ලින්ක්බක්ස් වලින් මුදල් සොයමු - දෙවන කොටස (Bla

Status
Not open for further replies.

Chemal

Well-known member
  • Jul 14, 2009
    965
    49
    48
    don't worry machan, meka wena ekak, linkbucks eken apita free blog ekak denawa, eka eyala nawaththannai yanne, nathuwa linkbucks site eka nawaththanna newei.. ;);)

    ooooooooh ehemada ehemanam awulak naha @D:cool:
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    mage machan kochchara wela dala thibbath ennea click 20-40 k ne....

    ehema wenna baa ban, payakata 50+ withara hits enawa... :yes::yes:
    aaye hondata settings check karapan... :nerd::nerd:
    habai macho umbe internet speed eka adunam ooka hariyatama wada karanne naa, mokada samahara welaawata links speed change wenawa... :):)
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    mage machan kochchara wela dala thibbath ennea click 20-40 k ne....

    1000+ clicks per day..... :yes::yes:

    1000clicks.png
     

    lahirukasun

    Well-known member
  • Nov 28, 2006
    1,639
    103
    63
    machang mona wage site da link walata daanna ona ???
    mama link 25 k withara demma. dan 2 hours withara. but thama clicks 10i ney. :(
     

    lahirukasun

    Well-known member
  • Nov 28, 2006
    1,639
    103
    63
    site eka mokak unath kamak naa....
    macho ip eka change wenawada kiyala check karapan...

    IP 1 change wenawa machng !! but clicks na ney !! links wala awulakda ??
    internet speed 1 adu wena 1 normal neyda ara software tikata?
     

    lahirukasun

    Well-known member
  • Nov 28, 2006
    1,639
    103
    63
    wade harida macho.... :confused::confused:
    ip eka 1 minute walin change wenawada kiyala aaye check karapan

    ow machng !! IP 1th change wenawa. "LinkBux$$$" app 1n link tika change wewi click wenawath ekka maara speed. but linkbucks walata giyama 5k 10k wage thamai thiyenne. Airtel connection eke waradakwathda!!! :confused:
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    ow machng !! IP 1th change wenawa. "LinkBux$$$" app 1n link tika change wewi click wenawath ekka maara speed. but linkbucks walata giyama 5k 10k wage thamai thiyenne. Airtel connection eke waradakwathda!!! :confused:

    mokakda case eka kiyala mathath hithaa ganna baa macho...:no::no:
    maara seen ekakne...:confused::confused::confused:
    mage 1st thread eke tiyana widiyata tikak try karala balanna...
     

    dockerx

    Member
    Sep 27, 2010
    16
    1
    0
    machoooooo
    mage internet xplorer 1k connection 1k na
    mama use karanne slt adsl
    help 1k deepamkooooo
     
    Status
    Not open for further replies.