ලැප් එක ඔන් වෙන්නේ නැහැ - හෙල්ප් ප්ලීස්

Radical78

Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    ලැප් එක ඔන් වෙන්නේ නැහැ - හෙල්ප් ප්ලීස්

    මගේ ලැප් එක අද උදේ ඔන් කරලා පැය භාගයක් විතර වැඩකරා, ඊට පස්සෙ බලද්දි නිකම්ම ඕෆ් වෙලා තිබ්බා,කිසිම දෙයක් නැහැ
    බැට්‍රිය ගලවලා දාලා බැලුවා, ඒත් නැහැ
    යූටියුබ් එකේ තිබ්බ විදිහට කරලා බැලුවා,ඒත් කිසිම දෙයක් නැහැ
    අඩුගානෙ රතු පාට එල් ඊ ඩී එකවත් පත්තු වෙන්නේ නැහැ
    හොදටම වැඩ කර කර තිබ්බා,කිසිම කේස් එකක් තිබ්බේ නැහැ අරගත්තු දවසෙ ඉදන්ම,දැන් අවුරුදු එකහමාරක් විතර වෙනවා අරගෙන,
    මොඩල් එක Lenovo ThinkPad E550 i3 එකක්
    මේකට මොකද කරන්න පුලුවන් කියලා දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද
    ලොකු උදව්වක්
    වැඩ ඔක්කොම හිරවෙලා ඉන්නේ
    ත්‍රෙඩ් එක අමාරුවෙන් කොටා ගත්තේ ෆෝන් එකෙන්
    උදව්වක් දීපන් මචංලා
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    wena charger ekak hoyagena try karala balanna. eth battery ekenwath on wenne nathi eka thamai wade.
     

    Radical78

    Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    Menna oya wade karala balapan.

    Okata hari giyeth nathnam charger eke case ekak wennath puluwan nathnam power IC gihilla

    එහෙම උනොත් හදන්න පුලුවන්ද
    නැත්නම් පවර් බෝඩ් එක දාන්න ඕනද
    කරගන්න ශුවර් තැනක් කොහෙද තියෙන්නේ
     

    Rampage

    Banned
    Jul 10, 2018
    421
    36
    0
    එහෙම උනොත් හදන්න පුලුවන්ද
    නැත්නම් පවර් බෝඩ් එක දාන්න ඕනද
    කරගන්න ශුවර් තැනක් කොහෙද තියෙන්නේ

    Colombo wala tamai ban. Mata nam ehema recommand karala kiyanna thanak danne ne.
     

    Radical78

    Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    ude charge unada? Charger eka gahuwama lap ake charging light eka paththu wenawada? paththu wenne naththan chager eke awlak. battery eka bahala off wennathi.

    මචං මෙහෙමයි
    ඊයේ රෑ යූස් කරද්දි බැට්‍රිය බැහැලා ඕෆ් උනේ
    අද උදේ චාජර් එකර ගහලා ඔන් කරලා පැය භාගෙකට වඩා ඔන් එකේ තිබ්බා
    දිගටම චාජර් එකට ගහලා තිබ්බේ
    බලද්දි ඕෆ් වෙලා තිබ්බා
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    battery eka power cable galawala, power button eka thappara 20k withara obagena indala, apahu cable eka gahala on karala baluwa neda?



    mama nam hithanne oya meka karanna athi.
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    Unplug the power cord --> Remove the battery --> Remove the RAM from the slot

    --> Hold the power button for 60 seconds --> Place the RAM back into the slot

    --> Connect the power supply then try to switch ON the laptop and later put the

    battery back into the laptop.
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    Charger ekata kelawela battery bahala off wenna ati.
    Eth power button eka ebuwama light paththu wela off wennet nane?
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,027
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    උබ අප්සට් ගන්න එපා.... ඔහොම තමය් එලෙට්‍රොනික් ගැජට්ස්
    වැඩේ ගොඩ දාගන්න බැරි නම් විස්වාස වන්ත තැනකට දෙන්න ශේප්....

    හදව ගන්න....
     

    ramesh_jaya

    Member
    Mar 5, 2017
    3,355
    1,139
    0
    ඔටුවගෙ පිට උඩ
    උබ විදුලි කොටන වෙලාවකද ඕක යූස් කරේ?? මගේ කලින් රවුටරේටයි ලැපටයි කෙල උනා ලැන් කේබල් එක දිගේ අකුනක් ඇවිත්...
     
    Last edited:

    Radical78

    Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    උබ අප්සට් ගන්න එපා.... ඔහොම තමය් එලෙට්‍රොනික් ගැජට්ස්
    වැඩේ ගොඩ දාගන්න බැරි නම් විස්වාස වන්ත තැනකට දෙන්න ශේප්....

    හදව ගන්න....

    උබ විදුලි කොටන වෙලාවකද ඕක යූස් කරේ?? මගේ කලින් රවුටරේටයි ලැපටයි කෙල උනා ලැන් කේබල් එක දිගේ අකුනක් ඇවිත්...
    තෑන්ක්ස් මචං

    අද උදේ උනේ බං

    වැස්සක් වත් නැහැ