rep ++
Thanx for Sharing
![]()
Thanks bro
+REP
thanks!!



rep ++
Thanx for Sharing
![]()
Thanks bro
+REP



Vidalia-Bundle macn meka dwnld wenne nane.........???
http://www.torproject.org/dist/vidalia-bundles/vidalia-bundle-0.2.1.30-0.2.12.exe
link eka wada karanawa macho,......
meka balanna
Code:http://www.torproject.org/dist/vidalia-bundles/vidalia-bundle-0.2.1.30-0.2.12.exe
mage internet option wala settings wala mokuth nane macho... man use karanne ADSL
ehema settings hadanna oni na ban.... uba firefox use karanawanam firefox wala option wala proxi settings haduwanam hari...
firefox thamai use karanne.eka kohomada macho hadanne.tic mark eka danna ona mokatada?
mulinma options gihin advance yanna .ita passe network tab eke settings yanna
![]()
Ita passe manual proxi conf... tic eka dala setings tika danna...
![]()






macho firefox wala settings haduwata oya tool eka (linkbucks$$$) use karanna baa,..
internet explorer settings hadannai oona,..
use karanne ADSL nam LAN settings walata, settings daanna...![]()

ae qwwe machan.....![]()


macho man meka patan gathte iye.thawama clicks 43.man links 30k withara damma.IP ekath change wenawa.help ekak dennako


LAN settings walata monawada daanna ona?macho oya tool eka use karanne internet explorer eke proxy settings, FF wala tiyana settinga wenas, ae settings use karanne FF witharai, eka nisai mama kiuwwe IE settings hadaa ganna kiyala...![]()
appata udu...... goda macho goda... hitu kiyla clicks.thank u wewa......... help karapu hemotama