ලලිත් කොතලාවල ගැන හෑල්ලක්

jusi

Well-known member
  • Sep 2, 2012
    984
    870
    93
    Anthimata miniha wetennan hethuwa mokakda? Rajapakshala nisa kiyala dannawa but aththatama mokakda une?
    Gota thama master plan eka gahuwe.. kari wada.. golden key eken patan gatte.. ita kalin eyage building eke honor shares illuwa.. meya ekata kamathi une na..oken patt karapu eka.. seylan eka wattanna wada kala.. minissu kulappu karala.. podi podi ganan dapu sali dunna golden key eke.. wealthy ayage salli dunne na.. e nadu margen me minihage salli sesatha okoma gverment ekata gannawa kiyala.. rajapaksa la gatta.. meya gawa loku gem collection ekaka thibuna.. ewa koheda danna dan.. meya yashoda wimala dharmawa thiyagena htya godak kal.. meya hire giyata passe thama yashodata wale wal nathuwa giye..itapasse godak kal silent indala thama passe yashoda aye tv ekata awe..

    meya soma hamuduruwange scene ekata sambandai.. meya sambanda mission eken thama eka une.. eka political game ekaka nemei.. habai.. eken political wasi gatta wena aya innawa.. game of thrones kathawaa wage ewa.. me loke hama welawakama.. hama thanakama wenawa ban.. ekata api hariayat view point ekakata ghn balan inna one.. prashne athule indala baluwata penne na...

    meya witharak nemei.. colombo wala wealthy godak ayata rajapakshala shot eka dunna.. forcefully unge namata lands adu ganak dila liyagatta.. american embassy eka gawa paren ehapatte land ekak 80 million walata balen gatta 38 perch.. e minissunge ethana business ekak thibuna.. awith kiyala giyalu.. oluwata bullet ekak daganna kmathi nathnam land eka denna kiyala.. e minissu hena genuine aya.. rosmede place wala gewal.. un okkoma wikunala america giya... mehe thibba kisima contact ekak nathuwa.. salli thiyana minihekta.. lankawa.. india.. pakistan.. safe na.. south asia ratawalin.. goverment ekema thama shot eka denne.. kari samaje ban..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Inspect Element උබට මැජික් උනාද හුත්තෝ

    redde rewunahama, dan ithin eka eka baila gahapan wesa balli.
    tho kohomath lajjawak nethi ponnayek kiyala nodanne tho witharai.


    එහෙමද 8000ට පුකදෙන වේසිගෙ පුතෝ. Inspect Element උබේ අම්මට පෝලිමක් දාලද 🤮




    @2osama me thiyenne ponnayo original ewa. a ase kiyanawa privert ewa ai public danneth kiyala
    ------ Post added on Oct 22, 2023 at 11:05 PM
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,960
    113
    ගොල්ඩන් කී කියලා IT education institute එකක් කලා.

    He owned ICBT, ANC, Wichely college too
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: residue

    Snoopy_Dog

    Active member
  • Apr 9, 2007
    103
    97
    28
    One of the most successful businessmen, he had a track record of turning everything he touched into a resounding success. However, his success story took a dark turn when he became a target of corrupt politicians. It's hard to blame him for not willingly giving up his hard-earned wealth to those who were corrupt. He fought to protect his wealth but ultimately ended up in prison, facing numerous accusations. The rest, as they say, is history. Those who had the opportunity to work under him know the true character of this remarkable individual. This is my personal view.
     
    • Like
    Reactions: residue

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,769
    2,247
    113
    Nugegoda
    මට මතකයි මෙයා වැඩසටහනකදි කිව්ව එයයි සිසිලියයි බැන්දට පස්සෙ දරුවො නොහද ජීවත් වෙමු කියල. පස්සෙ ඒ දෙන්න දරුවො හදන්නෙ නැතුව තමන්ගෙ ව්‍යාපාර කටයුතු ගැනම අවධානය යොමු කරාලු. අන්තිම කාලෙ මෙයා අත නොගහපු ක්ෂෙත්‍රයක් නැති තරම්, සෙලින්කෝ ස්නැක්ස් කියල එකකුත් තිබුණ කොළඹ සමහර පැති වල. ඇතැම් අයගෙ දේපල බලෙන් අත්පත්කරගැනීම් ගැන මෙයාට චෝදනා එල්ල වෙලා තිබුණ මට මතක විදියට රාවය පත්තරෙන්. Hero to Zero වෙන්න ගියේ බොහොම ටික කාලයයි. 2002 සාම ක්‍රියාවලිය කාලෙ ( සහ ඊට ටිකකට කලින් කරපු සමහර වැඩසටහන්) මෙයාගෙ ක්‍රියා කලාපයයි, ආගම සම්බන්ධ ප්‍රශ්න නිසා මෙයා ගැන සමාජයේ අප්‍රසාදයකුත් වැඩෙමින් තිබුන.
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    ජනප්‍රිය රංගන ශිල්පිනියක් එක්ක හුට පටයක් තිබ්බ නේ...
     

    residue

    Well-known member
  • Oct 16, 2023
    472
    629
    93
    මට මතකයි මෙයා වැඩසටහනකදි කිව්ව එයයි සිසිලියයි බැන්දට පස්සෙ දරුවො නොහද ජීවත් වෙමු කියල. පස්සෙ ඒ දෙන්න දරුවො හදන්නෙ නැතුව තමන්ගෙ ව්‍යාපාර කටයුතු ගැනම අවධානය යොමු කරාලු. අන්තිම කාලෙ මෙයා අත නොගහපු ක්ෂෙත්‍රයක් නැති තරම්, සෙලින්කෝ ස්නැක්ස් කියල එකකුත් තිබුණ කොළඹ සමහර පැති වල. ඇතැම් අයගෙ දේපල බලෙන් අත්පත්කරගැනීම් ගැන මෙයාට චෝදනා එල්ල වෙලා තිබුණ මට මතක විදියට රාවය පත්තරෙන්. Hero to Zero වෙන්න ගියේ බොහොම ටික කාලයයි. 2002 සාම ක්‍රියාවලිය කාලෙ ( සහ ඊට ටිකකට කලින් කරපු සමහර වැඩසටහන්) මෙයාගෙ ක්‍රියා කලාපයයි, ආගම සම්බන්ධ ප්‍රශ්න නිසා මෙයා ගැන සමාජයේ අප්‍රසාදයකුත් වැඩෙමින් තිබුන.
    Reminds me of this scene.
    1698052602810.png
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    සල්ලි තියෙනවා නම් සෙක්ස් කරාට මොකද 💁
    හික්... අවුලක් නෑ බන් මම කිව්වෙ ඒ කාලෙ කාගෙ කාගෙත් කතාබහට ලක්වුන කතාවක් විතරයි...
    ඒ කෙනා ඉන්න ටෙලි වලට අනුග්‍රහය දුන්නා මර විදියට එයා රඟපන චරිත වල නම් වලින් ගිණුම් පවා නම් කලා. මම හිතන්නෙ දෙන්නගෙම කැමැත්තෙන් ගෙවුනු සුන්දර පෙම් කතාවක්...
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    ඒක ඉතින් ගැටලුවක් නෑනෙ. පන්සල් හදන්න සල්ලි දෙන ව්‍යාපාරිකයොත් ඉන්නෙ.


    එහෙම බෑ , ලංකාවෙ ඉන්නව නං උදව් කරන්න ඔට්ටු බෞද්ද ඒවලට විතරයි
     

    BAHIRAWA2020

    Well-known member
  • Mar 29, 2020
    1,345
    1,180
    113
    මේ මගේ කියවීමයි...
    ලලිත් කොතලාවල මහත්තයත් ජීවිත ගමන අවසන් කරල
    මේ මගේ පළවෙනි ප්‍රධානියා
    🌞මෙයාගෙ visiting card එක තමයි ලංකාවෙ මෙතෙක් නිර්මාණය කරපු දිගම visiting card එක
    🌞ඒකෙ ආයතන 183 ක හිමි කරුවෙක්
    🌞අඩුම පවුල් 40000 වත් ජීවත් උනා මෙයා නිසා
    🌞දවස් 7 ක් මගුල් කාපු මනුස්සයෙක් (එයාගෙ විවාහය සමරන්න ඕනම කෙනෙක්ට ඇවිත් කන්න දවස් 7 ක් එක දිගට කෑම දුන්න)
    🌞සිංගප්පූරු ශ්‍රීලංකා ව්‍යාපරික සබාපති
    🌞 ඉස්සර කොළඹ බිල්ඩින් වලින් 40% අයිති මෙයාට (අද වෙනකොට එකක්වත් නැහැ )
    🌞උපතින්ම බෞද්ධයෙක් මිය යන්නේ ක්‍රිස්තියානුවෙක් විදියට
    🌞සෝම හාමුදුරුවනගෙ අපවත්වීම එක්ක දේශපාලනිකව එතුමව ගාල් කලා. එදා Project එක run කලේ පාටලී වගේ අය.වටේ හිටපු උන් උදව් කලා ඒකට
    🌞ලෝකෙ හොඳම දියමන්ති ඔපදමන කර්මාන්තය අයිතිය තිබ්බෙ මෙයාට
    🌞දුප්පත් මිනිහෙක්ට පර්චස් 10 කින් හරි ඉඩමක හිමිකමක් ලබා ගන්න ක්‍රමවේදය හැදුවේ මෙයා
    🌞 පොඩිම මිනිහට වාහනයක් ගන්න ලීසිං ක්‍රම හැදුවේ මෙයා
    🌞මෙයාගේ ගොඩක් ආයතන වලට ඇතුළු වෙද්දී සහතික නෙමේ බලන්න කැපවීම හැඟීම සහ එයාගෙ තියෙන අවශ්‍යතාවය (දුප්පත්කම) ඒක එයාගෙ ඉල්ලිම
    🌞ගොඩක් ආයතන වල ගොළු බිහිරි අංගවිකල ආබාධිත මන්දබුද්දික අය වැඩකලා . අඩුම තරමේ 10% ක් වත් වැඩ කරා. සේවයක් නැත්නම් දොර ගාව හිනා වෙලා හරි ඉන්න කිව්වා.( The finance ආයතනයෙ පිළිගැනීමේ නිලධාරිනියක් හිටිය කකුල් දෙකම නැහැ .එයාගෙ උසට ටේබල් එක හදල කකුල් වහන්න කිව්ව. එයාගෙ හිනාවට පඩි දෙන්න කිව්ව)
    🌞කුඩා ව්‍යවසයක ණය ආදාර දෙන ක්‍රමේ ගෙනාවෙ මෙයා
    🌞සෙලින්කෝ / සෙලාන් / cdb / the finance ව්‍යාපරය වගේම අද වෙනත් නම් වලින් තියන ව්‍යාපර 150 වඩා අයිති තිබ්බෙ මෙයාට.
    🌞Ltte එකට පවා අබාදිතයන්ට රෝද පුටු / කෘතිම කකුල් දුන්න
    🌞ගෙවල් හැදුවා රස්සවල් නිර්මාණය කලා නොකරපු සමාජසේවයක් නැහැ( බ්ලූමැන්ඩල් කුනු වලේ පවුල් 2 කට ගෙවල් හදන project එක දුන්නෙ මට.මගෙ පලවෙනි සමාජ්සේවා අත්දැකීම දුන්නෙ එතුම)
    🌞හැමෝටම වගේ එයාටත් දේශපාලනය කරන්න හිතුනා. මෙයා R. premadasa මොඩල් එකට කැමතියි . ජීවිතේ විනාස උනා
    🌞හිත හොද හින්දම පල් හොරු ටිකක් මෙතුමගෙ මනුස්සකමට අමුනුස්සකම් කලා. ලොකු පුටුවල හිටිය උන් හොරා කෑවා
    🌞ඡන්දයක් ලං වෙද්දි පක්ෂ විපක්ෂ හැමෝටම සල්ලි බෙදුව
    🌞ඔය මහින්ද රාජපක්ශ ක්‍රීඩාංගණය හැදුවේ එයා. ඒක විවෘත කරන උත්සවයේදී එයා හිටියෙ භිරේ. අද කවුරුවත් ඒක දන්නෙවත් නැහැ
    🥺මැරෙන මොහොතේ සතයකවත් හිම්කම් නොතිබුණු ඒ උදව් කරපු කිසිම කෙනෙක් හිටියෙ නැහැ බිරිද පවා. ( මම දුප්පත් මිනිස්සුන්ට උදව් කරා ඒ මට හොදටම ඇති කිව්ව.. නිහඩවම එයා ගිහින් )

    සල්ලි කන්දක් මැද ඉපදිල හැම සතේම දුප්පත් මිනිස්සුන්ට වියදම් කරලා. දේශපාලනේ නිසා උස්සලා පොලේ ගහපු. රත්තරන් හදවතක්
    නිවන් සුව 🙏💗
    (ජීවත්ව හිටයදී (සිරගෙදර) මම දාපු පොස්ට් එක report කරපු අය මේක report කරන්න එපා 🙏)
    #Shalinda


    සෝම හාමුදුරුවනගෙ අපවත්වීම එක්ක දේශපාලනිකව එතුමව ගාල් කලා. එදා Project එක run කලේ පාටලී වගේ අය.වටේ හිටපු උන් උදව් කලා ඒකට

    වයිප්ගේ කරේ දාන මාලෙ සිද්දිය නේද......
     

    amd2100

    Active member
  • Mar 26, 2008
    774
    152
    43
    ඒවා ලංකාවේ තහනම් කරන්න ඕනේ ඔවාගෙන් තමා ආගම් ප්‍රශ්න ඇති වෙන්නේ
    සල්ලි දීලා ආගම වෙනස් කරන්න දාගලන්න ඕනේ නැහැ තමන් අදහාගෙන ඉන්න ආගම වෙනස් කරන්න බලකරණවා නම් අවුරුදු 10 කට වත් හිරේ දාන්න ඕනේ
    Mokatada ehema tahanam karanne? salli deela gattath e manusaya yanne nathnam yanne na. religion eka kiyanna e manusayage private ekak. eka e manusayage kematta yana ekada noyana ekada. kawuruth maranawa kiyala balane ganne na. onna oka tama ape lankawe "samaharak" moda buddhist ayage kiyawilla. ohe kiyawana kisima terumak na.

    dan kiyanna epa moda joke wage salli deela duppath miniussu gannawa kiyala. ehema salli deelath yanne nathi minissu innawa godak.

    natanna bari ekata polawa adai wage tama. oya concept eka damme patali & gammapila. ai loku pansal walin ganna salli e gollo tiyagannawa misak eken duppath manusayekta karana deyak na. eka wahaganna tama oya gon theriory eka damme. eka piligatta mewage gon wahanselath innawane. hariyata ara muslim aya jangi walata spay karanawa kiwwa wage kathawak tama.
     
    • Dislike
    Reactions: Tz4400