owa gannawa num, hodata owa gena danna porak 1a gihilla hodata hoyala bala la ganna.
mokada hodata tiyana aewa wikuna nawa adui.. anika lankawe inne niyama porawal ne...
kochara hodata tibath repairs aen nethi wai kiyala num hithnna epa. Parana wahana dan tika tika market wenawa. hetu 5k tiyanawa...
1. 3rd party insurance dala duwanna puluwan..
2. City traffic 1y di three-wheel,bike dala hiruna kiyala wediya danenne nehe..
3. Tiyana hodama oils , tires, filters, petrol danna one nehe. 1a nisa yana cost 1a adui. Eg:- Aluth goduk wahana recommend karanne 95 gahnna. parana aewa lankawe tiyana boomithel kawalam petrol 1th hodata weda karanawa...
4. Car 1a parana nisa police mami la ta wedi ganum pagawa denna one nehe. 100 dila hari shape wetha haki..
5. Ona gubeyamaka yath haki kohe hari dala. keli ussai, wahane ussai kiyala baya wenna one nehe. (Wagon R spears adu kale , colombo Wagon R issuwa nuggoda garaje karayek.)
Tiyana lokuma RISK 1a thama Awurudu 20 ka ta wada parana pawuranika watinakamk nethi wahana dawanayen ewath karanna anduwa balanawa care sale karayange illimata. Ae anuwa yamin dum parikshana widimath karala aethanin reject karanna boho wita uthsaha karanawa...