ලොකූ ප්‍රශ්නයක ඉන්නේ උපදෙසක් දෙන්න

BuLaTha

Well-known member
  • Jul 23, 2019
    3,454
    1
    8,588
    113
    සොරබොරවැව
    ඔප්ෂන් දෙකක් තියෙනවා පුතී..

    1) ඒකී කරන හැම උට්ටක්ම පඩේකට ගණන් නොගෙන උඹේ වැඩක් කර ගනින්... හූ කෙයාර්ස් බන්...????

    2) ඒකී හෙළුවෙන් ඉන්න පින්තූර තියෙනවද? සෙට් එකම ඒකිටා ෆෝවර්ඩ් කරලා කෝල් එකක් ගනින්.. අරගෙන " මේ උට්ටියේ.. දානවා මේ සේරම ඉන්ටර්නෙට් එකට තොට හැඳි ගෑවිලා යන්න.. පාඩුවේ හිටපන් නැත්නම් උකෝලා ගන්නවා කියපන්.. " කෙල්ල එහෙම්ම සයිලන්ට් වෙයි.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    hema genima uba kiyana widiyata ne.


    ඔප්ෂන් දෙකක් තියෙනවා පුතී..

    1) ඒකී කරන හැම උට්ටක්ම පඩේකට ගණන් නොගෙන උඹේ වැඩක් කර ගනින්... හූ කෙයාර්ස් බන්...????

    2) ඒකී හෙළුවෙන් ඉන්න පින්තූර තියෙනවද? සෙට් එකම ඒකිටා ෆෝවර්ඩ් කරලා කෝල් එකක් ගනින්.. අරගෙන " මේ උට්ටියේ.. දානවා මේ සේරම ඉන්ටර්නෙට් එකට තොට හැඳි ගෑවිලා යන්න.. පාඩුවේ හිටපන් නැත්නම් උකෝලා ගන්නවා කියපන්.. " කෙල්ල එහෙම්ම සයිලන්ට් වෙයි.


    2nd option eka karanna epa. eki complain karoth uba mehema baya kara kiyala , ubata athulata yanna wenawa.

    shape eke oka amathaka karala dapn, photo nam ithin ube kemeththa.

    ona nam shape eke eki ekka idala once a month room ussapan ban. wdiya hithata ganna epa owa
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    ඔප්ෂන් දෙකක් තියෙනවා පුතී..

    1) ඒකී කරන හැම උට්ටක්ම පඩේකට ගණන් නොගෙන උඹේ වැඩක් කර ගනින්... හූ කෙයාර්ස් බන්...????

    2) ඒකී හෙළුවෙන් ඉන්න පින්තූර තියෙනවද? සෙට් එකම ඒකිටා ෆෝවර්ඩ් කරලා කෝල් එකක් ගනින්.. අරගෙන " මේ උට්ටියේ.. දානවා මේ සේරම ඉන්ටර්නෙට් එකට තොට හැඳි ගෑවිලා යන්න.. පාඩුවේ හිටපන් නැත්නම් උකෝලා ගන්නවා කියපන්.. " කෙල්ල එහෙම්ම සයිලන්ට් වෙයි.
    :yes:


    ලංකාවේ කෙල්ලො ඔහොම තමා . ඔය ඉන්න විදියටම ඉන්න ටික කාලයක් යනකොට එකී ටම එපා වෙනවා. වෙනදාට වඩා සතුටින් ඉන්න බව පෙන්වන්න 😀
    :yes:
     
    • Like
    Reactions: D_Mad and PSL

    u.saradiyel

    Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    [රණ්ඩුවක් උනාම අනිත් එකා යයි කියල බයවෙලා පොලිසි ගිහින් පැමිණිල්ල දාන්නෙ හිතේ බය නිසා.] ඉතින් උබත් එහෙම කරයි කියල බයේ ඒකි රට වටේ කියවනවා. ඉස්සරවෙලාම කියන දේවල් සමාජගත උනාට පස්සෙ මිනිස්සු හිතන්නෙ ඒ ගැන විතරයි කියල ඒ අම්මණ්ඩි දන්නවා. පාඩුවෙ ඉදපන් මචං................
    පලිගන්න ගියොත් උබටමයි පසුතැවෙන්න වෙන්නෙ. හොදින් කතාකරල විසදගන්න බලපන් මචන්............
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    ඒත් දැන්නම් ඉවසන්නම බැරි තැනට ඇවිත් ඉන්නෙ, මේකිගෙ බලුකම් මට දරාගන්න බෑ තවත්.

    ඉවසන්න බැරි තැන තවත් ඉවසන්න දරුවා 😂 😆 😅 :lol:
     

    indika_sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2008
    2,553
    2,454
    113
    yakkala
    ඔයාට දෙන්න තියෙන හොඳම උපදෙස් ටික වෙන අය ලියල නිසා ඒ පිළිතුරුවලට love දමා ඇත.

    අන්න ඒ උපදෙස් පිළිපදින්න.

    ඔබ ඇයට කරන්න සිතා සිටි දේ ඇය ඔබට කරයි. ඒ දේවල් ඇයට කරානම් ඇය මුහුණදෙන තත්වයට ඔබ මුහුණදෙමින් සිටියි. මේ ගැන සිතා හිත හදාගන්න.

    සංසාර ගත පුරුද්දට හමුවුනා යයි ඔබ ලියා තිබු නිසා එහි ඉතුරු ටිකත් සිදුවෙනවා නේදැයි සිතන්න. පෙර සසරේ ඇය හමුවූ විට විවාහ කරගත්තයින් පසුව වුන දේවල්වලට ඔබ විවාහ නොවී මුහුණ දෙනවා නේද ? ඔබේ ජිවිතයට මෙය හොඳ පාඩමක් කරගන්න. නැවත ජිවිතේ කවදාවත් අන්සතු ලඳක් ගැන නොසිතන්න ඉටා ගන්න. ඇයගේ දුර්වලතා ගැන හා වෛරය ගැන සිතා ඇයට මෛත්‍රී කරන්න.

    ඔබට වරදින්නේ නෑ. ඇයත් ඔබගේ නිහඬතාවය ගැන සිතා ඉක්මනින් නිහඬවේවි.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,358
    30,156
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    උඹට මේ පලදීලා තියෙන්නේ තව කොල්ලෙක්ට දීපු ගින්දරක්. මට උඹලා වගේ උන් පෙන්නන්න බෑ. මම අඩුගානේ මගේ යාලුවෙක් අතෑරපු කෙල්ලෙක්වත් සෙට්කරගන්නේ නෑ.
    මුලින් කිව්වා වගේ ඕක පස්සේ පන්නන්නේ නැතිව පිළිවෙල කෙල්ලෙක් හොයන් තමුන්ගේ ගමන පළයන්. ඕක පස්සේ පන්නනවා කියන්නේ උඹලා දෙන්නටම නිවනක් නෑ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඒකි බය නැත්තෙ ඒකි අර කොල්ලට දැන් ලව් එකක් නැතුව ඇති. දැන් ඒකත් එපා වෙලා ඇති


    eki dan hathara wate giya hathara waran baduwak wela aththe, mu eka maththe marenna hadanawa.
     
    • Sad
    Reactions: PSL

    blackheart

    Well-known member
  • Apr 30, 2019
    993
    686
    93
    උබේ පාඩුවෙ ඉදපන්.. ඔකිට එපා වෙලා නතර කරන කන්. මල පැන්නාම මීහරක් වගේ හැසිරෙනව සමහර් උන්.. ඒත් උබ ගැන විස්වාස කරලා.. 😊😊😊
     
    • Like
    Reactions: PSL

    dasuneranda

    Well-known member
  • Aug 24, 2011
    686
    691
    93
    දූපතේ
    ඔහොම මටත් උනා. කොල්ලා කැම්පස් එකෙන් පිට..සල්ලි කාරයෙක්..1st year එකේ set උනේ..මගේ ඉගෙනීම ඔක්කොම කඩාකප්පල් උනා..එයා දැන් special..මන් repeat..මන් ඒ දවස් වල වලේ වැල් නැතුව හිටියේ. හිත ගොඩක් රිදුන බං..කොල්ලත් පස්සේ campus eketa ඇවිත් ගිය.ඔහොම කාලයක් ගිය.මන් දරාගෙන හිටියා.මට ඇතුලේ කොක්කක් ගහන්න තරම් හිතාක් තිබුණේ නෑ. ඒත් දැන් අවසන් වසරේ.. මට දැන් ගොඩක් අවබෝධයක් තියෙනවා.දැන් මන් ගැන සතුටුයි බං. මතක් වෙද්දිත් සොඳුරුයි ඒව ජීවිතේ.

    උබත්
    උබ පාලි ගන්න යන්න එපා.

    ඕවා හැමෝටම වෙනවා..
    උබ cheat කරේ නැත්තම් එච්චරයි.ubata කවදා හරි සන්තෝෂ wenda පුළුවන්..ඕවා මතක් කර කර.

    ඔය වගේ දේවල් අපරාධ විදිහිට දකින්නේ ඉස්කෝලෙ යන්නේ නැති ළමයි බං..










    "ආල වඩන අකුරු පහේ තේරවිල්ල සකි

    රෑට නිදන තනි පැදුරේ නැති සිහිනෙකි සකි

    ආලේ බිඳුණු දා කුමකට කදුළු හෙළනු සකි

    ආල වඩන යන තේරුම බෝසත් කම සකි......."
     
    Last edited:

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔහොම මටත් උනා. කොල්ලා කැම්පස් එකෙන් පිට..සල්ලි කාරයෙක්..1st year එකේ set උනේ..මගේ ඉගෙනීම ඔක්කොම කඩාකප්පල් උනා..එයා දැන් special..මන් repeat..මන් ඒ දවස් වල වලේ වැල් නැතුව හිටියේ. හිත ගොඩක් රිදුන බං..කොල්ලත් පස්සේ campus eketa ඇවිත් ගිය.ඔහොම කාලයක් ගිය.මන් දරාගෙන හිටියා.මට ඇතුලේ කොක්කක් ගහන්න තරම් හිතාක් තිබුණේ නෑ. ඒත් දැන් අවසන් වසරේ.. මට දැන් ගොඩක් අවබෝධයක් තියෙනවා.දැන් මන් ගැන සතුටුයි බං. මතක් වෙද්දිත් සොඳුරුයි ඒව ජීවිතේ.

    උබත්
    උබ පාලි ගන්න යන්න එපා.

    ඕවා හැමෝටම වෙනවා..
    උබ cheat කරේ නැත්තම් එච්චරයි.ubata කවදා හරි සන්තෝෂ wenda පුළුවන්..ඕවා මතක් කර කර.

    ඔය වගේ දේවල් අපරාධ විදිහිට දකින්නේ තාම ඉස්කෝලෙ යන ළමයි බං..










    "ආල වඩන අකුරු පහේ තේරවිල්ල සකි

    රෑට නිදන තනි පැදුරේ නැති සිහිනෙකි සකි

    ආලේ බිඳුණු දා කුමකට කදුළු හෙළනු සකි

    ආල වඩන යන තේරුම බෝසත් කම සකි......."


    thawath depression porak awilla, ane manda ban ubala campus gihinuth ohoma wenaawanam yanne nethi ewunkohom athida.
     
    • Haha
    Reactions: PSL

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    ටොක්සික් කේස් විමර්ශනේ කරන්ඩ යන්න එපා බොස්...අල්ලල දාපන්.

    ඔය ලව් පළහිලව් වලදි අපේ ආතල් එකට පර්සනලි ලව් කරන එක නවත්තලා වෙන අයට වැදෙන්න ඩ්‍රාම පටන් ගන්න මොහොත කියන්නෙ ආදරේ ඉවරවෙන තැන. සෞඛ්‍යසම්පන්න විදිහට කෙලින් ආදරේ කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් හිමීට හොයාගනින් 👍

    thawath depression porak awilla, ane manda ban ubala campus gihinuth ohoma wenaawanam yanne nethi ewunkohom athida.

    කැම්පස් යන්නෙ රොබෝට්ස් ලද? 😁
    දුක සහ ඒකෙන් ඇතිවෙන කෙමිකල් ඉම්බැලන්සස් කැම්පස් යන උන්ට වෙන්නෙ නැද්ද?
     
    • Like
    Reactions: PSL

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    oya kisi karadarayak ne kello ( Sinhala, tamil, muslim, catholic ) keepa denek ekka yalu wela week end eke morning ekai evening ekai room adala podi drink ekak dala fun ekak aran athal eke innawanam. wediya oluwata ganna hoda ne ekak wath.
     

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    7years love ekak thiyeiddi ubath ekka set wenna mokadda e kollage adupaaduwa? athal deela nedda :O
     
    • Like
    Reactions: PSL