ලර්නර්ස් එකේ පරයෝ දෙන්නෙක් අද බැන්නා මට.

lilman

Well-known member
  • May 10, 2009
    41,182
    54,933
    113
    Colombo
    කාර් පොන්නයාට මන් නගිද්දිම කිව්වා මන් auto විතරයි පදින්නේ manual ඒවා මෙහෙන් පැද්දේ තාම හුරු නෑ කියලා.අද අන්තිම දවස ට්‍රේනින්ග්.

    මාත් එක්ක ගියපු අනිත් උන් දෙන්නාට මුලින් එලවන්න දුන්නා.උන් දෙන්න මටත් වැඩිය දවස් ගානක් ට්‍රේනින් ඇවිත් ඒත් හරියට කෙලින් යාගන්න බෑ.පාරෙ යනකන්ම අරුන් දෙන්නට බනිනවා😀.මන් ගත්තා වාහනේ මන් ගානට ඩ්‍රයිව් කරන් ගිය.ඌ වචනයක් කිව්වේ නෑ ට්‍රෑල් යාඩ් එකට යනකන්ම.මූ බන් පාරේ වාහනේ එලවන් යන ගමන් මගෙන් අහනවා මොකද කරන්නේ කියලා.මන් කිව්වා ගෙදර ඉන්නේ රට යන්න එක්සෑම් එකක් කරනවා කියලා.කීයක් යනවද එහෙ කවුරු හරි ඉන්නවද ගගා ඇහුවා.ඕවා අහලා මගෙන් ඇහුවා ගෙදර වාහනයක් තියනවද කියලා.මන් කිව්වා ඔව් කියලා auto වාහනයක් තියනවා කිව්වා ජාතිය කියලා.ඊට පස්සේ අහනවා කාගෙද වාහනේ කියලා.මන් කිව්වා තාත්තගේ කියලා.ඔහොම ඔහොම ආවා ට්‍රෑල් යාඩ් එකට කලුතර. ඒකේ හවසට මන් යන ලර්නර්ස් එකේ උන්ට පුරුදු වෙන්න දීලා තියෙන්නේ.අපි කොල්ලෝ 6යි කෙල්ලො 5යි ඉදියේ.ජපන් ඇල්ටෝ කාර් දෙකයි වීල් 1 බයික් 2යි ලර්නර්ස් එකේ ඒවා.මුලින්ම කාර් එකට නැග්ගා යාඩ් එකේ ගහලා තියන පොලු වලට රිවර්ස් කරන්න කිව්වා.වාහනේ පොලු අතර නවත්තලා තියෙන්නේ ඒක වම් පැත්තට කෙලින් වෙන්න හරවලා රිවර්ස් කරන්න තියෙන්නේ.ඇක්සිලේටර් එක යටින් ලීකෑල්ලක් තියලා තියෙන්නේ ඒක පාගන්න බෑ ඔක්කොම ක්ලච් එකෙන්.මන් ඉතින් ස්ටාර්ට් කරන් යන්න බැලුව වාහනේ හිට්ටා 3 පාරක් විතර අරූ ඊට පස්සේ කියනවා මොකක්ද ඕයි ඔය දාල තියෙන්නෙ එකට දාපන්ලු.බලද්දි වැටිලා තියෙන්නේ 3 ට. ඌ කියාගන කියාගන ගියා හරවන්න ඕන විදි අරවා මේවා.මට අර ඌ කියපු දේ නිසා අවුලෙන් ඉදියේ අරවා ඇහුනේ නෑ.පස්සේ හරවන හරවන සැරේට නාකි හුත්තා බනිනවා මට ගෙවල් වල වාහන එක්ක දාන සෙල්ලම් මෙහෙ දාන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා කියන විදියට වැඩේ කරපන් ගගා.මට මලපැනලා ඉදියේ යකෝ ගෙදර එකෙක්වත් ඔහොන කතා කරන්නේ නෑනේ කියලා.ඌ කියන්නේ වාහනේ නවත්තලලු හරවන්න ඕන.මන් ඉතින් පුරුද්දට වාහනේ රිවර්ස් කරන ගමන් කපන්නේ.ඒකට තමා පොන්නයා බැන්නේ.

    ආයි අනිත් රැවුල් පොන්නයා.මට වීල් එක පදින්න කිව්වා මන් කිව්වා මන් එක සැරයයි පැදලා තියෙන්නේ මට මතක නෑ කියලා.අම්මට කැරි වේස බල්ලා බැනගන ආවනේ මාස 3ක් දුන්නේ මොකටද උබලට කිය කිය.ආපු කේන්තියට අම්මපා මන්නයක් තිබ්බනම් ඕකව බාවනවා මන්.වෙලාවට කෙල්ලෝ ටික කාර් වල උන්ට ඇහුනේ නෑ.ඊට පස්සෙස් එතන ඉදපු මාත් එක්ක ගියපු කොල්ලෝ දෙන්නා කියලා දුන්නා.ඊට පස්සෙ මතක් වෙලා කලා.

    ආයි අර ගහන එක.පොන්න බයික් එකක් බන්.ක්ලච්,ඇක්සිලේටර් වැඩ නෑ හරියට.ගියර් එක දෙකට දැම්මම ඔටෝ යනවා රේස් කරන්නෙත් නැතුව.අට ගහගන ගියා.ඌ නවත්තන්න කියද්දි මන් නැවැත්තුවා අයි ස්ටාර්ට් කරලා යන්නලු.මල හුත්තයි ඒ බයික් එකේ ගියර් කඩන එක අස්සෙ තියෙන්නෙ බන්.ඒ මදිවට N ලයිට් පත්තු වෙන්නේ නෑ.ජියර් එක වැටුනද බලාගන්නත් බෑ.මන් ඒ පොන්නයට කතා කරලා කිව්වා N දාලා දෙන්න කියලා.ඌ මට බැන බැන එනවා N වත් දාගන්න බෑ මුන් මොකට එනවද දන්නේ නෑ කියලා.අක්කා කෙනෙක්ට බනිනවා දාගන අරූ.කැරිම පොන්නයෙක්.ඒත් කටවහන් ඉදියා ඔන්න ගෙදර එන්න ලෑස්ති වුනා.ගෙදර ආවා ඊට පස්සෙ.ඔය ලර්නර්ස් එකේ පානදුරේ එකෙන් මන් දැම්මේ.ඒකෙන් තමා මෙච්චර කල් පුරුදු වුනේ අද කලුතර එකට යන්න කිව්වා උන්ට අන්තිම ට්‍රේනින්ග් එක දෙන්නේ ඒකේ කියලා.

    මට විතරක් නෙමේ බහුතරයක් ලර්නර්ස් වල ඔහොම තමා සලකන්නේ.වාහන පුරුදු වෙලා ලර්නර්ස් පලයන් උන් හිතන් ඉන්නේ අපි වාහන පදින්න පුලුවන් නිසා ලර්නර්ස් එනවා කියලා.මෝඩ හුත්තිගේ පුතාලා.ගෙදරින් පුරුදු වෙලා ගියොත් අහන බැනුම් ප්‍රමාණය අඩු කරගන්න පුලුවන්.

    :(
     
    • Like
    Reactions: J Starlin

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    කාර් පොන්නයාට මන් නගිද්දිම කිව්වා මන් auto විතරයි පදින්නේ manual ඒවා මෙහෙන් පැද්දේ තාම හුරු නෑ කියලා.අද අන්තිම දවස ට්‍රේනින්ග්.

    මාත් එක්ක ගියපු අනිත් උන් දෙන්නාට මුලින් එලවන්න දුන්නා.උන් දෙන්න මටත් වැඩිය දවස් ගානක් ට්‍රේනින් ඇවිත් ඒත් හරියට කෙලින් යාගන්න බෑ.පාරෙ යනකන්ම අරුන් දෙන්නට බනිනවා😀.මන් ගත්තා වාහනේ මන් ගානට ඩ්‍රයිව් කරන් ගිය.ඌ වචනයක් කිව්වේ නෑ ට්‍රෑල් යාඩ් එකට යනකන්ම.මූ බන් පාරේ වාහනේ එලවන් යන ගමන් මගෙන් අහනවා මොකද කරන්නේ කියලා.මන් කිව්වා ගෙදර ඉන්නේ රට යන්න එක්සෑම් එකක් කරනවා කියලා.කීයක් යනවද එහෙ කවුරු හරි ඉන්නවද ගගා ඇහුවා.ඕවා අහලා මගෙන් ඇහුවා ගෙදර වාහනයක් තියනවද කියලා.මන් කිව්වා ඔව් කියලා auto වාහනයක් තියනවා කිව්වා ජාතිය කියලා.ඊට පස්සේ අහනවා කාගෙද වාහනේ කියලා.මන් කිව්වා තාත්තගේ කියලා.ඔහොම ඔහොම ආවා ට්‍රෑල් යාඩ් එකට කලුතර. ඒකේ හවසට මන් යන ලර්නර්ස් එකේ උන්ට පුරුදු වෙන්න දීලා තියෙන්නේ.අපි කොල්ලෝ 6යි කෙල්ලො 5යි ඉදියේ.ජපන් ඇල්ටෝ කාර් දෙකයි වීල් 1 බයික් 2යි ලර්නර්ස් එකේ ඒවා.මුලින්ම කාර් එකට නැග්ගා යාඩ් එකේ ගහලා තියන පොලු වලට රිවර්ස් කරන්න කිව්වා.වාහනේ පොලු අතර නවත්තලා තියෙන්නේ ඒක වම් පැත්තට කෙලින් වෙන්න හරවලා රිවර්ස් කරන්න තියෙන්නේ.ඇක්සිලේටර් එක යටින් ලීකෑල්ලක් තියලා තියෙන්නේ ඒක පාගන්න බෑ ඔක්කොම ක්ලච් එකෙන්.මන් ඉතින් ස්ටාර්ට් කරන් යන්න බැලුව වාහනේ හිට්ටා 3 පාරක් විතර අරූ ඊට පස්සේ කියනවා මොකක්ද ඕයි ඔය දාල තියෙන්නෙ එකට දාපන්ලු.බලද්දි වැටිලා තියෙන්නේ 3 ට. ඌ කියාගන කියාගන ගියා හරවන්න ඕන විදි අරවා මේවා.මට අර ඌ කියපු දේ නිසා අවුලෙන් ඉදියේ අරවා ඇහුනේ නෑ.පස්සේ හරවන හරවන සැරේට නාකි හුත්තා බනිනවා මට ගෙවල් වල වාහන එක්ක දාන සෙල්ලම් මෙහෙ දාන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා කියන විදියට වැඩේ කරපන් ගගා.මට මලපැනලා ඉදියේ යකෝ ගෙදර එකෙක්වත් ඔහොන කතා කරන්නේ නෑනේ කියලා.ඌ කියන්නේ වාහනේ නවත්තලලු හරවන්න ඕන.මන් ඉතින් පුරුද්දට වාහනේ රිවර්ස් කරන ගමන් කපන්නේ.ඒකට තමා පොන්නයා බැන්නේ.

    ආයි අනිත් රැවුල් පොන්නයා.මට වීල් එක පදින්න කිව්වා මන් කිව්වා මන් එක සැරයයි පැදලා තියෙන්නේ මට මතක නෑ කියලා.අම්මට කැරි වේස බල්ලා බැනගන ආවනේ මාස 3ක් දුන්නේ මොකටද උබලට කිය කිය.ආපු කේන්තියට අම්මපා මන්නයක් තිබ්බනම් ඕකව බාවනවා මන්.වෙලාවට කෙල්ලෝ ටික කාර් වල උන්ට ඇහුනේ නෑ.ඊට පස්සෙස් එතන ඉදපු මාත් එක්ක ගියපු කොල්ලෝ දෙන්නා කියලා දුන්නා.ඊට පස්සෙ මතක් වෙලා කලා.

    ආයි අර ගහන එක.පොන්න බයික් එකක් බන්.ක්ලච්,ඇක්සිලේටර් වැඩ නෑ හරියට.ගියර් එක දෙකට දැම්මම ඔටෝ යනවා රේස් කරන්නෙත් නැතුව.අට ගහගන ගියා.ඌ නවත්තන්න කියද්දි මන් නැවැත්තුවා අයි ස්ටාර්ට් කරලා යන්නලු.මල හුත්තයි ඒ බයික් එකේ ගියර් කඩන එක අස්සෙ තියෙන්නෙ බන්.ඒ මදිවට N ලයිට් පත්තු වෙන්නේ නෑ.ජියර් එක වැටුනද බලාගන්නත් බෑ.මන් ඒ පොන්නයට කතා කරලා කිව්වා N දාලා දෙන්න කියලා.ඌ මට බැන බැන එනවා N වත් දාගන්න බෑ මුන් මොකට එනවද දන්නේ නෑ කියලා.අක්කා කෙනෙක්ට බනිනවා දාගන අරූ.කැරිම පොන්නයෙක්.ඒත් කටවහන් ඉදියා ඔන්න ගෙදර එන්න ලෑස්ති වුනා.ගෙදර ආවා ඊට පස්සෙ.ඔය ලර්නර්ස් එකේ පානදුරේ එකෙන් මන් දැම්මේ.ඒකෙන් තමා මෙච්චර කල් පුරුදු වුනේ අද කලුතර එකට යන්න කිව්වා උන්ට අන්තිම ට්‍රේනින්ග් එක දෙන්නේ ඒකේ කියලා.

    මට විතරක් නෙමේ බහුතරයක් ලර්නර්ස් වල ඔහොම තමා සලකන්නේ.වාහන පුරුදු වෙලා ලර්නර්ස් පලයන් උන් හිතන් ඉන්නේ අපි වාහන පදින්න පුලුවන් නිසා ලර්නර්ස් එනවා කියලා.මෝඩ හුත්තිගේ පුතාලා.ගෙදරින් පුරුදු වෙලා ගියොත් අහන බැනුම් ප්‍රමාණය අඩු කරගන්න පුලුවන්.
    lankawe learners wala aththa kathawa oka thamai ithin. okkomala A grade learners e unata mariya kade wage.
    ubata wahanayak gedara thiyanawa hari kalin wahana padala hari thiyanawa kiwwa nam badu banis thamai. ubata wahana epa karawanawa.
     
    • Like
    Reactions: J Starlin

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,503
    15,470
    113
    Gampaha
    @J Starlin තොපිට ඔහොම වෙන්න ඔනේ...දැන්වත් තේරුම් ගනින් මේ සිස්ටම් එක වෙනස් කරන්න ඔනේ.. එකම විකල්පය ලපයා විතරයි.. 👇 👇 👇

    448458115_1040280994134796_8012617369895704157_n.jpg
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    කාර් පොන්නයාට මන් නගිද්දිම කිව්වා මන් auto විතරයි පදින්නේ manual ඒවා මෙහෙන් පැද්දේ තාම හුරු නෑ කියලා.අද අන්තිම දවස ට්‍රේනින්ග්.

    මාත් එක්ක ගියපු අනිත් උන් දෙන්නාට මුලින් එලවන්න දුන්නා.උන් දෙන්න මටත් වැඩිය දවස් ගානක් ට්‍රේනින් ඇවිත් ඒත් හරියට කෙලින් යාගන්න බෑ.පාරෙ යනකන්ම අරුන් දෙන්නට බනිනවා😀.මන් ගත්තා වාහනේ මන් ගානට ඩ්‍රයිව් කරන් ගිය.ඌ වචනයක් කිව්වේ නෑ ට්‍රෑල් යාඩ් එකට යනකන්ම.මූ බන් පාරේ වාහනේ එලවන් යන ගමන් මගෙන් අහනවා මොකද කරන්නේ කියලා.මන් කිව්වා ගෙදර ඉන්නේ රට යන්න එක්සෑම් එකක් කරනවා කියලා.කීයක් යනවද එහෙ කවුරු හරි ඉන්නවද ගගා ඇහුවා.ඕවා අහලා මගෙන් ඇහුවා ගෙදර වාහනයක් තියනවද කියලා.මන් කිව්වා ඔව් කියලා auto වාහනයක් තියනවා කිව්වා ජාතිය කියලා.ඊට පස්සේ අහනවා කාගෙද වාහනේ කියලා.මන් කිව්වා තාත්තගේ කියලා.ඔහොම ඔහොම ආවා ට්‍රෑල් යාඩ් එකට කලුතර. ඒකේ හවසට මන් යන ලර්නර්ස් එකේ උන්ට පුරුදු වෙන්න දීලා තියෙන්නේ.අපි කොල්ලෝ 6යි කෙල්ලො 5යි ඉදියේ.ජපන් ඇල්ටෝ කාර් දෙකයි වීල් 1 බයික් 2යි ලර්නර්ස් එකේ ඒවා.මුලින්ම කාර් එකට නැග්ගා යාඩ් එකේ ගහලා තියන පොලු වලට රිවර්ස් කරන්න කිව්වා.වාහනේ පොලු අතර නවත්තලා තියෙන්නේ ඒක වම් පැත්තට කෙලින් වෙන්න හරවලා රිවර්ස් කරන්න තියෙන්නේ.ඇක්සිලේටර් එක යටින් ලීකෑල්ලක් තියලා තියෙන්නේ ඒක පාගන්න බෑ ඔක්කොම ක්ලච් එකෙන්.මන් ඉතින් ස්ටාර්ට් කරන් යන්න බැලුව වාහනේ හිට්ටා 3 පාරක් විතර අරූ ඊට පස්සේ කියනවා මොකක්ද ඕයි ඔය දාල තියෙන්නෙ එකට දාපන්ලු.බලද්දි වැටිලා තියෙන්නේ 3 ට. ඌ කියාගන කියාගන ගියා හරවන්න ඕන විදි අරවා මේවා.මට අර ඌ කියපු දේ නිසා අවුලෙන් ඉදියේ අරවා ඇහුනේ නෑ.පස්සේ හරවන හරවන සැරේට නාකි හුත්තා බනිනවා මට ගෙවල් වල වාහන එක්ක දාන සෙල්ලම් මෙහෙ දාන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා කියන විදියට වැඩේ කරපන් ගගා.මට මලපැනලා ඉදියේ යකෝ ගෙදර එකෙක්වත් ඔහොන කතා කරන්නේ නෑනේ කියලා.ඌ කියන්නේ වාහනේ නවත්තලලු හරවන්න ඕන.මන් ඉතින් පුරුද්දට වාහනේ රිවර්ස් කරන ගමන් කපන්නේ.ඒකට තමා පොන්නයා බැන්නේ.

    ආයි අනිත් රැවුල් පොන්නයා.මට වීල් එක පදින්න කිව්වා මන් කිව්වා මන් එක සැරයයි පැදලා තියෙන්නේ මට මතක නෑ කියලා.අම්මට කැරි වේස බල්ලා බැනගන ආවනේ මාස 3ක් දුන්නේ මොකටද උබලට කිය කිය.ආපු කේන්තියට අම්මපා මන්නයක් තිබ්බනම් ඕකව බාවනවා මන්.වෙලාවට කෙල්ලෝ ටික කාර් වල උන්ට ඇහුනේ නෑ.ඊට පස්සෙස් එතන ඉදපු මාත් එක්ක ගියපු කොල්ලෝ දෙන්නා කියලා දුන්නා.ඊට පස්සෙ මතක් වෙලා කලා.

    ආයි අර ගහන එක.පොන්න බයික් එකක් බන්.ක්ලච්,ඇක්සිලේටර් වැඩ නෑ හරියට.ගියර් එක දෙකට දැම්මම ඔටෝ යනවා රේස් කරන්නෙත් නැතුව.අට ගහගන ගියා.ඌ නවත්තන්න කියද්දි මන් නැවැත්තුවා අයි ස්ටාර්ට් කරලා යන්නලු.මල හුත්තයි ඒ බයික් එකේ ගියර් කඩන එක අස්සෙ තියෙන්නෙ බන්.ඒ මදිවට N ලයිට් පත්තු වෙන්නේ නෑ.ජියර් එක වැටුනද බලාගන්නත් බෑ.මන් ඒ පොන්නයට කතා කරලා කිව්වා N දාලා දෙන්න කියලා.ඌ මට බැන බැන එනවා N වත් දාගන්න බෑ මුන් මොකට එනවද දන්නේ නෑ කියලා.අක්කා කෙනෙක්ට බනිනවා දාගන අරූ.කැරිම පොන්නයෙක්.ඒත් කටවහන් ඉදියා ඔන්න ගෙදර එන්න ලෑස්ති වුනා.ගෙදර ආවා ඊට පස්සෙ.ඔය ලර්නර්ස් එකේ පානදුරේ එකෙන් මන් දැම්මේ.ඒකෙන් තමා මෙච්චර කල් පුරුදු වුනේ අද කලුතර එකට යන්න කිව්වා උන්ට අන්තිම ට්‍රේනින්ග් එක දෙන්නේ ඒකේ කියලා.

    මට විතරක් නෙමේ බහුතරයක් ලර්නර්ස් වල ඔහොම තමා සලකන්නේ.වාහන පුරුදු වෙලා ලර්නර්ස් පලයන් උන් හිතන් ඉන්නේ අපි වාහන පදින්න පුලුවන් නිසා ලර්නර්ස් එනවා කියලා.මෝඩ හුත්තිගේ පුතාලා.ගෙදරින් පුරුදු වෙලා ගියොත් අහන බැනුම් ප්‍රමාණය අඩු කරගන්න පුලුවන්.
    වැඩිය බනින්න ආවොත් පොනියට කියල බටලන්දට දක්කනව කිව්වෙ නැද්ද?
     

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    අඩෝ මට පැටලුනා චන්ද්‍රා නෙමේ චිත්‍රා ලර්නස්. හිටපන්කො මේ http කවුද කියලා කපිල අයියාගෙන් අහගන්නම්
    Ado කපිල කියන්නේ කලු කොට එක්කෙනා නේද.ඌ හොද ඩයල් එක බන්.