ස්තූතියි පර@#@&* #?@$# පුතේ! තව මේ වගේ දාපන් $@$?#@@! මිනිහෝ ඔන්න උබව රේප් කරා @&* #?@$# වෙිසි!














Ubawa mata issara pennanna be. Namuth Gayan BC kiyana member udaw illala daapu Thread eke uba sirawata comment ekak daala tiyenawa dakka. E uta goda yanna one nam boruwak nemeinam kiyapan uba type karannam vidiha kiyala kiyapu comment eka. Edaa idan ube post kiyawanna gaththa.Ethakota tamai terune oya ID ekata yatin inne wadagath bohoma daksha minihek kiyala. Ekai dawasak ubata kiwwe uba me form eke rathu wela inna one ekek nemei kiyala.Ube speaking style eka ubata unique. Meke inna un kiwwa kiyala ewa wenas karaganna epa. Very valuable thread.
කුඩ්ඩෝ නම් හොයාගන්න පුළුවන් මිනිහෝ එත් යන්ත්රෝපකරණ වලට පැයට ගෙවන එක පාඩු නැද්ද යකෝ![]()
ane palayan ban pakak kiyanne nathuwa... danata man site gaanaka wada karanawa.. un salli denne nathuwa hira karama thiyana rangey methana kiyala nah ne.. .. oya kiyana tharam lesi na hama reddama.. issara wage rates nah oya tenders wala.. privet wadak karoth thama ehema wath labayak thiyenne..
Ubawa mata issara pennanna be. Namuth Gayan BC kiyana member udaw illala daapu Thread eke uba sirawata comment ekak daala tiyenawa dakka. E uta goda yanna one nam boruwak nemeinam kiyapan uba type karannam vidiha kiyala kiyapu comment eka. Edaa idan ube post kiyawanna gaththa.Ethakota tamai terune oya ID ekata yatin inne wadagath bohoma daksha minihek kiyala. Ekai dawasak ubata kiwwe uba me form eke rathu wela inna one ekek nemei kiyala.Ube speaking style eka ubata unique. Meke inna un kiwwa kiyala ewa wenas karaganna epa. Very valuable thread.

මොකද්ද බං ඒ ටේඩ් එක! මු කොහොමත් සිරා ඩයල් එකක් මම මුට පුළුවන් හැම වෙලාවෙම රෙප් දෙනවා ඒත් මු නිල් කරන්න නම්බැරි උනා තාම බලමු බලමු !![]()
අනේ මේ හුත්තියේ..
තාම කිව්වේ බිස්න්ස් එකට එන්ටර් වෙන හැටි ගැන විතරනේ..
ඇඩ්වාන්ස් - පාර්ට් පේමන්ට් ගන්න හැටි, බිලෙන් සල්ලි ගන්න හැටි, රිටෙන්ශන් ගැන එහෙම තාම කිව්වේ නෑනේ..
තෝ මේ කෙක්ක අතට ගන්නකොටම අහනවා කෝ හුත්තෝ අච්චාරු කියල..
හිටපං පකෝ අඹ කඩල ඉවරවෙලා එපැයි අච්චාරු හදන්න..
ah ekath kiyala diyan.. mama field eke inna hindai kiyanne.. hithana tharam sundara nah..
දැන් උබ නිල්වෙලා මිනිහෝ දැන් නම වෙනස් කරගනින් මිනිහෝ නැත්නම් මැරියන් මිනිහෝ !!
සල්ලි එනකොට ඒ ඒ විදිහට ජරාව දෙන්න ඕනේ..
ඒකයි මේ ෆේල්ඩ් එකේ ක්රමේ මිනිහෝ..
ඒකෙන් අපිට පාඩු නෑ කවදාවත්..



ah oya kiyanne..
aluth awrudu kittu weddi.. pooja watti denna ona..
owath kiyapan..සුබ පැතුම් මිනිහෝ නිල් උනාට!
ah oya kiyanne..
![]()
aluth awrudu kittu weddi.. pooja watti denna ona..
![]()
owath kiyapan..
ඒව දැම්ම අවශ්ය නෑ..
ඔය මිනව තිබ්බත් මේ ෆීල්ඩ් එක හොදට හම්බ කරන්න පුළුවන්..
නරක පෙන්නල, හොද යට ගහලා බොරු කතා කියල වැඩක් නෑ..
ලංකාවේ දියුණු වෙන්න තියෙන හොදම ක්රමේ තමයි කන්ස්ට්රක්ශන්..