ලොකු උදව්වක් කව්ද norton පාවිච්චි කරන්නේ .
කව්ද norton පාවිච්චි කරන්නේ?ඒකට ක්රැක් තියෙනවද ?නැත්නම් trail reseter එකක් හරි . මට තියෙනව නම් ලින්ක් එකක් දෙනවද ලොකු උදව්වක් .
කව්ද norton පාවිච්චි කරන්නේ?ඒකට ක්රැක් තියෙනවද ?නැත්නම් trail reseter එකක් හරි . මට තියෙනව නම් ලින්ක් එකක් දෙනවද ලොකු උදව්වක් .
Last edited:
