තියෙනවනම් මැරෙන්න ඕනද බන් සල්ලි ගන්න![]()
නෑ නෑ.. මම කිව්වේ beneficiary කෙනෙක් විදියට මටත් ෂෙයාර් එකක් දෙන්න කියලා සුදු.
තියෙනවනම් මැරෙන්න ඕනද බන් සල්ලි ගන්න![]()
rakshanayak danwata wada mahajana bankuwe danayojana ginumak dana eka wasi machannnn,....


නෑ නෑ.. මම කිව්වේ beneficiary කෙනෙක් විදියට මටත් ෂෙයාර් එකක් දෙන්න කියලා සුදු.![]()



life insurance ekak daanna ( SLIC ) agent kenek harahama yanna onada ? , natnam SLIC branch ekakata gihin karanna puluwanda ?
Thanks
branch akata giyath athanin kauruhari agent kenekta bara denawa.. aya thamai oyawa handle karanne
මටත් දන ගන්න ඕනේ....
සේවක සන්කයව 5 ට වැඩ අඩුනම් දෙන්න අනිවාර්ය නැ නේද?....(හරියටම දන්නේ නැ ...දන්නා කෙනෙක් කියන්න මේකේ legal side එක...)
දායක මුදල් ගෙවීමේ වගකීමට ඇතුළත් වන ආයතන කුමන වර්ගයක, කුමන ආකාරයක ව්යාපාරයක් වුවත් එක් සේවකයෙකු හෝ බඳවාගනු ලැබුවහොත් එදින සිටම එම සේවකයා වෙනුවෙන් සේවක අර්ථසාධක අරමුදලට දායක මුදල් ගෙවීමට එම ආයතන (හාම්පුතුන්) නීතියෙන් බැඳීමට ලක්වේ.
එහෙත් ඇතැම් ආයතන ඒ වගකීමෙන් නිදහස් කර ඇති අවස්ථාද දක්නට ඇත. එනම් යම් ආයතනයක් බාල අපරාධකරුවන්, අනාථයන්, අඳ, ගොළු, බිහිරන් වැනි අයට කාර්මික පුහුණුව ලබාදෙන සමාජ සේවා ආයතනයක් හෝ සේවකයන් දහදෙනකුට වඩා අඩු පුණ්යායතනයක් නම් එම ආයතන අර්ථසාධක අරමුදල් ගෙවීමේ වගකීමට යටත් නොවේ. එසේම ගෘහ සේවකයන් සඳහාද අර්ථසාධක අරමුදල් ගෙවීමට නීතියෙන් මෙතෙක් නියම කර නැත.







ඔන්න හොයල හොයල අනිතිමේදි ඉන්සූරන්ස් එකක් ගන්නයි බැලුවේ.
ශ්රී ලංකා ඉන්සූරන්ස් හෝ අලියාලන්ස් දෙකෙන් එකක තමයි දාන්න පුලෑන් එක.
අන්තිමේදි ලැබෙන ගාන වැඩි ශ්රී ලංකා ඉන්සූරන්ස් එකේ.
කවර්ස් වලින් වාසි වැඩියි අලියාලන්ස් එකේ. තව කස්ටමර් සර්විස් හොදයි.
අදහස් කියාපල්ල බලන්න.
![]()
uba softlogic baluwada? nathnam compare parak dapan
එක අතකටමම මැරුනාම මොකටද බං ගෙදර උන්ට සල්ලි?
![]()
ඔන්න හොයල හොයල අනිතිමේදි ඉන්සූරන්ස් එකක් ගන්නයි බැලුවේ.
ශ්රී ලංකා ඉන්සූරන්ස් හෝ අලියාලන්ස් දෙකෙන් එකක තමයි දාන්න පුලෑන් එක.
අන්තිමේදි ලැබෙන ගාන වැඩි ශ්රී ලංකා ඉන්සූරන්ස් එකේ.
කවර්ස් වලින් වාසි වැඩියි අලියාලන්ස් එකේ. තව කස්ටමර් සර්විස් හොදයි.
අදහස් කියාපල්ල බලන්න.
![]()