Me wage thawa nadda
ForgiveMeFather |
asia tour eka koheda tyenne? mewa okkoma uncut ewada?![]()

Mona wage seen ekakda thiyenne
ammoo eka baarrඉන්දියන් රසිකයෝ ඉන්න්වනම් මෙන්න බඩු... ගූගල් පලයන් aagmaal කියල ගහපන් .. 2ට එයි aagmaal live කියල එකක්.... ඒක බාර්...![]()

ඩවුන්ලෝඩ් තිබ්බෙ නෑDirect ඒවා නැතෙයි ?
