මචන්ලා,
මට කියපල්ලා ලක්ශ 10ක් බැංකුවේ දැම්මොත් මට මාසෙකට පොලිය කීයක් ලැබෙයි ද?
එහෙම දානවා නම් දාන්න හොදම බැංකුව මොකද්ද?
ස්තූතී.
NSB
මචන්ලා,
මට කියපල්ලා ලක්ශ 10ක් බැංකුවේ දැම්මොත් මට මාසෙකට පොලිය කීයක් ලැබෙයි ද?
එහෙම දානවා නම් දාන්න හොදම බැංකුව මොකද්ද?
ස්තූතී.
uba gawa laksha 10 k thiyenawanam me boru wadanam karanna epa bankuwe dala poliya ganin.anih aya kiyana widihata 12500 k maseta ganna puluwannam thawath laksha 10 vithara ekathukarala bankuwata dapan.ethakota uba part time job ekak kala vage thamai...mewa karanna giyothnam anthimeta hambu karapuwath na thibba sallith nathuwa yanawamchn meka mage idea ekak witarai...uba gawa laksha 10k tiyanawanan forex wage invest karapan. uba kamati nan witarak. wadi mahansiyak natuwa 50000 k masekata hoyaganna puluwan.
me wade hodai..idam gana davasin davasa naginawa.hoda town ekaka perchs 7 k ganin. habai mase gane salli hambennenam na.idamak ganin.....!!
10000 adu ganak labennemchn meka mage idea ekak witarai...uba gawa laksha 10k tiyanawanan forex wage invest karapan. uba kamati nan witarak. wadi mahansiyak natuwa 50000 k masekata hoyaganna puluwan.

NDB bank eke 3 month Fixed deposit walata Interest 5.75 gewanawa (annual)
laksha 10k dammoth 3 month walata 14375/=
ehema neda

mona bank ekeda ban 60 ta wadi ayata 15% k poliya hambenneAwridu 60ta wada kenek danmoth 15%k poli labenawa ban..
machan man dan tika kalekata kalin ikman eke ad ekak dakka investment with us kiyala thiyena.man nikamata vage ekata katha karala baluwa.eka maharagama paththe phone shop ekak..call karapuwama un kiyanawa aduma lakshayak invest karanna puluwanlu. un lakshekata masekata 7000 k gane ape bank accunt ekata danawalu ita passe.mokakda ban a. elakiri eke athi eka gana danna ekek samahara wita.man hithanne oka vanchawak venna athi..
uba a gana dannawada.mokakda eke venne.un kohomada echchara ganak denne.api dana gana auruddakin hambenawane...anika laksha 3 k withara dammanam job ekak karanawa vageneuba poliyata salli dunna wage thamai..risk ekak tiyenawa..
uba a gana dannawada.mokakda eke venne.un kohomada echchara ganak denne.api dana gana auruddakin hambenawane...anika laksha 3 k withara dammanam job ekak karanawa vagene