eka Mahinda , Gota apita dunna.mun thibatath wadaaa horakamath karala , nidahase thibaa ratath kala damma parayoo tika 


, mage jeewithe thiyanakam UNP ekata nam chande denne na 

Ranil and MY3 , motherfuckers
mata nam horakama newe , sudu van newe mona eka kalath eka balanna hari ratake thiyanna ona jeewitha wennaeka Mahinda , Gota apita dunna.mun thibatath wadaaa horakamath karala , nidahase thibaa ratath kala damma parayoo tika
, mage jeewithe thiyanakam UNP ekata nam chande denne na
![]()

I MEAN MOST WORST POLITICIANS....
Kiyanna one de kiyala thiyenawa.Ranil and MY3 , motherfuckers
mata nam horakama newe , sudu van newe mona eka kalath eka balanna hari ratake thiyanna ona jeewitha wennaeka Mahinda , Gota apita dunna.mun thibatath wadaaa horakamath karala , nidahase thibaa ratath kala damma parayoo tika
, mage jeewithe thiyanakam UNP ekata nam chande denne na
![]()
රනිලුයි මෛති්රයි කරට කර සටනක...
දෙන්න එකතු වුණාම 90% ත් පනිනවා...
ekaine thoranna puluwan. naththan ranil,sirisena, chandrika 3 ma thoranawa