකත් මේ ශරියා නීතියක්ද ඕයි????:baffled::baffled:
    මෙහෙ එව්වට ආවොත් නම් කොන විතරක් නෙවෙයි නැතිවෙන්නෙ.:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
    :yes::yes::yes:
    11.gif
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    ශරි‍යා නිති‍ය ක්‍රි‍යාම්ත්මක කරන්න තැබු මුලික පි‍යවරක් වෙන්න පුලුවන් ශරි‍යා නිති‍ය ඉතාම සහසික දඩුවම් ක්‍රම‍යක්.. විඩි‍යො බලුවොත් තෙරෙවි කාටත්...
    මහින්ද බටහිර රටවල් වලට (බොරුවට හරි) සද්දෙ දැම්මට ඉන්දි‍යාවට සහ අරාබිරටවල් ව්ලට කොන්ද නමනවා. මෙක අරාබි රටකින් ආපු බලපැමක් මත කරපුදෙ‍යක්ද දන්නෙ නැහැ....



    සැලකි‍ය‍යුතු මුස්ලිම් ව්‍යාපරික‍යන් පිරිසක් මහින්ද සමග එකතුවි ඉන්නවා. සමහරුන් මහින්දගෙ චන්ද ව්‍යාපාර‍යට මුදල් වි‍යදම් කලා. නාමල්ටත් එහෙම‍යි. නාමල්ගෙ බැසිල්ගෙ චන්ද ව්‍යාපාර‍වලදි අත දිග ඇර වි‍යදම්කරපු මුස්ලිම් ව්‍යාපාරිකන් සැහෙන සිටි‍යා. හැබැ‍යි එහෙම උදව් කරන්නෙ මුලිකවම වරා‍යෙන් ගෙන්වන භාණ්ඩ සම්බන්ද‍යෙන් කෙරෙන අ‍යතා බදු සහන ලබාගැන්මෙ අරමුනින් සහ අනෙකුත් ව්‍යාපාර සම්බන්ද‍යෙන් ඵල ප්‍ර‍යොජන ලබා ගැනිමට තමා. මෙ වගෙ දෙ‍යකට ඔවුන්ගෙ බලපැමක් ති‍යෙනවද නැද්ද කි‍යලා කි‍යන්න අමාරු‍යි.

    මචන් මුස්ලිම් රටවල් එක්ක ඉන්නේ , උන් ගොඩක් වෙලාවට බටහිරයන් එක්ක හැප්පෙන හින්දා , විශේෂයෙන් එක්සත් ජාතීන්ගේ සමුලුවේදි වගේ , අමතක කරන්න එපා අපේ ක්‍රිකට් කණ්ඩායමට පහර දීම, අපි බොහෝ විට නොබැදි පිලිවෙතක් අනුගමනය කරන්නේ , මුස්ලිම් උන් තමයි බැලැක් මාර්කට් එක ගෙනියන්නේ , වාහන , පරිගණක , ජංගම දුරකථන , ඉතින් උන් දේශපාලන වාසි ගන්න හොදට වියදම් කරනවා , ඒත් ඕනෑවට වඩා නටන්න උන්ට බෑ , සීමාවක් විතරයි , උන්ට ඔහොම නීතියක් ගේන්න බෑ මොකද ආණ්ඩුවට වඩා සිංහයෝ බලවත් නිසා , ඒක නිසා ආණ්ඩුවට වැරදිලාවත් ඕක කරන්න බෑ
     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    මුං ත්‍රස්තවාදියෝ....


    :D:D:D
    එකනෙ බං කොහෙන් හරි පරයෙක් ඇවිත් අපේ සාමය කඩනවා.
    මැච් එකක් තිබ්බොත් එතනත් එකෙක් දෙන්නෙක් ඇවිත් අන්තිමට ඌරු මස් වෙලා යනව.මුං ත්‍රස්තවාදියෝ....:angry:
    සිංහලයො තමන්ගෙ අනුකම්පාව පෙන්නන කොට උන් හිතන්නෙ අපි මෝඩයො කියල.:rolleyes: