බයිලානේ බන් , ඔය ප්ලාස්ටික් card එක දෙන්න අවුරුද්දක් යනවා කියන්නේ ආණ්ඩුවේ නොහැකියාව , කලින් හිටපු උන්ට බැන බැන හිටියට මුන්ටත් වැඩ බෑනේ , වාහන කිහිපයක් හෝ වාහනය + මෝටර් සයිකලය පාවිච්චි කරන කෙනෙක්ට temporary කොලේ තියාගෙන අවුරුද්දක් දෙකක් වාහන drive කරනවා කියන්නේ මොන කරුමයක්ද ? ඔය කොලේ දියවෙනවා අතටම නැත්නම් ලැමිනේට් කරාම wallet එකේ දාගෙන යන්න බෑ 4ට -5ට නවන්නේ නැතිව