mama lap eka eka thana tiyala use karanne. ehe mehe aran yanne naha. eka digata plug karala use karata awlak nadda? battery 100% full unama direct power eken neda lap eka run wenne?usage eka anuwa thamayi.
Eka thanaka thiyala nan thiyenne & wadiya move karanne naththan, conservation mode eka dala (50% - 80%) use karana welawata චාජර් එකට ගහගෙන බාවිතා karanna. ලැප්ටොප් එක off කරලා තියෙද්දී chager එක Power switch eken off karanna. Mama desktop replacement ekak widihata gaththu Vaio laptop ekak 8+ years use kala me widihata. Antima kaleth 1hr 30mins wage battery eken use karanna puluwan kama thibba.
Battery life cycle gana ithuru karaganna balanna puluwan widihata.
mama lap eka eka thana tiyala use karanne. ehe mehe aran yanne naha. eka digata plug karala use karata awlak nadda? battery 100% full unama direct power eken neda lap eka run wenne?
Ehema awulak na. use karanne nathi welawata Power disconnect karala thiyanna. Batter eka 100% charge nowi thiyena conservation mode (battery charge limiter) eka use karanna. dan use karana Lenovo lap eke palleha widihata Lenovo Vantage app eke thiyenne. Windows walath karanna puluwan athi eka danne na. godak lap walata built-in battery charge limiter ekak enawa. Battery ekenma use karanna plan karana dawasata battery charge limiter eka off karala full charge karan aran yanna.
![]()
More info on other brands
Use karanakota plug karama kohomath 100%k charge wenawa neda?
conservation mode or similar battery charge limiter ekak dalanan 100% charge wenne na. mage max 60% in conservation mode, almost always plugged in while in use. Windows walath ekata option thiyenawada danne na. lap eke brand specific management software eke balanna athi.Thanksconservation mode or similar battery charge limiter ekak dalanan 100% charge wenne na. mage max 60% in conservation mode, almost always plugged in while in use. Windows walath ekata option thiyenawada danne na. lap eke brand specific management software eke balanna athi.
මේක ඇත්ත.... ෆෝන් වලට උනත් මේක තමා කාරනාව....මගේ අත්දැකීම අනුව නම් battery life එක ඉක්මනට අඩුවෙන්නෙ games වගේ high performance tasks නිතර කරද්දි ඉක්මනට battery එක discharge වෙන එකෙන්. එතකොට වැඩි වාර ගාණක් discharge, charge වෙලා battery cycles ඉක්මනට ඉවර වෙනවා. සාමන්ය වැඩ කරන laptop එකක නම් battery එක අවුරුදු ගාණක් ලොකු අවුලක් නැතුව පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්
2014 විතර ගත්ත laptop එකක් දවසට පැය 10 විතර පාවිච්චි කරලා නිතර games play කරලා අවුරුදු 3ක් විතර යද්දි battery එක dead වුණා.
2011 විතර ගත්ත laptop එකක් සතියට දවස් 2,3ක් පැය 3,4ක් පාවිච්චි කරලා තවමත් පැය 1.5 ක් විතර battery එකෙන් වැඩ කරනවා