ලක්ශ 10ක් බැංකුවේ දැම්මොත් පොලිය%

Cee7

Well-known member
  • Dec 8, 2008
    3,278
    1,578
    113
    LK
    ලොකු පොලියක් බලාගෙන දානවනම් වැඩක් වෙන්නේ නෑ.. FD එකක් දැම්මත් ලක්ෂ දහයට ඔයාට මාසෙකට 10000ක්වත් ගන්න අමාරුයි... :(
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    ඒ වැඩෙත් මරු නේද අමතර ආදායමක්
    ගොඩක් උන් ඒකත් දාල ගාන ඩබල් කරගන්නවා බන් :cool:
     

    don60

    Active member
  • Mar 30, 2008
    243
    33
    28
    Colombo

    මචන්ලා,:)
    මට කියපල්ලා ලක්ශ 10ක් බැංකුවේ දැම්මොත් මට මාසෙකට පොලිය කීයක් ලැබෙයි ද?:eek:
    එහෙම දානවා නම් දාන්න හොදම බැංකුව මොකද්ද?

    ස්තූතී.

    වැඩක් නෑ බන්, උඹ මේ අවුරුද්ද ඇතුලත මැරෙනවා.... ඒ නිසා ඔය සල්ලි වලින් කාලා බීලා හිටපන්....... කන් නැතුව අකාලේ මැරෙන් නැතුව....
    තව අවුරුද්දකින් මේ ත්‍රෙඩ් එක බලන්න උඹ මේ ලොකේ නෑ....
    දෙවි පිහිටයි !! බුදු සරණයි !!
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0

    මචන්ලා,:)
    මට කියපල්ලා ලක්ශ 10ක් බැංකුවේ දැම්මොත් මට මාසෙකට පොලිය කීයක් ලැබෙයි ද?:eek:
    එහෙම දානවා නම් දාන්න හොදම බැංකුව මොකද්ද?

    ස්තූතී.
    NSB
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    mchn meka mage idea ekak witarai...uba gawa laksha 10k tiyanawanan forex wage invest karapan. uba kamati nan witarak. wadi mahansiyak natuwa 50000 k masekata hoyaganna puluwan.
    uba gawa laksha 10 k thiyenawanam me boru wadanam karanna epa bankuwe dala poliya ganin.anih aya kiyana widihata 12500 k maseta ganna puluwannam thawath laksha 10 vithara ekathukarala bankuwata dapan.ethakota uba part time job ekak kala vage thamai...mewa karanna giyothnam anthimeta hambu karapuwath na thibba sallith nathuwa yanawa
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,927
    113
    Black Pearl
    Poliya anuwa depend wenne
    poliya denne awuruddatama

    1000000 dammot 10% dena FD ekaka
    awuruddatama labenne 100000.. oka 12n bedapan maseta labena gana balanna :) 10000 adu ganak labenne
     

    Sx3

    Well-known member
  • Apr 4, 2014
    3,412
    2,400
    113
    mchn meka mage idea ekak witarai...uba gawa laksha 10k tiyanawanan forex wage invest karapan. uba kamati nan witarak. wadi mahansiyak natuwa 50000 k masekata hoyaganna puluwan.

    c8a7142a-ae01-44e6-916e-bf04b57e0535.jpg


    Forex A-Z iganagana misak danda epa bn. :lol:
     

    nokia4n

    Well-known member
  • Apr 7, 2008
    888
    383
    83
    Finland
    NDB bank eke 3 month Fixed deposit walata Interest 5.75 gewanawa (annual)

    laksha 10k dammoth 3 month walata 14375/=


    ehema neda
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    machan man dan tika kalekata kalin ikman eke ad ekak dakka investment with us kiyala thiyena.man nikamata vage ekata katha karala baluwa.eka maharagama paththe phone shop ekak..call karapuwama un kiyanawa aduma lakshayak invest karanna puluwanlu. un lakshekata masekata 7000 k gane ape bank accunt ekata danawalu ita passe.mokakda ban a. elakiri eke athi eka gana danna ekek samahara wita.man hithanne oka vanchawak venna athi..
     
    Last edited:

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,829
    3,413
    113
    machan man dan tika kalekata kalin ikman eke ad ekak dakka investment with us kiyala thiyena.man nikamata vage ekata katha karala baluwa.eka maharagama paththe phone shop ekak..call karapuwama un kiyanawa aduma lakshayak invest karanna puluwanlu. un lakshekata masekata 7000 k gane ape bank accunt ekata danawalu ita passe.mokakda ban a. elakiri eke athi eka gana danna ekek samahara wita.man hithanne oka vanchawak venna athi..

    uba poliyata salli dunna wage thamai..risk ekak tiyenawa..
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    uba poliyata salli dunna wage thamai..risk ekak tiyenawa..
    uba a gana dannawada.mokakda eke venne.un kohomada echchara ganak denne.api dana gana auruddakin hambenawane...anika laksha 3 k withara dammanam job ekak karanawa vagene
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,829
    3,413
    113
    uba a gana dannawada.mokakda eke venne.un kohomada echchara ganak denne.api dana gana auruddakin hambenawane...anika laksha 3 k withara dammanam job ekak karanawa vagene

    mama dala nam na..mama dakala tiyenawa oya wage ads..
    unta bank walin loan ganawata wada lesi ne ban ohoma poliyata aran business eka diyunu karaganna eka..