බල්ලෙක් වගේ පරණ ත්රෙඩ් ටික අප්ඩේට් කරනවා. උබ නම් මරු වයින් කරපු පිනෝකියෝ වගේubage thaththala iwaseemak nathuwa mini marala penala yana nisai oka karala thiyenne
බල්ලෙක් වගේ පරණ ත්රෙඩ් ටික අප්ඩේට් කරනවා. උබ නම් මරු වයින් කරපු පිනෝකියෝ වගේubage thaththala iwaseemak nathuwa mini marala penala yana nisai oka karala thiyenne
එහෙනන් ඒක වෙන්න ඇති ප්රභාකරන්ට වෙන්න ඇත්තේ.nope. The punishment for timidity in front of the enemy is the death sentence.
mokekwath balen ussan yan nane. katta knda bari un training kalema gedra enawa. umbala wage un welawata yudda kale hitiye naththe. kollo unama moral ekak thiyenawa bn. panala yana unwa kudalan enne weapon training ekka godak un pathala cn walata yana hindai training walata giya wiyadam hindai
umbala wage ohoma baya una gamn redde rewila gedra duwan ena un ltte kale hitiya nan ltte un puketh arala yanne. hamuda nithiyak winayak kiyala thiyenne ekata.unwa balen kudalan gihin hamudawe training dan nane. akamathi nan unta mulin ain wenda puluwan. meka lankawa bn australiawa neme. ehe awurudu 30ka yuddayak thibbe na mn danna widihataඅමෝ අමෝ, පව් බන් උබ. එතකොට ඔස්ට්රේලියාව වගේ රටවල ඕනෙ වෙලාවක අස්වෙලා පලයන් කියන්නෙ මොකෝ.ලන්කාවෙ බොරු හේතු, වහල්ලු උබල, ඒකයි. "කමාන්ඩෝස්, කැන්ඩෝස්, කැඩ්බරීස්"
කියල ඇඩ් එක දානව චොකලට් ඇඩ් වගේ. හරක් ටික ඇන්දෙනව
රටකට හමුදාවක් ඕනෙ, ඒත් ඒ මිනිස්සුන්ගෙත් අයිතිවාසිකම් රැකෙන්න ඕනෙ. බල්ලො ගානට මිනිස්සුන්ව දාන්න හොද නෑ. උබල ගොන්නු නිසා උබල වහල්ලු බව පේන්නෙ නැතුව යනව.![]()
බල්ලෙක් වගේ පරණ ත්රෙඩ් ටික අප්ඩේට් කරනවා. උබ නම් මරු වයින් කරපු පිනෝකියෝ වගේ
උබල්ගේ පවුලම පොලිසියට විකිනෙනකොට ඒවා කැපද පොන්නයෝඋuba wage ammawa policiyata wikun kana ballo natawanne ohomai
ඔස්ට්රේලියාවට මොකටද හුත්තෝ හමුදාවක්. කැන්ගරුන්ට වෙඩි තියන්නද.අමෝ අමෝ, පව් බන් උබ. එතකොට ඔස්ට්රේලියාව වගේ රටවල ඕනෙ වෙලාවක අස්වෙලා පලයන් කියන්නෙ මොකෝ.ලන්කාවෙ බොරු හේතු, වහල්ලු උබල, ඒකයි. "කමාන්ඩෝස්, කැන්ඩෝස්, කැඩ්බරීස්"
කියල ඇඩ් එක දානව චොකලට් ඇඩ් වගේ. හරක් ටික ඇන්දෙනව
රටකට හමුදාවක් ඕනෙ, ඒත් ඒ මිනිස්සුන්ගෙත් අයිතිවාසිකම් රැකෙන්න ඕනෙ. බල්ලො ගානට මිනිස්සුන්ව දාන්න හොද නෑ. උබල ගොන්නු නිසා උබල වහල්ලු බව පේන්නෙ නැතුව යනව.![]()
උබල්ගේ පවුලම පොලිසියට විකිනෙනකොට ඒවා කැපද පොන්නයෝඋ
උබ ඩේලී සල්ලි වලට පුක්ශණය වෙන එක බැරැක්ක අස්සෙ එවා කැපදubala thamai wikinila thieyenne , ekane dukata adanne
උබ ඩේලී සල්ලි වලට පුක්ශණය වෙන එක බැරැක්ක අස්සෙ එවා කැපද
උබේ ත්රෙඩ් නිසා උබම දූශණය වෙනවා කියලා උබට තේරෙන් නෑනේදdaily ubai huththo mage thread asse polcie ballo nawala pukshanaya wenne
උබේ ත්රෙඩ් නිසා උබම දූශණය වෙනවා කියලා උබට තේරෙන් නෑනේද
එම ඇඩුවම කාකි මහත්තයා ෆයර් වෙන් නැද්ද දැන්ne huththo, mage thread asse nahayen adala uba witharai hallu una kiyagena wilapa dila dushanaya wenne
එම ඇඩුවම කාකි මහත්තයා ෆයර් වෙන් නැද්ද දැන්
උබට කරදරයක් වෙලා නේද දැන්ithin uba adanawada dan
උබට කරදරයක් වෙලා නේද දැන්හරි හරි අනාතයෝ අඩන්න එපා
මම කියන්නේ එකයි උබ හරි . තේරෙනවනම් තවත් දාන්න එපාmata ehema kisima awulak naha, ubata wela athi ekane kiyanne ohoma