don't worry machan, meka wena ekak, linkbucks eken apita free blog ekak denawa, eka eyala nawaththannai yanne, nathuwa linkbucks site eka nawaththanna newei..![]()
ooooooooh ehemada ehemanam awulak naha @D

don't worry machan, meka wena ekak, linkbucks eken apita free blog ekak denawa, eka eyala nawaththannai yanne, nathuwa linkbucks site eka nawaththanna newei..![]()

mage machan kochchara wela dala thibbath ennea click 20-40 k ne....






mage machan kochchara wela dala thibbath ennea click 20-40 k ne....



machang mona wage site da link walata daanna ona ???
mama link 25 k withara demma. dan 2 hours withara. but thama clicks 10i ney.![]()
site eka mokak unath kamak naa....
macho ip eka change wenawada kiyala check karapan...
link 40k daala 6hours thibba. but thama clicks 30i.![]()
![]()
help me!!!!!!!!


wade harida macho....
ip eka 1 minute walin change wenawada kiyala aaye check karapan

ow machng !! IP 1th change wenawa. "LinkBux$$$" app 1n link tika change wewi click wenawath ekka maara speed. but linkbucks walata giyama 5k 10k wage thamai thiyenne. Airtel connection eke waradakwathda!!!![]()




