වරෙං මිනිහෝ සල්ලි හොයන හැටි කියල දෙන්න

Red_frame

Member
Sep 11, 2015
8,026
527
0
Ubawa mata issara pennanna be. Namuth Gayan BC kiyana member udaw illala daapu Thread eke uba sirawata comment ekak daala tiyenawa dakka. E uta goda yanna one nam boruwak nemeinam kiyapan uba type karannam vidiha kiyala kiyapu comment eka. Edaa idan ube post kiyawanna gaththa.Ethakota tamai terune oya ID ekata yatin inne wadagath bohoma daksha minihek kiyala. Ekai dawasak ubata kiwwe uba me form eke rathu wela inna one ekek nemei kiyala.Ube speaking style eka ubata unique. Meke inna un kiwwa kiyala ewa wenas karaganna epa. Very valuable thread.

ස්තූතියි මිනිහෝ..
 
  • Like
Reactions: Ridila™

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    ane palayan ban pakak kiyanne nathuwa... danata man site gaanaka wada karanawa.. un salli denne nathuwa hira karama thiyana rangey methana kiyala nah ne.. .. oya kiyana tharam lesi na hama reddama.. issara wage rates nah oya tenders wala.. privet wadak karoth thama ehema wath labayak thiyenne..
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    කුඩ්ඩෝ නම් හොයාගන්න පුළුවන් මිනිහෝ එත් යන්ත්‍රෝපකරණ වලට පැයට ගෙවන එක පාඩු නැද්ද යකෝ :angry:

    පාඩු නෑ..
    ලාභෙ අඩුයි.
    අපි රේට් කරන්නේ ප්‍රොෆිට් තියාගෙන නේ අවලමෝ..
    එක පාර පියාබන්න බෑ ඉතින් බට් ගේම ගහන්න දන්නවා නං සල්ලි හොදයි..
     
    • Like
    Reactions: palamu

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    ane palayan ban pakak kiyanne nathuwa... danata man site gaanaka wada karanawa.. un salli denne nathuwa hira karama thiyana rangey methana kiyala nah ne.. .. oya kiyana tharam lesi na hama reddama.. issara wage rates nah oya tenders wala.. privet wadak karoth thama ehema wath labayak thiyenne..

    අනේ මේ හුත්තියේ..
    තාම කිව්වේ බිස්න්ස් එකට එන්ටර් වෙන හැටි ගැන විතරනේ..
    ඇඩ්වාන්ස් - පාර්ට් පේමන්ට් ගන්න හැටි, බිලෙන් සල්ලි ගන්න හැටි, රිටෙන්ශන් ගැන එහෙම තාම කිව්වේ නෑනේ..
    තෝ මේ කෙක්ක අතට ගන්නකොටම අහනවා කෝ හුත්තෝ අච්චාරු කියල..
    හිටපං පකෝ අඹ කඩල ඉවරවෙලා එපැයි අච්චාරු හදන්න..
     
    • Like
    Reactions: hi.dushan

    E Jay

    Well-known member
  • Mar 18, 2017
    2,158
    421
    83
    ලංකාවේ තමයි!
    Ubawa mata issara pennanna be. Namuth Gayan BC kiyana member udaw illala daapu Thread eke uba sirawata comment ekak daala tiyenawa dakka. E uta goda yanna one nam boruwak nemeinam kiyapan uba type karannam vidiha kiyala kiyapu comment eka. Edaa idan ube post kiyawanna gaththa.Ethakota tamai terune oya ID ekata yatin inne wadagath bohoma daksha minihek kiyala. Ekai dawasak ubata kiwwe uba me form eke rathu wela inna one ekek nemei kiyala.Ube speaking style eka ubata unique. Meke inna un kiwwa kiyala ewa wenas karaganna epa. Very valuable thread.

    මොකද්ද බං ඒ ටේ‍ඩ් එක! මු කොහොමත් සිරා ඩයල් එකක් මම මුට පුළුවන් හැම වෙලාවෙම රෙප් දෙනවා ඒත් මු නිල් කරන්න නම්බැරි උනා තාම බලමු බලමු !:love:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    මොකද්ද බං ඒ ටේ‍ඩ් එක! මු කොහොමත් සිරා ඩයල් එකක් මම මුට පුළුවන් හැම වෙලාවෙම රෙප් දෙනවා ඒත් මු නිල් කරන්න නම්බැරි උනා තාම බලමු බලමු !:love:

    Neutral rep dan. Tawa tikakin nil wevi
    E thread eke Gayan muta reply ekak daala tibbe ne bn. Mu ithin reply kaleth ne.
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    අනේ මේ හුත්තියේ..
    තාම කිව්වේ බිස්න්ස් එකට එන්ටර් වෙන හැටි ගැන විතරනේ..
    ඇඩ්වාන්ස් - පාර්ට් පේමන්ට් ගන්න හැටි, බිලෙන් සල්ලි ගන්න හැටි, රිටෙන්ශන් ගැන එහෙම තාම කිව්වේ නෑනේ..
    තෝ මේ කෙක්ක අතට ගන්නකොටම අහනවා කෝ හුත්තෝ අච්චාරු කියල..
    හිටපං පකෝ අඹ කඩල ඉවරවෙලා එපැයි අච්චාරු හදන්න..

    ah ekath kiyala diyan.. mama field eke inna hindai kiyanne.. hithana tharam sundara nah..
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    ah ekath kiyala diyan.. mama field eke inna hindai kiyanne.. hithana tharam sundara nah..

    සල්ලි එනකොට ඒ ඒ විදිහට ජරාව දෙන්න ඕනේ..
    ඒකයි මේ ෆේල්ඩ් එකේ ක්‍රමේ මිනිහෝ..
    ඒකෙන් අපිට පාඩු නෑ කවදාවත්..
     

    MAHAADENAmutta

    Well-known member
  • Sep 25, 2016
    6,263
    1,115
    113
    76
    ගෙදර
    දැන් උබ නිල්වෙලා මිනිහෝ දැන් නම වෙනස් කරගනින් මිනිහෝ නැත්නම් මැරියන් මිනිහෝ !!
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    සල්ලි එනකොට ඒ ඒ විදිහට ජරාව දෙන්න ඕනේ..
    ඒකයි මේ ෆේල්ඩ් එකේ ක්‍රමේ මිනිහෝ..
    ඒකෙන් අපිට පාඩු නෑ කවදාවත්..

    :P:P:P:P ah oya kiyanne.. :P :P aluth awrudu kittu weddi.. pooja watti denna ona.. :P :P owath kiyapan..
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    සුබ පැතුම් මිනිහෝ නිල් උනාට!

    මමනේ මිනිහෝ නිල් උනේ..
    තෝ මොකද මිනිහෝ තෝවම කෝට් කරං තොටම් සුභ පතන්නේ..
    දැන් කාලෙ කුඩ්ඩන්ටත් ඉන්ටර්නෙට් හම්බෙලා තියෙන එකේ විපාක තමයි ඔය..
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    :P:P:P:P ah oya kiyanne.. :P :P aluth awrudu kittu weddi.. pooja watti denna ona.. :P :P owath kiyapan..

    ඒව දැම්ම අවශ්‍ය නෑ..
    ඔය මිනව තිබ්බත් මේ ෆීල්ඩ් එක හොදට හම්බ කරන්න පුළුවන්..
    නරක පෙන්නල, හොද යට ගහලා බොරු කතා කියල වැඩක් නෑ..
    ලංකාවේ දියුණු වෙන්න තියෙන හොදම ක්‍රමේ තමයි කන්ස්ට්‍රක්ශන්..
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    ඒව දැම්ම අවශ්‍ය නෑ..
    ඔය මිනව තිබ්බත් මේ ෆීල්ඩ් එක හොදට හම්බ කරන්න පුළුවන්..
    නරක පෙන්නල, හොද යට ගහලා බොරු කතා කියල වැඩක් නෑ..
    ලංකාවේ දියුණු වෙන්න තියෙන හොදම ක්‍රමේ තමයි කන්ස්ට්‍රක්ශන්..

    ey umba hithana hati ban.. mahinda ayya inna kale hondai.. kohoma hari salli dunna.. dan inne poonna pakek ne.... .palath sabaha projects thama godak awul..