ලෝකයේ හොඳම ගමනාන්තය ලංකාව වෙලත් ඇයි බං රට දුප්පත්

N A K A M U R A

Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ඒක අහපන් ජහපාලනෙන්..උන් නේ ඉන්දියාව ඵක්ක ඵකතු වෙලා රට බංකොලොත් වෙන්න මේක කරේ..

    ysJuB85.png
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    ඔච්චර හැගීම්බර වෙන්න එපා බං!
    ඔයිට වඩා ලස්සන, අන්ටච්ඩ් තැන දකුණු ආසියාවේ, අග්නිදිග ආසියාවේ හෙම තියෙනවා!
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ඔච්චර හැගීම්බර වෙන්න එපා බං!
    ඔයිට වඩා ලස්සන, අන්ටච්ඩ් තැන දකුණු ආසියාවේ, අග්නිදිග ආසියාවේ හෙම තියෙනවා!
    Ape seen eka ara beaches, Mountains, waterfalls, Train ride, Safari okkoma podi distance ekake thiyanawaa

    Bali lassaniyi lankwata wadaa, a unata minissu lanakwe un shape. Ape un suddanta nawenawa nee bung, eka nisa eka ara hena friendly deyak wenawaa unta

    ගමනාන්තය කියන්නේ ආපු එකෙක් ආයේ කවදාවත් එන්නේ නැති හින්ද
    apu un nam habaiyi enawaa bung. ehama apu un ennema nathuwa inne na

    ape un meka kawata unta meka hodaiyi athal ekee shape ekee beach ekaka indala yanna
    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 10:52 AM




    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 10:57 AM
     

    Podi puthas

    Well-known member
  • May 16, 2019
    1,933
    2,541
    113
    colombo
    Ape seen eka ara beaches, Mountains, waterfalls, Train ride okkoma podi distance ekake thiyanawaa

    Bali lassaniyi lankwata wadaa, a unata minissu lanakwe un shape. Ape un suddanta nawenawa nee bung, eka nisa eka ara hena friendly deyak wenawaa unta


    apu un nam habaiyi enawaa bung. ehama apu un ennema nathuwa inne na

    ape un meka kawata unta meka hodaiyi athal ekee shape ekee beach ekaka indala yanna
    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 10:52 AM
    ඔව් ඔව් මෙහෙ හෙන ලාබයිනේ, ඒත් මෙහෙ උන්ට දියුණු කරගන්න උවමනාවක් නෑනේ
     

    sheila222

    Well-known member
  • Nov 24, 2021
    500
    719
    93
    OYA RANKING EKA HENAMA BIAS NEH ZIMBABWE INDAWA SPAIN TA WADA UDIN API INNE GERMANY WALATA UDIN ITALY UK PORTUGAL FRANCE OYA LIST EKETH NAH ANIKA OYA WEBSITE EKA INDIAN EKAK
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,546
    5,776
    113
    අවුල නිලදාරීන්ගේ.
    ඉහල පුටුවලට වහල්ලු රින්ගනවා කිසි දැනුමක් නෑ. ඉතින් ඉවරයි.
    තානාපති කාර්යාලෙක් වැඩකරන එකෙක් බලපන්
    උන්ට ඔනේ අවුරුදු උත්සවේ තියන්න, ක්‍රිස්මස් එකට උත්සව තියන්න.
    එකෙක් ආයොජන ගේන්නේ නැ, පුලුවන් තරන් දන්නේ අපේ උන්ගෙන් කපාගන්න
     

    sheila222

    Well-known member
  • Nov 24, 2021
    500
    719
    93
    Ape seen eka ara beaches, Mountains, waterfalls, Train ride, Safari okkoma podi distance ekake thiyanawaa

    Bali lassaniyi lankwata wadaa, a unata minissu lanakwe un shape. Ape un suddanta nawenawa nee bung, eka nisa eka ara hena friendly deyak wenawaa unta


    apu un nam habaiyi enawaa bung. ehama apu un ennema nathuwa inne na

    ape un meka kawata unta meka hodaiyi athal ekee shape ekee beach ekaka indala yanna
    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 10:52 AM




    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 10:57 AM

    UN NIKAKN API BALANDA ENNE ZOO EKAKA SATHTHU BALANA GANATA OYA GOLDEN BEACH THIYANAWA KIYANNE API SWAYAN WINDANETA KIYANA KATHA LANKAWE EKA BEACH EKAK WATH HODAMA BEACH 30 WATH NAH
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඒක අහපන් ජහපාලනෙන්..උන් නේ ඉන්දියාව ඵක්ක ඵකතු වෙලා රට බංකොලොත් වෙන්න මේක කරේ..

    ysJuB85.png
    pohottu ponnayo beira lake eke nala, puka dila, jahapalanaye agamathita neda rata goda ganna inna ekama eka kiyala dan rata bara dunne,
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    UN NIKAKN API BALANDA ENNE ZOO EKAKA SATHTHU BALANA GANATA OYA GOLDEN BEACH THIYANAWA KIYANNE API SWAYAN WINDANETA KIYANA KATHA LANKAWE EKA BEACH EKAK WATH HODAMA BEACH 30 WATH NAH
    Caucasian un Asian unta racsim thiyanneth eka nisa thama. eka lanakwema case ekake newee. China un wath sathuu level ekake thama, pare yanakota Asian wayasak minissunta oya New York wala gahanne

    Hondama beaches wala nathi unath unta all in one package ganna Asia wala countries adui bung. lanakwe eka thiyanawa adu distance ekakin.

    Dan California wala beach ekata yanawata wada EU ekake ta lankwa, bali, Tonga, Pelilu, Saipan wage Asian region ekata ena eka cost eka adui

    Politically meka kela unta, lanakwaa chora na rataka widiyata, wesa hatta rata kapu ekata rata pali na bung

    ඕකත් බන් අර ලොකේ උතුම් රට ලංකාව කියනවා වගේ කතාවක් විතරයි බන්
    Loke uthum ratak kiyala koheth na bung. ekath gon part ekake nee.

    Politically & policies nisa lankwa winasa wela thiyanne. nathnam lanakwee ratee awulake na

    Meka hari system ekake thiyanawa nam manussyak ta jeewath wenna puluwan, honda ratak karanna puluwan
    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 11:27 AM
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    sheila222

    Well-known member
  • Nov 24, 2021
    500
    719
    93
    Caucasian un Asian unta racsim thiyanneth eka nisa thama. eka lanakwema case ekake newee. China un wath sathuu level ekake thama, pare yanakota Asian wayasak minissunta oya New York wala gahanne

    Hondama beaches wala nathi unath unta all in one package ganna Asia wala countries adui bung. lanakwe eka thiyanawa adu distance ekakin.

    Dan California wala beach ekata yanawata wada EU ekake ta lankwa, bali, Tonga, Pelilu, Saipan wage Asian region ekata ena eka cost eka adui

    Politically meka kela unta, lanakwaa chora na rataka widiyata, wesa hatta rata kapu ekata rata pali na bung


    Loke uthum ratak kiyala koheth na bung. ekath gon part ekake nee.

    Politically & policies nisa lankwa winasa wela thiyanne. nathnam lanakwee ratee awulake na

    Meka hari system ekake thiyanawa nam manussyak ta jeewath wenna puluwan, honda ratak karanna puluwan
    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 11:27 AM
    OYAL LABAI KIYANA KATHAWATA MAMA EKAGA NAH SAGO EUROPE WALA INDA EKEKTA EURO 30 PLANE TICKET EKAKIN SICILY MALAGA PORTO YANDA PULUWAN. EWAGE BEACH PIRISIDUI.ATHTHATAMA WUNTA PADUI EURO 700 TICKET EKAKIN MEHE ENA EKATH
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    OYAL LABAI KIYANA KATHAWATA MAMA EKAGA NAH SAGO EUROPE WALA INDA EKEKTA EURO 30 PLANE TICKET EKAKIN SICILY MALAGA PORTO YANDA PULUWAN. EWAGE BEACH PIRISIDUI.ATHTHATAMA WUNTA PADUI EURO 700 TICKET EKAKIN MEHE ENA EKATH
    Labaiyi bung, mehee unta Beaches witharak newee thawa dewal thiyanawaa

    Safari, Waterfalls, Mountains, Natural swim uth shape ekee set karaganna puluwan da SICILY MALAGA PORTO walin ? un ekata yanna ona Africa walata Safari yanawa nam, Kenya, South Africa wath yanna ona

    onna ekaiyi mekee ewa okkoma thiyanawa bung. Elephant Safari thiyana mechara podi island ekake thiyanawada ? mama nam ahala naa
     
    • Like
    Reactions: sheila222

    sheila222

    Well-known member
  • Nov 24, 2021
    500
    719
    93
    OYAL LABAI KIYANA KATHAWATA MAMA EKAGA NAH SAGO EUROPE WALA INDA EKEKTA EURO 30 PLANE TICKET EKAKIN SICILY MALAGA PORTO YANDA PULUWAN. EWAGE BEACH PIRISIDUI.ATHTHATAMA WUNTA PADUI EURO 700 TICKET EKAKIN MEHE ENA EKATH
    ANIKA OYA ARUN RACIST HINDA UNTA GODAYANDA DENNE NAH KIYALA KATHA SOUTH ASIA - AFRICA WALA FAIL ANATHAYONGE JAME BERAGANDA KIYANA KATHA. HODATA HOYALA BALUWOTH UN KELAWAN INDE UNGEMA GON KAMIN. CHINA KIYANDE DEMOCRACY ADU WADAWASAM PALANAYAK THINA RATAK NEH. ASIA COUNTRY WALIN HAMAPATHTHEN MA DIYUNU WELA THIYENNE THAMA JAPAN, ISRAEL, S. KOREA WITHARAI

    Labaiyi bung, mehee unta Beaches witharak newee thawa dewal thiyanawaa

    Safari, Waterfalls, Mountains, Natural swim uth shape ekee set karaganna puluwan da SICILY MALAGA PORTO walin ? un ekata yanna ona Africa walata Safari yanawa nam, Kenya, South Africa wath yanna ona

    onna ekaiyi mekee ewa okkoma thiyanawa bung. Elephant Safari thiyana mechara podi island ekake thiyanawada ? mama nam ahala naa
    OYA KIYANA DETH WARADI NAH ITHIN HAMA RATAKAMA WISHESHAYAK THIYANAWA API ITHIN KOMATH APE RATA DEFEND KARANAWANE
    ------ Post added on Jan 15, 2023 at 11:45 AM
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    pohottu ponnayo beira lake eke nala, puka dila, jahapalanaye agamathita neda rata goda ganna inna ekama eka kiyala dan rata bara dunne,

    ඉතිං තොපිනේ උෟව ඕන කියල අරගල කරේ..නැත්නම් මහ බැංකුවත් හොරා කාල රට කාපු වඳ පොන්නයෙක් ජනපති වෙයිද🤮
     

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,399
    113
    සමහර විට ඕකම තමයි හොඳම ගමනාන්තය වෙන්න හේතුවත්. ලන්කාවෙ පට්ට ලාබෙට ටුවර් එකක් යන්න පුළුවන් සුද්දෙකුට. ස්කූටර් අරන් ගෙවල් රෙන්ට් කරගෙන තමයි සුද්දො එන්නෙ දැන්. බස් ෆෙයාර් එකක් උන් දන්නව. සමහර උන් ඒසී බස් වලට නැගල බහිනව ගනන් වැඩී කියල.

    ආන්ඩුව හරි ටුවරිස්ට් බෝඩ් එක හරි මැදිහත් වෙලා මේවයෙ අවම රේට් දාල රෙගියුලේට් කරොත් වැඩි ඉන්කම් එකක් ගන්න පුලුවන් වෙයි.
     
    • Like
    Reactions: Cypress and acryan

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    සමහර විට ඕකම තමයි හොඳම ගමනාන්තය වෙන්න හේතුවත්. ලන්කාවෙ පට්ට ලාබෙට ටුවර් එකක් යන්න පුළුවන් සුද්දෙකුට. ස්කූටර් අරන් ගෙවල් රෙන්ට් කරගෙන තමයි සුද්දො එන්නෙ දැන්. බස් ෆෙයාර් එකක් උන් දන්නව. සමහර උන් ඒසී බස් වලට නැගල බහිනව ගනන් වැඩී කියල.

    ආන්ඩුව හරි ටුවරිස්ට් බෝඩ් එක හරි මැදිහත් වෙලා මේවයෙ අවම රේට් දාල රෙගියුලේට් කරොත් වැඩි ඉන්කම් එකක් ගන්න පුලුවන් වෙයි.
    හිඟන සුද්දෝ නේ ඵන්නේ.