ලව් කරන කාලේ කියපු/අහපු සොදුරු වැකි

ramith_l

Member
Feb 9, 2014
55
16
0
2019/07/02 Night conversation

Me : mokakda adan inne?
She : Short ekak
Me : Short eka witharaida? udata mukuth nadda?
She : Udata skinny ekak andan inne modayo...
Me : Short eka mona paatada?
She : Rosa paata
Me : Heta mama oyalage gedara enakota oka andan innako.
She : Ammo... ammi maawa maraawi meka andan saaleta giyoth
Me : Ai aa?
She : Meka sleep short ekak matto. Room eka athule witharai andan inne.
Me : Ai aa?
She : Meka hondatama kotai modayoo. Ammala dakkoth hithai mama yata kalisama pitin awidinawa kiyala.
Me : :love::love::love:
 

HimashaRockz

Active member
  • Dec 29, 2015
    393
    237
    43
    2019/07/02 Night conversation

    Me : mokakda adan inne?
    She : Short ekak
    Me : Short eka witharaida? udata mukuth nadda?
    She : Udata skinny ekak andan inne modayo...
    Me : Short eka mona paatada?
    She : Rosa paata
    Me : Heta mama oyalage gedara enakota oka andan innako.
    She : Ammo... ammi maawa maraawi meka andan saaleta giyoth
    Me : Ai aa?
    She : Meka sleep short ekak matto. Room eka athule witharai andan inne.
    Me : Ai aa?
    She : Meka hondatama kotai modayoo. Ammala dakkoth hithai mama yata kalisama pitin awidinawa kiyala.
    Me : :love::love::love:

    පට්ට
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    කෙල්ල: අපේ අම්මට තාත්තා බඳින්න කලින් බබෙක් හම්බවෙන්න ඉඳල ආච්චිලා එයාව වෙන කෙනෙකුට හදා ගන්න දීලා. ඒ අයියා තමයි තාත්තා නැති උනාට පස්සෙ දැන් වීකෙන්ඩ් එකට අපේ ගෙදර එන්නෙ. ඒ හින්ද ඔයා එය ඉන්න දවසට මග ඇරලා අනිත් දවස්වලට එන්න.

    කෙල්ලගෙ අම්ම: නංගි ඔයාට විස්තරේ කියන්න ඇති නේද පුතා!!!!

    මම: ආ... ඔව් ඇන්ටි. ඒවා ගැන කතා කරන්න ඕන නෑ ඇන්ටි (පව් කියල හිතුන).

    ප: ලි: ටික දවසක් ගිහින් වැඩේ පත්තු උනාට පස්සෙ. අම්මටයි, දූටයි ගෙදර ආපු අයියටයි තුන්දෙනාම ගෑන්ග් බෑන්ග් කරලා ඉවර කරේ.

    තොපි මේවා අහල හැදියල්ල.


    :baffled::baffled::baffled: kolu seen ekak giyada e gedara apu ekath ekka?.
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    2019/07/02 Night conversation

    Me : mokakda adan inne?
    She : Short ekak
    Me : Short eka witharaida? udata mukuth nadda?
    She : Udata skinny ekak andan inne modayo...
    Me : Short eka mona paatada?
    She : Rosa paata
    Me : Heta mama oyalage gedara enakota oka andan innako.
    She : Ammo... ammi maawa maraawi meka andan saaleta giyoth
    Me : Ai aa?
    She : Meka sleep short ekak matto. Room eka athule witharai andan inne.
    Me : Ai aa?
    She : Meka hondatama kotai modayoo. Ammala dakkoth hithai mama yata kalisama pitin awidinawa kiyala.
    Me : :love::love::love:

    athal neee
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    2019/07/02 Night conversation

    Me : mokakda adan inne?
    She : Short ekak
    Me : Short eka witharaida? udata mukuth nadda?
    She : Udata skinny ekak andan inne modayo...
    Me : Short eka mona paatada?
    She : Rosa paata
    Me : Heta mama oyalage gedara enakota oka andan innako.
    She : Ammo... ammi maawa maraawi meka andan saaleta giyoth
    Me : Ai aa?
    She : Meka sleep short ekak matto. Room eka athule witharai andan inne.
    Me : Ai aa?
    She : Meka hondatama kotai modayoo. Ammala dakkoth hithai mama yata kalisama pitin awidinawa kiyala.
    Me : :love::love::love:

    :rofl:
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    ඒකද බං උඹ ඔය කතාවෙන් ගත්තෙ?!


    oya wage katha one tharam ahala thiyanawa dakalath thiynawa uba niyak kiuwe un 3denam alan gangbang kara wage set ekak ekka gehin.:rofl::rofl::rofl:



    mage jiwithe thiyenne simple rule ekak never trust a woman other than my mother.


    kello indala thiyanawa eka eka boru kiyapu karapu manam kisima dawasaka kiyana ewa pili ganne na.


    awankama thamange hithe thiyana de kiyala inna kello inawa habai harima adui 1% wage wath nathuwa athi ehema aya.
     

    sadamol buwa

    Well-known member
  • Mar 10, 2016
    18,979
    1,751
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    කරදර කරන්න එපා අනේ..... අත ගත්තාම... කමක් නෑ ඉතින් අදට විතරයි....
    කිචි අනේ....
    එපා පැටියෝ.... ඒත් කකුල් දෙක පලල් වේ....
    ඔය ඇති..... ඔයිට වඩා ඇතුලට යවන්නෙපා....
    ඊයා... විශබීජ ඇති අනේ..... කකුල්දෙක පලල් වේ....
    ඔයා මාව දාලා යන්නෑ නේද රත්තරන්.....
    ආයේ පාරක් එහෙම කරන්නකෝ පැටියෝ.... මට නිකන් කිචි වගේ....
    එහෙම කරද්දි ආස හිතෙනවා.....
    මහ හයියෙන් කෙදිරා ගාලා.... මට මොනාද උනා පැටියෝ... ඇයි එහෙම වෙන්නේ...
    දිව වැඩිය ඇතුලට යවන්නෙපා....
    අදනම් මරු... හැමදාම මෙහෙම ඉල්ලන්නෙපා...


    :cool:
     

    netsurfer

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    2,979
    1,124
    113
    කරදර කරන්න එපා අනේ..... අත ගත්තාම... කමක් නෑ ඉතින් අදට විතරයි....
    කිචි අනේ....
    එපා පැටියෝ.... ඒත් කකුල් දෙක පලල් වේ....
    ඔය ඇති..... ඔයිට වඩා ඇතුලට යවන්නෙපා....
    ඊයා... විශබීජ ඇති අනේ..... කකුල්දෙක පලල් වේ....
    ඔයා මාව දාලා යන්නෑ නේද රත්තරන්.....
    ආයේ පාරක් එහෙම කරන්නකෝ පැටියෝ.... මට නිකන් කිචි වගේ....
    එහෙම කරද්දි ආස හිතෙනවා.....
    මහ හයියෙන් කෙදිරා ගාලා.... මට මොනාද උනා පැටියෝ... ඇයි එහෙම වෙන්නේ...
    දිව වැඩිය ඇතුලට යවන්නෙපා....
    අදනම් මරු... හැමදාම මෙහෙම ඉල්ලන්නෙපා...


    :cool:

    මට දැන් ගෙදර යන්න බෑ, මමත් එනවා ඔයත් එක්ක යන්න, අපි දෙන්නා ඔයාලගෙ අම්මලට පැහැදිලි කරල දෙමු. එයාලා තේරුම් ගනිවි.
     

    FlashBoz

    Well-known member
  • Nov 10, 2016
    574
    450
    63
    මගේ මොලේ ගෙඩියක් තියෙනව අයියේ
    අපි ටික දවසක් ඈත් වෙලා ඉමු
    ඔය එක්ක මෙහෙම ඉඳල වෙන කෙනෙක් බඳින්නේ කොහොමද?
    මන් ඒ ඔයාව හම්බෙන්න ආවේ
    මන් දනන් හිටිය ඔයා තමයි වෙන කෙනෙක් වගේ කෝල් කරේ කියල
     

    rmpuom

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    880
    302
    63
    2019/07/02 Night conversation

    Me : mokakda adan inne?
    She : Short ekak
    Me : Short eka witharaida? udata mukuth nadda?
    She : Udata skinny ekak andan inne modayo...
    Me : Short eka mona paatada?
    She : Rosa paata
    Me : Heta mama oyalage gedara enakota oka andan innako.
    She : Ammo... ammi maawa maraawi meka andan saaleta giyoth
    Me : Ai aa?
    She : Meka sleep short ekak matto. Room eka athule witharai andan inne.
    Me : Ai aa?
    She : Meka hondatama kotai modayoo. Ammala dakkoth hithai mama yata kalisama pitin awidinawa kiyala.


    Me : :love::love::love: ammoo mata danmama enna hithenawa ..
    She : e mokatada.?
    Me: balanna asa hithuna..:love::love:
    she: dan ba ne...:eek:
    me: ehenam 4to ekak ewanna balanna...
    She: aneee baa .. lajjaine...
    me: balanna oneee... ewannakoo..

    she: kawruwath dakkoth...
    me: katawath pennanne na moda patiyo.. ehema pennanawada oyaawa?? :oo:

    ewannakooo..
    she: :love::love: ha ehenam balala delete karanna...
    me: mage umma kate... adarei godaaak.....
    onna thawa tikak add karaa...
     
    • Like
    Reactions: Sanuka87

    LokuSEEN

    Well-known member
  • Mar 1, 2018
    625
    234
    63
    මට දැන් ගෙදර යන්න බෑ, මමත් එනවා ඔයත් එක්ක යන්න, අපි දෙන්නා ඔයාලගෙ අම්මලට පැහැදිලි කරල දෙමු. එයාලා තේරුම් ගනිවි.

    :rofl:
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    Mama kawama dawath oyawa dala wena kenek langata yanna....

    Ada eya wena kenek langa. :oo:
     

    wpmanoj

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    2,679
    6,459
    113
    කෙල්ල: අපේ අම්මට තාත්තා බඳින්න කලින් බබෙක් හම්බවෙන්න ඉඳල ආච්චිලා එයාව වෙන කෙනෙකුට හදා ගන්න දීලා. ඒ අයියා තමයි තාත්තා නැති උනාට පස්සෙ දැන් වීකෙන්ඩ් එකට අපේ ගෙදර එන්නෙ. ඒ හින්ද ඔයා එය ඉන්න දවසට මග ඇරලා අනිත් දවස්වලට එන්න.

    කෙල්ලගෙ අම්ම: නංගි ඔයාට විස්තරේ කියන්න ඇති නේද පුතා!!!!

    මම: ආ... ඔව් ඇන්ටි. ඒවා ගැන කතා කරන්න ඕන නෑ ඇන්ටි (පව් කියල හිතුන).

    ප: ලි: ටික දවසක් ගිහින් වැඩේ පත්තු උනාට පස්සෙ. අම්මටයි, දූටයි ගෙදර ආපු අයියටයි තුන්දෙනාම ගෑන්ග් බෑන්ග් කරලා ඉවර කරේ.

    තොපි මේවා අහල හැදියල්ල.

    මේ දවස්වල මම ඒ අයියගෙ චරිතෙ රගපාන්නෙ
     

    NK123

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    24,339
    2,771
    113
    Colombo
    මට දැන් ගෙදර යන්න බෑ, මමත් එනවා ඔයත් එක්ක යන්න, අපි දෙන්නා ඔයාලගෙ අම්මලට පැහැදිලි කරල දෙමු. එයාලා තේරුම් ගනිවි.

    "අපි දෙන්නව අම්මට අහුවෙලා, අම්මා මාව ගෙදරින් එලෙව්වොත් ඔයාලගේ ගෙදර මාව එක්ක යනවද?"