yako gana hama ekama reverse ekatada padala tiyenne 


ආ...මුලින්ම වික්ක එකාට අවුලක් නෑ සේල් කාරයො තමා
ආ...
සේල් කාරයො සල්ලි වලට අරගෙන දානව නෙමෙයි, මිනිස්සු පැදල විකුණන්න සේල් එකට දාල නේද තියෙන්නෙ...
රිවස් එකට පැද්දත් odometer එක වැඩි නෙ වෙන්න ඕනyako gana hama ekama reverse ekatada padala tiyenne![]()

Parliment dawasaka, Bombayak bedagena etanata gihin pupura ganinMatanan mae huttawal athi wela.sadakal sasaren midena maragaya kiyapan
එහෙනං මුං පාඩු පිට වගේනෙ විකුණල තියෙන්නෙ... නැත්තං ලාබෙ ගොඩක් අඩුවට...එක මාසෙන්?
රිවස් එකට පැද්දත් odometer එක වැඩි නෙ වෙන්න ඕන
------ Post added on May 2, 2022 at 12:35 PM
එහෙනං මුං පාඩු පිට වගේනෙ විකුණල තියෙන්නෙ... නැත්තං ලාබෙ ගොඩක් අඩුවට...
89, 88.5, 87.5
89 කිව්වට ඊට ගොඩක් අඩුවෙන් අරන් තියෙන්නේ. ඒකයි 2එකා 88.5 දාන්නේ ඌටත් ගානක් තියන්. ඌ වික්කා නම් උගෙන් ගිහින් තියෙන්නේ 88.5 ටත් වඩා අඩුවෙන්. එකයි ඊලඟ එකා ඌට ගානක් තියන් 87.5 කියලා දාල තියෙන්නේ. ඒ කියන්නේ මුල් එකාගෙන් 87.5 ටත් අඩුවෙන් විකිණිලා තියෙන්නේ.එහෙනං මුං පාඩු පිට වගේනෙ විකුණල තියෙන්නෙ... නැත්තං ලාබෙ ගොඩක් අඩුවට...
89, 88.5, 87.5
sold කියලා දාල තිබ්බට කීයටද sell කලේ කියලා දාල නෑනේ.ඒකනෙ 88.5 එකා sold කියලත් දාල තියෙන්නේ
89 කිව්වට ඊට ගොඩක් අඩුවෙන් අරන් තියෙන්නේ. ඒකයි 2එකා 88.5 දාන්නේ ඌටත් ගානක් තියන්. ඌ වික්කා නම් උගෙන් ගිහින් තියෙන්නේ 88.5 ටත් වඩා අඩුවෙන්. එකයි ඊලඟ එකා ඌට ගානක් තියන් 87.5 කියලා දාල තියෙන්නේ. ඒ කියන්නේ මුල් එකාගෙන් 87.5 ටත් අඩුවෙන් විකිණිලා තියෙන්නේ.
sold කියලා දාල තිබ්බට කීයටද sell කලේ කියලා දාල නෑනේ.
මටත් හිතුනේ 85 තමා. ඊට පස්සේ සේල් වල කැරකිලා තියෙන්නේ.පළවෙනි සේල්කාරයා 85 කට විතර ගන්න ඇත්තෙ
ඔව් මම කිව්වෙ මිනිස්සු අරන් පැදල නෑ සේල්කාරයො දෙන්නෙක් අතින් අතට මාරු වෙලා විතරයි කියල
උන් වහනේ අතින් අතට යවනවා ද කවුද දන්නේ.උන් විහින් විනාස වෙන්න යන්නේ, බබ්ල් එකක් නේ ඉතින් මේකත්. උන්ට ඉන්වෙස්ට් කරන සල්ලි හිර වෙන්න ගත්තම බබ්ල් එක කඩා වැටෙනවා. එක අතකින් මෙහෙම වෙන එකත් හොඳයි.
ikman eke ads walata charge karanna gattata passe tama kela une, den ads danne sale karayo witarai 99% , so unta lesi control karanna market eka
ඒකනෙ 88.5 එකා sold කියලත් දාල තියෙන්නේ
Any possibility you post this story
here
https://www.facebook.com/groups/1136773783478764/
or
Here
https://www.facebook.com/groups/383465686845335/
