machan HP ganin mage lap eka HP pavilion dv6 thama gindara wage wada siya wathawak vithara bima watuna dan 2 years withara wenawa hamadama on eke...kisima ledak na machan best service eka hp walata lankawe denne Ewis eka. gedaratama awith repair karanawa.....