Rs 30 k wage wenne dan. Strength nam adui gal issara wage hoda ne. Hodama de thamai machine ekak rent ekata aran gedarama gal hadaa ganna eka.


තියෙන තැනක location එක කියපන්කො බන්, පොඩ්ඩක් ගිහින් බලන්න
මම අද ඇහුව 42ක් කිව්වා එක ගලක්![]()
ethakota cost eka double wenawa ban hama athin magadol walata giyoth moko....
bump
gadol walata giyoth moko....
bump
ගල් බැරිනම් ගඩොල් කපන්න අය්යේ ජංගිය නම් ගලවන්න එපා...
බම්ප්



Oke strength eka balanne komada?