මැණික් මුදලාලි
බාර් අයිතිකාරයෝ
හාඩ්වෙයාර් අයිතිකාරයෝ
ගල් කොරි එවුන්
ප්ලෑන් අදින එවුන්
අයි මොනද කොටාගෙන යමන්
බාර් අයිතිකාරයෝ
හාඩ්වෙයාර් අයිතිකාරයෝ
ගල් කොරි එවුන්
ප්ලෑන් අදින එවුන්
අයි මොනද කොටාගෙන යමන්
කුඩු ව්යාපාරය
රේස් බුකි
කැසිනෝ
ස්ටොක් මාර්කට් පම්පින් ඇන්ඩ් ඩම්පින්
බැඳුම්කර
Investment මචං. සල්ලි දැම්ම බිස්නස් එකේ problems අදාල නෑ. Risk එකක් තියෙනවා හොරු සෙට් උනොත් නැත්තං අවුලක්ම නෑ.Mean?
Loku margins na danna widihetafuel stations
මම දන්න family එකක් තියෙනවා. ලංකාවේ remote පැත්තක fuel stations ගානක අයිති කාරයො. සති අන්ත නිවාඩු වලට යන්නේ cruise ship toursLoku margins na danna widiheta

ඒවගේ සල්ලි රොටේට වෙනවනේ. එක තමා උන් බලන්නේ ඒවගෙන්. බෙන්කුවේ හැම වෙලේම සල්ලි ඉතින්.මම දන්න family එකක් තියෙනවා. ලංකාවේ remote පැත්තක fuel stations ගානක අයිති කාරයො. සති අන්ත නිවාඩු වලට යන්නේ cruise ship tours![]()
normal shed ekak thiyena ekek innawa $7k wage usd monthly enawa utaLoku margins na danna widiheta
මැණික් මුදලාලි
බාර් අයිතිකාරයෝ
හාඩ්වෙයාර් අයිතිකාරයෝ
ගල් කොරි එවුන්
ප්ලෑන් අදින එවුන්
අයි මොනද කොටාගෙන යමන්
already salli tiyena un fuel stations danne...contacts oneමම දන්න family එකක් තියෙනවා. ලංකාවේ remote පැත්තක fuel stations ගානක අයිති කාරයො. සති අන්ත නිවාඩු වලට යන්නේ cruise ship tours![]()
shed thiyana ekek kiyana loku capital idam thiyana ekek.. ithin profit eka podi unath maseta loku collection ekak enakota eka maara widiyata roll karanna puluwan..Loku margins na danna widiheta