ලබා උපන් හැටි වෙනස් කිරීමට ගිය ගෑනු!

shenic

Member
May 9, 2013
13,213
1,290
0
Bermuda ∆
ලබා උපන් හැටි වෙනස් කිරීමට ගිය ගෑනු!

:shocked: ~ ලබා උපන් හැටි වෙනස් කිරීමට යාමෙන් වෙච්ච දෙයක්! ~ :shocked:

සමහර ගෑනු, වැම්පයර්ලා වෙලා! :eek: සමහර ගෑනු, මෘත දේහ වෙලා! :sorry:


2db17d91-bb03-47d9-b01b-7b2f65c3b86e.jpg



32529922-fd3e-4ff7-94c0-3f1646381b04.jpg



02-Botch-Plastic-Surgeries-Donatella-Versace-lifestyle-1.jpg



03-Botch-Plastic-Surgeries-Jocelyn-Wildenstein-lifestyle-1.jpg



687277d3-3cc3-471c-8106-62c5be8b621b.jpg



58ac49c0-273e-45eb-88bc-ee394ef95e7c.jpg



320cf815-c769-41ad-b15e-f4104498431c.jpg



Tori-Spelling-Breast-Implants-Gone-Bad.jpg



korean-girl_surgery11.jpg



plastic-surgery-gone-wrong-6.jpg



Worst-Plastic-Surgery-Before-And-After-89.jpg



9ad17cbf14ba782694bc4890a5ef3122.jpg



Amanda-Lepore-Plastic-Surgery-Gone-Wrong.jpg


dda9bade-4008-4820-bd94-1320b41c436f.jpg



9466d1e2-55c0-4025-96ae-6ed9cf6216bc.jpg



073bd19f-99b5-4a85-a1a0-b4196bbc9fda.jpg


අනේ මුන්ට උපන් පෙනුම තියන් ඉන්න බැරි උනා නේ! :dull:
 
  • Like
Reactions: djminuka

Randike Mendis

Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    ප්ලාස්ටික් සැත්කම් වල අවාසනාවන්ත පැත්තක් තමා ඔය..
    තව මේකට එන්න ඕන දෙයක් තමා බුහුණට සැත්කම් කරනව වගේම
    පියයුරු සඳහා කරන සැත්කම් අද ලෝකේ බහුලයි.


    මෙහිදි ක්‍රම කීපයක් තියෙනව එයින් එකක් තමා වෙනම ද්‍රාවණ අඩංගු බැලූණයක් වගේ එකක් රීප්ලේස් කර ගන්න එක (එබුවට පුපුරන එකක් නෙමේ හරිය)ඔය වගේ එකක් කරන් Flight එකකට නැඟපු අක්කෙක්ට මරු ආතල් එකක් සෙට් වෙලා..වැඩි වෙලාවක් ආතල් වෙලා නෑ..අක්කා ෆ්ලයිට් එකට නඟිනකොට වගේම පිරිමි හෙනබැල්මට් එකලු..
    ෆ්ලයිට් එකේ මෙහෙම හිටිය අක්කා ටේක් ඕෆ් එකෙන් පස්සේ අක්ක නොහිතපු විදියට අක්කගේ බ්‍රෙස්ට් එක බල්න් ඉඳ්දි පිම්බෙනවලු ෆ්ලයිට් එකේ ඉන්න අනික් ගෑණු පිරිමින්ට සට සට ගාල වෝනිං පිට වෝනින් ලු.අන්තිමට බැලුමට වෙන වැඩේම වෙනව.එකවර දෙකම ඩෝං.අක්කා නසී.දෙහි ජම්බෝල කරන්න ගිය අක්කට ලුණුදෙහිවත් නැති උනා..:sorry::sorry:
     

    chamali2009

    Member
    Nov 5, 2009
    13,496
    373
    0
    38
    අගහරු වල
    ප්ලාස්ටික් සැත්කම් වල අවාසනාවන්ත පැත්තක් තමා ඔය..
    තව මේකට එන්න ඕන දෙයක් තමා බුහුණට සැත්කම් කරනව වගේම
    පියයුරු සඳහා කරන සැත්කම් අද ලෝකේ බහුලයි.


    මෙහිදි ක්‍රම කීපයක් තියෙනව එයින් එකක් තමා වෙනම ද්‍රාවණ අඩංගු බැලූණයක් වගේ එකක් රීප්ලේස් කර ගන්න එක (එබුවට පුපුරන එකක් නෙමේ හරිය)ඔය වගේ එකක් කරන් Flight එකකට නැඟපු අක්කෙක්ට මරු ආතල් එකක් සෙට් වෙලා..වැඩි වෙලාවක් ආතල් වෙලා නෑ..අක්කා ෆ්ලයිට් එකට නඟිනකොට වගේම පිරිමි හෙනබැල්මට් එකලු..
    ෆ්ලයිට් එකේ මෙහෙම හිටිය අක්කා ටේක් ඕෆ් එකෙන් පස්සේ අක්ක නොහිතපු විදියට අක්කගේ බ්‍රෙස්ට් එක බල්න් ඉඳ්දි පිම්බෙනවලු ෆ්ලයිට් එකේ ඉන්න අනික් ගෑණු පිරිමින්ට සට සට ගාල වෝනිං පිට වෝනින් ලු.අන්තිමට බැලුමට වෙන වැඩේම වෙනව.එකවර දෙකම ඩෝං.අක්කා නසී.දෙහි ජම්බෝල කරන්න ගිය අක්කට ලුණුදෙහිවත් නැති උනා..:sorry::sorry:

    :sorry::sorry::sorry::sorry:

    මේ ඇත්තද?
     

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    ප්ලාස්ටික් සැත්කම් වල අවාසනාවන්ත පැත්තක් තමා ඔය..
    තව මේකට එන්න ඕන දෙයක් තමා බුහුණට සැත්කම් කරනව වගේම
    පියයුරු සඳහා කරන සැත්කම් අද ලෝකේ බහුලයි.


    මෙහිදි ක්‍රම කීපයක් තියෙනව එයින් එකක් තමා වෙනම ද්‍රාවණ අඩංගු බැලූණයක් වගේ එකක් රීප්ලේස් කර ගන්න එක (එබුවට පුපුරන එකක් නෙමේ හරිය)ඔය වගේ එකක් කරන් Flight එකකට නැඟපු අක්කෙක්ට මරු ආතල් එකක් සෙට් වෙලා..වැඩි වෙලාවක් ආතල් වෙලා නෑ..අක්කා ෆ්ලයිට් එකට නඟිනකොට වගේම පිරිමි හෙනබැල්මට් එකලු..
    ෆ්ලයිට් එකේ මෙහෙම හිටිය අක්කා ටේක් ඕෆ් එකෙන් පස්සේ අක්ක නොහිතපු විදියට අක්කගේ බ්‍රෙස්ට් එක බල්න් ඉඳ්දි පිම්බෙනවලු ෆ්ලයිට් එකේ ඉන්න අනික් ගෑණු පිරිමින්ට සට සට ගාල වෝනිං පිට වෝනින් ලු.අන්තිමට බැලුමට වෙන වැඩේම වෙනව.එකවර දෙකම ඩෝං.අක්කා නසී.දෙහි ජම්බෝල කරන්න ගිය අක්කට ලුණුදෙහිවත් නැති උනා..:sorry::sorry:

    oke video eka mama dekala tiyenawa. pressure adu weddi parimawa wedi wena heory eka kiyalane seen eka. a unata eka aththa kathawak nemei neda ban..
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆

    තුක් විතරක්



    නොදකිං හැටි


    I do not believe :no:

    මගුලයි ..... දැන්නම් දැක්කොත් බයවෙනව ....:shocked::shocked:

    තියන පෙනුම එහෙම්ම තිබ්බනං මක් වෙනවද? නේද බන්? බලපල්ලකො පාරේ බැහැල යන්නේ කොහොමද මෙහෙම? :no: