ලන්කාවෙ සෙබලෙක් කියන්නෙ මරනය රජයට ලියාදීමක්

ttj

Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    ස්ථිර සේවය සහ ස්වේච්ඡා සේවය කියලා දෙකක් තියනවා...
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,847
    1
    11,191
    113
    mokekwath balen ussan yan nane. katta knda bari un training kalema gedra enawa. umbala wage un welawata yudda kale hitiye naththe. kollo unama moral ekak thiyenawa bn. panala yana unwa kudalan enne weapon training ekka godak un pathala cn walata yana hindai training walata giya wiyadam hindai
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    mokekwath balen ussan yan nane. katta knda bari un training kalema gedra enawa. umbala wage un welawata yudda kale hitiye naththe. kollo unama moral ekak thiyenawa bn. panala yana unwa kudalan enne weapon training ekka godak un pathala cn walata yana hindai training walata giya wiyadam hindai

    අමෝ අමෝ, පව් බන් උබ. එතකොට ඔස්ට්‍රේලියාව වගේ රටවල ඕනෙ වෙලාවක අස්වෙලා පලයන් කියන්නෙ මොකෝ. 😂 ලන්කාවෙ බොරු හේතු, වහල්ලු උබල, ඒකයි. "කමාන්ඩෝස්, කැන්ඩෝස්, කැඩ්බරීස්" 😂 කියල ඇඩ් එක දානව චොකලට් ඇඩ් වගේ. හරක් ටික ඇන්දෙනව 😂

    රටකට හමුදාවක් ඕනෙ, ඒත් ඒ මිනිස්සුන්ගෙත් අයිතිවාසිකම් රැකෙන්න ඕනෙ. බල්ලො ගානට මිනිස්සුන්ව දාන්න හොද නෑ. උබල ගොන්නු නිසා උබල වහල්ලු බව පේන්නෙ නැතුව යනව. 😂
     
    • Haha
    Reactions: redux and Ysa Karu

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,847
    1
    11,191
    113
    අමෝ අමෝ, පව් බන් උබ. එතකොට ඔස්ට්‍රේලියාව වගේ රටවල ඕනෙ වෙලාවක අස්වෙලා පලයන් කියන්නෙ මොකෝ. 😂 ලන්කාවෙ බොරු හේතු, වහල්ලු උබල, ඒකයි. "කමාන්ඩෝස්, කැන්ඩෝස්, කැඩ්බරීස්" 😂 කියල ඇඩ් එක දානව චොකලට් ඇඩ් වගේ. හරක් ටික ඇන්දෙනව 😂

    රටකට හමුදාවක් ඕනෙ, ඒත් ඒ මිනිස්සුන්ගෙත් අයිතිවාසිකම් රැකෙන්න ඕනෙ. බල්ලො ගානට මිනිස්සුන්ව දාන්න හොද නෑ. උබල ගොන්නු නිසා උබල වහල්ලු බව පේන්නෙ නැතුව යනව. 😂
    umbala wage ohoma baya una gamn redde rewila gedra duwan ena un ltte kale hitiya nan ltte un puketh arala yanne. hamuda nithiyak winayak kiyala thiyenne ekata.unwa balen kudalan gihin hamudawe training dan nane. akamathi nan unta mulin ain wenda puluwan. meka lankawa bn australiawa neme. ehe awurudu 30ka yuddayak thibbe na mn danna widihata 🥴 umbata army ekek puk parakwath denna awada
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    බල්ලෙක් වගේ පරණ ත්‍රෙඩ් ටික අප්ඩේට් කරනවා. උබ නම් මරු වයින් කරපු පිනෝකියෝ වගේ

    uba wage ammawa policiyata wikun kana ballo natawanne ohomai
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,976
    18,123
    113
    අමෝ අමෝ, පව් බන් උබ. එතකොට ඔස්ට්‍රේලියාව වගේ රටවල ඕනෙ වෙලාවක අස්වෙලා පලයන් කියන්නෙ මොකෝ. 😂 ලන්කාවෙ බොරු හේතු, වහල්ලු උබල, ඒකයි. "කමාන්ඩෝස්, කැන්ඩෝස්, කැඩ්බරීස්" 😂 කියල ඇඩ් එක දානව චොකලට් ඇඩ් වගේ. හරක් ටික ඇන්දෙනව 😂

    රටකට හමුදාවක් ඕනෙ, ඒත් ඒ මිනිස්සුන්ගෙත් අයිතිවාසිකම් රැකෙන්න ඕනෙ. බල්ලො ගානට මිනිස්සුන්ව දාන්න හොද නෑ. උබල ගොන්නු නිසා උබල වහල්ලු බව පේන්නෙ නැතුව යනව. 😂
    ඔස්ට්‍රේලියාවට මොකටද හුත්‍තෝ හමුදාවක්. කැන්ගරුන්ට වෙඩි තියන්නද.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබේ ත්‍රෙඩ් නිසා උබම දූශණය වෙනවා කියලා උබට තේරෙන් නෑනේද

    ne huththo, mage thread asse nahayen adala uba witharai hallu una kiyagena wilapa dila dushanaya wenne
     
    • Haha
    Reactions: Don GasCan

    rockmon

    Well-known member
  • Jul 31, 2017
    3,548
    3,993
    113
    iskole cadet team ekata set wena untath okane wenne.

    berimak na, awith adagena yanwa