වාහන හින්ද කාපු කටු ...3

PHBhagya

Well-known member
  • Feb 26, 2020
    5,268
    1
    19,970
    113
    Gampaha
    Илизиум – популярный в интернете инструмент, который дарит возможность без труда добавить количество людей, репостов, раскрутить публичную страницу и т.д.. мощный функционал даст возможность без труда управлять всей работой продвижения.
    Для того чтобы приступить к накрутке необходимо войти на сервис и создать в
    сервисе задание на накрутку. Для этого могут нужны монетки – это выдуманная денежная единица сервиса, которая необходима для добавлении заданий. Чем больше монеток у тебя имеется, тем больше можете приумножить количество участников в сообществе, лайки, разрекламировать паблик и прочее.

    Накрутка Vkontakte:
    Вконтакте имеете возможность добавить подписчиков в паблик, сделать подписчиков на личную страницу, накрутить сердечек на аватарку, накрутить репосты на пост, а ещё накрутить отзывы в профиль.
    Вконтакте – незаменимое место для рекламы твоих сервисов с громадной отдачей и данный биржа вам в этом подарит лучшую удачу.

    Накрутка в Инстаграм
    В данной социальной сети легко произвести масштабирование участников в InstaGram на бизнес аккаунт, прибавить like на
    сторис также комментарии в фотографии в Инстаграме безопасно. На этот сегодняшний день раскрутка в InstaGram – одно из самых успешных ролей деятельности в социальном маркетинге, которое дает момент бесплатно стать популярным и нарустить свою аудиторию сайта в мгновенные временные рамки. Увеличение лайков и аудитории подарит шанс стремительно выбиться в топ и завоевать рынок платежеспособных пользователей в кротчайшие моменты времени.

    Продвижение на Ютубе – очень денежное дело на данный час. Увеличение количесства «Палец вверх» на ролике Ютуб ролике, просмотров для желающего видео ролика и накрутка смотрящих на на YouTube даст возможность тебя замечательно обогатиться за счет монетизации трафика в сети YouTube. Если у вас
    много народа, то всего-лишь надо выгружать очаровательные видюшки и без труда заполучать просмотры этих видео от индивидуальной аудитории пользователей канала.

    Social Monsrer – софт для бесплатной накрутки в социальных сетях

    Сайт: <p><a href="https://ilizium.com/dopolnitel-nye-vozmozhnosti-birzhi-nakrutki">Дополнительные возможности сервиса</a></p>
    <p><a href="https://ilizium.com/nakrutka-vkontakte-lajkov-nakrutka-podpischikov-grupp">Накрутка Вконтакте лайков Накрутка подписчиков групп</a></p>
    <p><a href="https://ilizium.com/kak-bystro-zarabotat-monety-i-raskrutit-sya">Как быстро zarabotat monety и raskrutиt sya</a></p>
    Font???
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    5,268
    1
    19,970
    113
    Gampaha
    මේක මගේ පරණ වාහනේ දීපු සුපිරි ගනයේ කටුවක්.

    මගේ වාහනේ ටොයෝට කොරෝන at150.
    වාහනේට තිබුණෙ ඩුප්ලිකේට් පොතක්. එහෙම වාහනයක් විකුණගන්න ගියාම ඉතින් සෑහෙන දඟලන්න එපෑයැ.
    කොහොම හරි මේක ගන්න කෙනෙක් කැමති වෙලා, වාහනේ ගන්න බලාගෙන සල්ලිත් අරගෙනම ආව.

    ආපු කට්ටිය වාහනේ පැදල බලමු කියල පාරට දාල කිලෝමීටරයක් යන්න හම්බඋණේ නෑ. මෙන්න නගිනව හීට් කටුව.
    හොඳට දුව දුව තිබුණ වාහනේ මේ වෙලාවෙම දීපු පරිප්පුවට ආපු කේන්තියයි, ලැජ්ජාවයි එක්ක වචනයක් නොකිය වෙන දේ බලං හිටිය.
    ආපු මිනිස්සු වතුර බෝතලයක් රේඩියේටරේ කටට ඔබාගෙන ඒකෙ එන බුබුලු දිහා බල බල, එක එක ඒව කියවනව. මට ඒ වෙලාවෙ ඕන උනේ වාහන විකිණිල්ල පැත්තක තියල ඒ මිනිස්සුන්ව යවාගන්න විතරයි.

    කොහොම හරි කට්ටියගෙ අවසන් නිගමනේ උණේ හෙඩ් ගෑස්කට් ගිහින් කියන එක. ඒ ලෙඩේ හදල කෝල් කරන්නං කියල කට්ටියව යැවුව.

    ඔන්න ඉතින් දවස් දෙක තුනකට පස්සෙ වාහනේ අරං ගියා ගැරේජ්එකට. කිලෝමීටර 5ක් විතර යන්න තිබුණත් කලින් ආපු ලෙඩේනං ආවෙ නෑ. කොහොමහරි බාසුත් රේඩියේටරේ දිහා බලං ඉඳල කිවුව ගෑස්කට් ගිහින් තමා කියල.
    හෙඩ් එක ගලවල බැලුවම ගෑස්කට් එක ලීක් කරපු තැන් පේන්න තිබුණෙනං නෑ. හැබැයි ඉතින් ඇහෙන් බලල මුකුත් කියන්නත් බෑනෙ. කොහොම හරි ගෑස්කට් දාල දවස් දෙකකින් විතර වාහනේ හදාගත්තා.

    එතකොට වැඩේ හරිගියාද?.. පිස්සුද දවස් දෙක තුනකින් පරණ ලෙඩේම ආයෙත් ආව.
    හොඳ වෙලාවට කලින් වාහනේ බලල ගිය අයට කතා කරේ නෑ (රෙද්දක් ඇඳන් කතාකරන්නත් බෑනෙ)

    වෙලාවක් නැති කම හින්ද ගැරේජ් එකට යන්න හම්බ උණෙත් නෑ. ඉතින් ලෙඩේ තියාගෙනම කෙටි ගමන් වලට විතරක් වාහනේ පාවිච්චි කලා.

    දවසක් ඔහොම ගිහින් ඇවිත් නැවත්තුවම කූලන්ට් බිම දිගේ ගිහින් තිබුණ. කලින් ලොකුවට කූලන්ට් අඩු උනෙත් නෑ. යට රිංගල බැලුවම වාහනේ ස්ටාට් එකේ තියෙන වෙලාවට විතරක් වෝටර් පම්ප් එකේ යට සිදුරකින් කූලන්ට් යනව.
    ඒ සිදුර තියෙන්නෙ පම්ප් එකේ වෝටර් සීල් ගියාම බෙයාරිමට කූලන්ට් නොයා එතනින් එළියට එන්න.

    ඊටපස්සෙ ඉතින් වෝටර් පම්ප් එක ගෙනල්ල ගෙදරදිම හයිකරගත්ත. ටයිමිං බෙල්ට් ගලවන්නෙ නැතුව පම්ප් එක හයිකරන්න වෙනම කටුවක් කෑව. එතනින් හීට් ප්‍රශ්නෙ විසඳුනා. කලින් වාහනේ බලල ගිය අයට කතාකරන්න ගියේ නෑ. පස්සෙ වාහනේ වෙන කෙනෙකුට විකුණුව..

    මට තේරුණ විදිහට හීට් කරන්න හේතුව ගෑස්කට් එක නමේ.
    පම්ප් එකේ ලීක් එක හින්ද කූලිං සිස්ටම් එකට හුලං අදින්න ඇති. රේඩියේටරෙන් බුබුලු දාන්න ඇත්තෙත් ඒකයි.
    පස්සෙ ඒ ලීක් එකම වැඩිවෙලා කූලන්ට් එළියට එන්න ඇති.
    ගෑස්කට් එක දාන්න සම්පූර්ණ වියදම 7500ක් විතර ගියා. වෝටර් පම්ප් එක 4000කට අඩු ගාණක් උනේ.
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    25,490
    909
    113
    මේක මගේ පරණ වාහනේ දීපු සුපිරි ගනයේ කටුවක්.

    මගේ වාහනේ ටොයෝට කොරෝන at150.
    වාහනේට තිබුණෙ ඩුප්ලිකේට් පොතක්. එහෙම වාහනයක් විකුණගන්න ගියාම ඉතින් සෑහෙන දඟලන්න එපෑයැ.
    කොහොම හරි මේක ගන්න කෙනෙක් කැමති වෙලා, වාහනේ ගන්න බලාගෙන සල්ලිත් අරගෙනම ආව.

    ආපු කට්ටිය වාහනේ පැදල බලමු කියල පාරට දාල කිලෝමීටරයක් යන්න හම්බඋණේ නෑ. මෙන්න නගිනව හීට් කටුව.
    හොඳට දුව දුව තිබුණ වාහනේ මේ වෙලාවෙම දීපු පරිප්පුවට ආපු කේන්තියයි, ලැජ්ජාවයි එක්ක වචනයක් නොකිය වෙන දේ බලං හිටිය.
    ආපු මිනිස්සු වතුර බෝතලයක් රේඩියේටරේ කටට ඔබාගෙන ඒකෙ එන බුබුලු දිහා බල බල, එක එක ඒව කියවනව. මට ඒ වෙලාවෙ ඕන උනේ වාහන විකිණිල්ල පැත්තක තියල ඒ මිනිස්සුන්ව යවාගන්න විතරයි.

    කොහොම හරි කට්ටියගෙ අවසන් නිගමනේ උණේ හෙඩ් ගෑස්කට් ගිහින් කියන එක. ඒ ලෙඩේ හදල කෝල් කරන්නං කියල කට්ටියව යැවුව.

    ඔන්න ඉතින් දවස් දෙක තුනකට පස්සෙ වාහනේ අරං ගියා ගැරේජ්එකට. කිලෝමීටර 5ක් විතර යන්න තිබුණත් කලින් ආපු ලෙඩේනං ආවෙ නෑ. කොහොමහරි බාසුත් රේඩියේටරේ දිහා බලං ඉඳල කිවුව ගෑස්කට් ගිහින් තමා කියල.
    හෙඩ් එක ගලවල බැලුවම ගෑස්කට් එක ලීක් කරපු තැන් පේන්න තිබුණෙනං නෑ. හැබැයි ඉතින් ඇහෙන් බලල මුකුත් කියන්නත් බෑනෙ. කොහොම හරි ගෑස්කට් දාල දවස් දෙකකින් විතර වාහනේ හදාගත්තා.

    එතකොට වැඩේ හරිගියාද?.. පිස්සුද දවස් දෙක තුනකින් පරණ ලෙඩේම ආයෙත් ආව.
    හොඳ වෙලාවට කලින් වාහනේ බලල ගිය අයට කතා කරේ නෑ (රෙද්දක් ඇඳන් කතාකරන්නත් බෑනෙ)

    වෙලාවක් නැති කම හින්ද ගැරේජ් එකට යන්න හම්බ උණෙත් නෑ. ඉතින් ලෙඩේ තියාගෙනම කෙටි ගමන් වලට විතරක් වාහනේ පාවිච්චි කලා.

    දවසක් ඔහොම ගිහින් ඇවිත් නැවත්තුවම කූලන්ට් බිම දිගේ ගිහින් තිබුණ. කලින් ලොකුවට කූලන්ට් අඩු උනෙත් නෑ. යට රිංගල බැලුවම වාහනේ ස්ටාට් එකේ තියෙන වෙලාවට විතරක් වෝටර් පම්ප් එකේ යට සිදුරකින් කූලන්ට් යනව.
    ඒ සිදුර තියෙන්නෙ පම්ප් එකේ වෝටර් සීල් ගියාම බෙයාරිමට කූලන්ට් නොයා එතනින් එළියට එන්න.

    ඊටපස්සෙ ඉතින් වෝටර් පම්ප් එක ගෙනල්ල ගෙදරදිම හයිකරගත්ත. ටයිමිං බෙල්ට් ගලවන්නෙ නැතුව පම්ප් එක හයිකරන්න වෙනම කටුවක් කෑව. එතනින් හීට් ප්‍රශ්නෙ විසඳුනා. කලින් වාහනේ බලල ගිය අයට කතාකරන්න ගියේ නෑ. පස්සෙ වාහනේ වෙන කෙනෙකුට විකුණුව..

    මට තේරුණ විදිහට හීට් කරන්න හේතුව ගෑස්කට් එක නමේ.
    පම්ප් එකේ ලීක් එක හින්ද කූලිං සිස්ටම් එකට හුලං අදින්න ඇති. රේඩියේටරෙන් බුබුලු දාන්න ඇත්තෙත් ඒකයි.
    පස්සෙ ඒ ලීක් එකම වැඩිවෙලා කූලන්ට් එළියට එන්න ඇති.
    ගෑස්කට් එක දාන්න සම්පූර්ණ වියදම 7500ක් විතර ගියා. වෝටර් පම්ප් එක 4000කට අඩු ගාණක් උනේ.
    තෑන්ක්ස් කටුවට. මටත් ටිකක් ඔය වගේම දෙයක් උනා ඉස්සර. හීටර් කෝර් එකට යන බටෙන් ලීක් වෙන්න ගත්ත. කූලන්ට් අඩුවෙනව හොයන්න බෑ. ස්ටාර්ට් කරල රත් වුනාම විතරයි ලීක් වෙන්නෙ. සෑහෙන අමාරුවෙන් හොයාගත්තෙ.
     
    • Like
    Reactions: PHBhagya

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    5,268
    1
    19,970
    113
    Gampaha
    තෑන්ක්ස් කටුවට. මටත් ටිකක් ඔය වගේම දෙයක් උනා ඉස්සර. හීටර් කෝර් එකට යන බටෙන් ලීක් වෙන්න ගත්ත. කූලන්ට් අඩුවෙනව හොයන්න බෑ. ස්ටාර්ට් කරල රත් වුනාම විතරයි ලීක් වෙන්නෙ. සෑහෙන අමාරුවෙන් හොයාගත්තෙ.
    කෝර් එකේ ලීක් පේන්නෙත් නෑ, හදන්නත් බෑ. අලුතින්ම දාන්න ඇති.
    ඔයාගෙ ce110 එක නේද?
     
    • Like
    Reactions: NRTG and D_Mad

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    3,567
    775
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    Toyota service ekedi shocks 4ma maru karanna kiwwa. left stabilizer link ekath sawuththu wela lu. wedeToyota eken kaloth 200K wage yai lu. parts witharak gannawa nam 90K wage. engine tappet cover eken podi oil leak ekak thiyenewa wage kiwwa. tappet cover gasket eka 10K wage wei lu. repair eka paya 3-4k yai kiwwa. ae kiyanne ekata thawa 50K withara part+labor.

    Eeye gewal langa garage ekata dala check kala. front shocks 2 witharak maru kalama athi lu. both side stabilyzer link replace karanna wenewa. tappet cover gasket ekath danna kiwwa man. eka tikak kara wela wage thibbe.

    parts gaththa Rajagiriye GS auto parts eken. cost eka roughly mehemai.

    2 KYB Excel-G shocks (Made in Japan) 14700 X 2
    2 top shock bush (nama hariyata danne ne) 1250 X 2
    2 stabilizer link 555 brand 3250 X 2
    engine tappet cover gasket 2500 X 1
    labor cost 3000

    paya 2n wage wede kara gaththa.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    5,268
    1
    19,970
    113
    Gampaha
    "hrm" හින්ද තමයි කටු ත්‍රෙඩ් එක මතක් උණේ

    මේ කතාව මම වෙනම ත්‍රෙඩ් එකක දාපු කතාවක්. හැබැයි මේ කතාවට ගැලපෙන ත්‍රෙඩ් එක මේක හින්ද මෙතනටත් කොපියක් දානව.

    ප්‍රියස් එක

    මේ කතාව අපේ තාත්තගෙ යාලුවෙකුට ප්‍රියස් එකක් දීපු සුපිරි ගණයේ කටුවක්.
    මතක විදිහට වාහනේ අවුරුද්ද
    2012 KY - ++++ වැඩේ වෙනකොට 105000km විතර දුවල තිබුණ.

    මුලින්ම උණේ වාහනේ A/C එක අඩු,වැඩි වෙන්න ගත්ත එක. ඒක ලොකු ගැටලුවක් නොවන හින්ද එච්චර ගණං අරගෙන නෑ.

    ඊට පස්සෙ ඩෑෂ්බෝඩ් එකේ ඉන්ඩිකේටර් ලයිට් පත්තුවෙන්න ගත්ත. චෙක් කරල බලන කොට, හයිබ්‍රිඩ් බැට්‍රිය සවුත්තු වෙලා.
    ටොයොට එකේ බැට්‍රි එක ලක්ෂ 5යි.
    වාහනේ දුවන්න බරිකමක් නැති හින්ද. මනුස්සය ලෙඩේ තියාගෙනම දුවන්න තීරනය කරනව.

    දැන් හයිබ්‍රිඩ් කාර් එකේ සුබාරුවක් ගානට පෙට්‍රල් පිච්චෙනව.
    ඔහොම මාස දෙක තුනක් දුවනකොට හරියටම බොරැල්ල හන්දිය මැද්දෙ වාහනේ හිටිය. එතන සිද්දිය ඉතින් කියන්න දෙයක් නෑනෙ. එතනින් වාහනේ අයිනට තල්ලු කරේ ගැරේජ් එකෙන් ඇවිත් ටැබ් එකකට කනෙක්ට් කරල වාහනේ අන්ලොක් කරාට පස්සෙ. පැයක් විතර බොරැල්ලෙ හන්දියෙ පාර මැද වාහනේ... අයිතිකාරයත් ගැරෙජ් එකෙන් එනකල් පිට මිනිහෙක් වගේ පාර අයිනට වෙලා සිද්දිය බලං ඉඳල.

    වාහනේ එමෙම්මම උස්සන් ගිහින් ලක්ශ 4කට බැට්‍රිය දැම්ම (කම්පැණි නෙමේ). පරණ බැට්‍රියට සුලු ගානක් අඩු කරල පිට තැනකින් දැම්ම.

    ඊට මාස 4කින් විතර බ්‍රේක් නැතුව ගියා. ඒකට 65000 විතර ගියා.

    අලුත දාපු බැට්‍රිය පලවෙනි සර්විස් එකේදි තවත් ෂෙල් 8ක් නරක් වෙලා කිවුව. හේතුව විදිහට කිවුවෙ, දවසට අඩු km ගානක් දුවන හින්ද කියල (මුං අලුත් බැට්‍රියක් දානව කියල ෂෙල් මාරු කරල හදල අර මනුස්සයව රවට්ටලද කොහෙද)

    තවත් මාස 6ක් ඇතුලත A/C ෆෑන් දෙකයි. පිටිපස්සෙ තියෙන නෝමල් බැට්‍රියයි මාරුකරල. බැට්‍රියට 30000, ෆෑන් දෙකට 25000යි.
    ඊට පස්සෙ කාර් සේල් එකක් හරහා විකුණල තිබුණ.

    කොහොමත් හයිබ්‍රිඩ් ගන්න ඉන්නවනං කම්පැනි රෙපෙයාර් කරපු එකක්ම ගන්න. පිටින් කරන ඒව විශ්වාස කරන්න බෑ.

    සිරස ඔටෝවිෂන් එකේ කිවුව කතාවක්,

    "හයිබ්‍රිඩ් වාහන වලින් ඉන්ධන පිරිමැස්මක් වෙනව. හැබැයි ඉන්ධන වලින් ඉතිරිකරවන ශක්තිය වෙන විදිහකට වැය වෙනව. ඒ වැයවෙන්නෙ බැට්‍රියෙන් ක්ෂය වන ශක්තිය ඒ වියදම කවද හරි දවසක දරන්නම වෙනව"
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    16,204
    1,558
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Honda Civic FD1 - R18A Throttle Body cleaning after ~ 50,000Km.

    Symptoms: Vibration when the A/C is cycling ON
    What happened: There was a very little amount of carbon build up on the throttle body and the RPM was dropped by ~200 due to the reduced gap between the throttle body and the plate :(. It was enough to make the vibration when the A/C compressor is adding some load to the engine. It got recovered within a second; however I felt that so badly LOL

    * Need to remove the air box completely :growl:
    ** Don't force open the throttle plate (It will damage the throttle body or strip gears) it will mess your idling :nerd:

    *** To open the throttle plate for cleaning, turn the ignition ON and ask some one to press the accelerator or use a weight.

    Before:

    WhatsApp Image 2020-08-27 at 11.59.12 AM.jpeg

    WhatsApp Image 2020-08-27 at 11.59.13 AM.jpeg


    After:

    WhatsApp Image 2020-08-27 at 11.59.15 AM.jpeg

    WhatsApp Image 2020-08-27 at 11.59.14 AM.jpeg


    Cleaned everything and also cleaned the engine + transmission because it's hard to reach this area after assembling the air box :rolleyes:

    WhatsApp Image 2020-08-27 at 11.59.15 AM (1).jpeg


    Vibration during A/C cycling ON has disappeared :yes: and the RPM is stable at ~800

    P, N + A/C ON

    WhatsApp Image 2020-08-27 at 11.59.16 AM.jpeg


    D, R + A/C ON

    WhatsApp Image 2020-08-27 at 11.59.17 AM.jpeg


    (y)
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    5,268
    1
    19,970
    113
    Gampaha
    Honda Civic FD1 - R18A Throttle Body cleaning after ~ 50,000Km.

    Symptoms: Vibration when the A/C is cycling ON
    What happened: There was a very little amount of carbon build up on the throttle body and the RPM was dropped by ~200 due to the reduced gap between the throttle body and the plate :(. It was enough to make the vibration when the A/C compressor is adding some load to the engine. It got recovered within a second; however I felt that so badly LOL

    * Need to remove the air box completely :growl:
    ** Don't force open the throttle plate (It will damage the throttle body or strip gears) it will mess your idling :nerd:

    *** To open the throttle plate for cleaning, turn the ignition ON and ask some one to press the accelerator or use a weight.

    Before:

    View attachment 90644
    View attachment 90645

    After:

    View attachment 90647
    View attachment 90646

    Cleaned everything and also cleaned the engine + transmission because it's hard to reach this area after assembling the air box :rolleyes:

    View attachment 90653

    Vibration during A/C cycling ON has disappeared :yes: and the RPM is stable at ~800

    P, N + A/C ON

    View attachment 90654

    D, R + A/C ON

    View attachment 90655

    (y)
    👍 👍
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    dinuksha_asela

    Active member
  • Feb 7, 2007
    721
    179
    43
    Nugegoda, Sri Lanka
    Oya wage matath wela thiyenawa Mage Vios eka thiyeddi. Toyota Maharagama ekata Wheel alignment ekata damma. Alignment thiyana pora kiyapi, meke Rack eka gihin eka hadanne nathuwa Alignment thiyanna baa kiyala. eetapasse ahuwa keeyak wenawada Original Rack eka kiyala. 90K wenawa kiwwa (Vios 2nd Gen eke enne Hydraulic steering rack ekak). mata podi sakayak awa, Hydraulic hinda meka mechchara ikmanata case wenna baa eka hinda mage danna kiyana Buwa gawata aran giya. ara gihin check karaddi Tie rods deka thamai gihin thibbe. ekai Rack ends dekai 555 walin damma. e gaman ma GS eken Tenacity Lower Arm bush ekai lower Arm eke ball join ekai damma. mathaka hariyata 40 uda giya naa okkoma wada tikata :lol:. Agent kiyana samahara ewa poddak thorala berala karana eka purse ekata wasie.
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    16,204
    1,558
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    me mona magulak da ban me phone eke penne kela wela ne.
     

    Attachments

    • WhatsApp Image 2020-08-27 at 12.59.27 PM (1).jpeg
      WhatsApp Image 2020-08-27 at 12.59.27 PM (1).jpeg
      68.6 KB · Views: 17
    • WhatsApp Image 2020-08-27 at 12.59.27 PM.jpeg
      WhatsApp Image 2020-08-27 at 12.59.27 PM.jpeg
      99.9 KB · Views: 14
    • WhatsApp Image 2020-08-27 at 12.59.28 PM.jpeg
      WhatsApp Image 2020-08-27 at 12.59.28 PM.jpeg
      47.7 KB · Views: 16

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    5,268
    1
    19,970
    113
    Gampaha
    Oya wage matath wela thiyenawa Mage Vios eka thiyeddi. Toyota Maharagama ekata Wheel alignment ekata damma. Alignment thiyana pora kiyapi, meke Rack eka gihin eka hadanne nathuwa Alignment thiyanna baa kiyala. eetapasse ahuwa keeyak wenawada Original Rack eka kiyala. 90K wenawa kiwwa (Vios 2nd Gen eke enne Hydraulic steering rack ekak). mata podi sakayak awa, Hydraulic hinda meka mechchara ikmanata case wenna baa eka hinda mage danna kiyana Buwa gawata aran giya. ara gihin check karaddi Tie rods deka thamai gihin thibbe. ekai Rack ends dekai 555 walin damma. e gaman ma GS eken Tenacity Lower Arm bush ekai lower Arm eke ball join ekai damma. mathaka hariyata 40 uda giya naa okkoma wada tikata :lol:. Agent kiyana samahara ewa poddak thorala berala karana eka purse ekata wasie.
    මම හිතන්නෙ ටොයෝටා එකේ ටයිරොඩ් එන්ඩ් එහෙම වෙන වෙනම නෑ. ඒක හින්ද තමයි ගෙඩිය පිටින් රැක් එකටම ගාන කපන්න හදල තියෙන්නෙ.
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    3,567
    775
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    මම හිතන්නෙ ටොයෝටා එකේ ටයිරොඩ් එන්ඩ් එහෙම වෙන වෙනම නෑ. ඒක හින්ද තමයි ගෙඩිය පිටින් රැක් එකටම ගාන කපන්න හදල තියෙන්නෙ.

    rack eka repair karana procedure ekak manufacturer kiyala ne. un recommend karanne full rack ekama replace kranna kiyana eka. parts wenema sell karanneth ne.
     

    dinuksha_asela

    Active member
  • Feb 7, 2007
    721
    179
    43
    Nugegoda, Sri Lanka
    මම හිතන්නෙ ටොයෝටා එකේ ටයිරොඩ් එන්ඩ් එහෙම වෙන වෙනම නෑ. ඒක හින්ද තමයි ගෙඩිය පිටින් රැක් එකටම ගාන කපන්න හදල තියෙන්නෙ.
    Naa ungawa wenamath wikunana thiyanawa. (Thibbath patta ganak wenawa) Axles CV thamai ekata wikunanne. Original 555 num awlak naa. issara unge awa Grease nipples thiyena ball joints dannum ewa ene naa.



    Rack eka repair karana procedure ekak manufacturer kiyala ne. un recommend karanne full rack ekama replace kranna kiyana eka. parts wenema sell karanneth ne.
    Ow meka godak valid Aluth EPS Rack walata. Hydraulic apu ewage wenama parts enawa Tie rods rack end ganna. Mage Vitara eketh mama gaththa AMW eken separate parts. Mehe Agent wenama vikunanne naththe un gana kadanna oni hinda godak welawata. naththum seperate parts okkoma thiyenawa non EPS ewata.

    Vios (NCP 42)

    vios_rack.JPG


    Vitara
    vitara_rack.JPG
     
    Last edited:

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    834
    520
    93
    මේක නම් ලොකු කට්ටක් නොවෙයි, බොහොම පොඩි එකක්. ඒ උනාට පැයක විතර මඩක් කෑවා. කලින් දවසේ අපේ ගෙදර ගෘහ මුලිකතුමියගේ වාහනය වමට අදිනවා වගේ කිව්වාම මම පොඩ්ඩක් බැලුවා. ඉදිරි වමේ ටයරයේ පීඩනය වායුගෝල පීඩනයටම කිට්ටු වෙලා. (ඒකටත් වැරදිකාරයා හස්බන්ඩ් බව විවාහක පිරිමි දන්නවා ඇතිනේ.) කෝකටත් කියලා එවේලේ හුළං ගහලා, පහුවදා හවස බලනකොටත් රාත්තල් දෙකක් විතර අඩුවෙලා. පන්චර් එකක් කියලා ෂුවර් නිසා, ස්පෙයා එක දාලා දුවලා, සති අන්තයේ පන්චර් එක රෙපෙයාර් කරනවා කියලා හිතලා රෝදේ ගැලෙව්වා. ඇනිලා තිබුන ඇණය දැක්කාම ඉන්න බැරි කමට අර හාවා පොල්මුඩ්ඩ ගැලෙව්වා වගේ මමත් ඇනේ තිබුන තැන මාර්ක් කරලා ඒක ඇදලා දැම්මා.
    ස්පෙයා එක කිට්ටු කලාට දාන්න උස මදි . ගරාජ් එකේ සමතලා සිමෙන්ති පොලවේ, හුලං බැහැපු නැති රෝදයක් (32 psi ඕනෑනම් 30 දක්වා අඩු වී තියෙන්න ඇති) ගලවලා එලියට ගත්තාම ස්පෙයා එක දාන්න තවත් ජැක් එක උස්සන්න ඕනෑ නැහැනේ. ජැක් එක මිකැනිකල් නිසා ඒක බහින්න විදියකුත් නැහැනේ. නිකමට වාගේ ටයර් සයිස් එක බැලුවාම තමයි කාර් කොම්පැණියේ මෑණියන් මතක් උනේ. වාහනයේ ටයර් 195/60 උනාට අමතර රෝදේ 195/65. මේවා ඔරිමජිනල් ටයර් නිසා ෆැක්ටරියේම වරදක්. මේ වෙලාවේ හැටියට කරන්න තියන එකම දේ , මේකට පැච් එකක් දාලා ආපහු හයි කරන එකයි කියලා හිතලා පන්චර් රෙපෙයාර් කිට් එක බලපුවාම ඒකේ ප්ලග් (නූල්) තිබුනාට සොල්වන්ට් එක ගල්වෙලා. ඇනේ ඇදලා දාපු නිසා හුලං ගහ ගහ දුවන්නත් බැහැ. දැන් රෑ වෙලා නිසා සොල්වන්ට් ගන්න තැනකුත් නැහැ. පස්සේ ඕනෑ එකක් කියලා සොල්වන්ට් නැතුව නූල පමණක් ගහලා ඒ රෝදේ පිටිපස්සට දාලා, පිටිපස්සේ එකක් ඉස්සරහට දාලා මම මේ වාහනය පාවිච්චි කරන්න අරන් මගේ එක ගෙදර උන්දෑට දීලා යන්තම් ගොඩ ගියා. මේ රෝද මාරු කිරීම පාරක් අයිනේ හරි සමතලා නැති තැනක හරි කළා නම් කවදාවත් මේ ටයර් වෙනස අහු වෙන්නේ නැහැ. එහෙම උනා නම් මේ Front Wheel Drive වාහනයේ ඩිෆ් එකටයි CV ජොයින්ට් වලටයි දෙය්යන්ගේම පිහිට තමයි. ටයර් ප්‍රෙෂර් එක රාත්තල් පහළොවකට විතර අඩුවෙනකම් 'පැත්තට අදිනවා' කියලා තේරෙන්නේ නැතුව එලවපු මේ ඩ්‍රයිවර් තුමියට මිලි මීටර් විස්සක විතර ටයර් විෂ්කම්භයේ වෙනස තේරෙන්නේ නැති බව කියන්නත් දෙයක්ද ? එහෙම උනා නම් ඒකටත් වැරදි කාරයා වෙන්නේ මම ම තමයි. මේක කාර් ඩීලර් ට කියපුවාම ඌ මට අලුතින් හරි සයිස් එකේ ටයර් එකක් දාගන්න කියලා ටයර් කඩේකට වවුචර් එකක් නම් දුන්නා.
     

    naveenr

    Active member
  • Apr 17, 2017
    274
    215
    43
    මම අද තමයි වාහන කටු ත්‍රෙඩ් එක කියවන්න පටන් ගත්තෙ. තාම පලවෙනි ත්‍රෙඩ් එකේ ඉන්නේ. පොල්වත්ත මහතා ඇතුලු අදහස් දක්වන සියලු දෙනාට පින්. ගොඩක් දේවල් ඉගෙන ගත්තා මේ වෙනකොට.
     
    • Like
    Reactions: PHBhagya

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    5,268
    1
    19,970
    113
    Gampaha
    මේක නම් ලොකු කට්ටක් නොවෙයි, බොහොම පොඩි එකක්. ඒ උනාට පැයක විතර මඩක් කෑවා. කලින් දවසේ අපේ ගෙදර ගෘහ මුලිකතුමියගේ වාහනය වමට අදිනවා වගේ කිව්වාම මම පොඩ්ඩක් බැලුවා. ඉදිරි වමේ ටයරයේ පීඩනය වායුගෝල පීඩනයටම කිට්ටු වෙලා. (ඒකටත් වැරදිකාරයා හස්බන්ඩ් බව විවාහක පිරිමි දන්නවා ඇතිනේ.) කෝකටත් කියලා එවේලේ හුළං ගහලා, පහුවදා හවස බලනකොටත් රාත්තල් දෙකක් විතර අඩුවෙලා. පන්චර් එකක් කියලා ෂුවර් නිසා, ස්පෙයා එක දාලා දුවලා, සති අන්තයේ පන්චර් එක රෙපෙයාර් කරනවා කියලා හිතලා රෝදේ ගැලෙව්වා. ඇනිලා තිබුන ඇණය දැක්කාම ඉන්න බැරි කමට අර හාවා පොල්මුඩ්ඩ ගැලෙව්වා වගේ මමත් ඇනේ තිබුන තැන මාර්ක් කරලා ඒක ඇදලා දැම්මා.
    ස්පෙයා එක කිට්ටු කලාට දාන්න උස මදි . ගරාජ් එකේ සමතලා සිමෙන්ති පොලවේ, හුලං බැහැපු නැති රෝදයක් (32 psi ඕනෑනම් 30 දක්වා අඩු වී තියෙන්න ඇති) ගලවලා එලියට ගත්තාම ස්පෙයා එක දාන්න තවත් ජැක් එක උස්සන්න ඕනෑ නැහැනේ. ජැක් එක මිකැනිකල් නිසා ඒක බහින්න විදියකුත් නැහැනේ. නිකමට වාගේ ටයර් සයිස් එක බැලුවාම තමයි කාර් කොම්පැණියේ මෑණියන් මතක් උනේ. වාහනයේ ටයර් 195/60 උනාට අමතර රෝදේ 195/65. මේවා ඔරිමජිනල් ටයර් නිසා ෆැක්ටරියේම වරදක්. මේ වෙලාවේ හැටියට කරන්න තියන එකම දේ , මේකට පැච් එකක් දාලා ආපහු හයි කරන එකයි කියලා හිතලා පන්චර් රෙපෙයාර් කිට් එක බලපුවාම ඒකේ ප්ලග් (නූල්) තිබුනාට සොල්වන්ට් එක ගල්වෙලා. ඇනේ ඇදලා දාපු නිසා හුලං ගහ ගහ දුවන්නත් බැහැ. දැන් රෑ වෙලා නිසා සොල්වන්ට් ගන්න තැනකුත් නැහැ. පස්සේ ඕනෑ එකක් කියලා සොල්වන්ට් නැතුව නූල පමණක් ගහලා ඒ රෝදේ පිටිපස්සට දාලා, පිටිපස්සේ එකක් ඉස්සරහට දාලා මම මේ වාහනය පාවිච්චි කරන්න අරන් මගේ එක ගෙදර උන්දෑට දීලා යන්තම් ගොඩ ගියා. මේ රෝද මාරු කිරීම පාරක් අයිනේ හරි සමතලා නැති තැනක හරි කළා නම් කවදාවත් මේ ටයර් වෙනස අහු වෙන්නේ නැහැ. එහෙම උනා නම් මේ Front Wheel Drive වාහනයේ ඩිෆ් එකටයි CV ජොයින්ට් වලටයි දෙය්යන්ගේම පිහිට තමයි. ටයර් ප්‍රෙෂර් එක රාත්තල් පහළොවකට විතර අඩුවෙනකම් 'පැත්තට අදිනවා' කියලා තේරෙන්නේ නැතුව එලවපු මේ ඩ්‍රයිවර් තුමියට මිලි මීටර් විස්සක විතර ටයර් විෂ්කම්භයේ වෙනස තේරෙන්නේ නැති බව කියන්නත් දෙයක්ද ? එහෙම උනා නම් ඒකටත් වැරදි කාරයා වෙන්නේ මම ම තමයි. මේක කාර් ඩීලර් ට කියපුවාම ඌ මට අලුතින් හරි සයිස් එකේ ටයර් එකක් දාගන්න කියලා ටයර් කඩේකට වවුචර් එකක් නම් දුන්නා.
    රිම් සයිස් මොකක්ද?
     
    • Like
    Reactions: D_Mad and NRTG

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    3,567
    775
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    Loku kattak nwei. Udeta brake gahaddi front wheel walin hum saddayak enewa dan masayak withara thisse. tikak diwwama hari yanawa.. eeye brake karaddi pedal eka gahenna gaththa.

    front brake rotors/disks deka lathe machine ekata dala face karagaththa. caliper aluthen grease kala. dan nam saddayak ne wage.

    Cost: Rs. 3500
     

    dinuksha_asela

    Active member
  • Feb 7, 2007
    721
    179
    43
    Nugegoda, Sri Lanka
    Loku kattak nwei. Udeta brake gahaddi front wheel walin hum saddayak enewa dan masayak withara thisse. tikak diwwama hari yanawa.. eeye brake karaddi pedal eka gahenna gaththa.

    front brake rotors/disks deka lathe machine ekata dala face karagaththa. caliper aluthen grease kala. dan nam saddayak ne wage.

    Cost: Rs. 3500
    Disc eka phase karanna puluwan thickness ekak thiyenawa machan. eka pannala karama, Caliper pin eka godak eliyata ena hinda pins 2i groove ekai ikmnata gewenawa. mageth oya siddiya awilla Disc deka gennala damma dan mukuth saddayak enne naa Pins walin. Pedal ekath hena uda. mama damme Dixcel rotors deka. OEM ekata wada hondai kiyanawa e brand eka. Japan walin genna gaththa.
     
    • Like
    Reactions: PHBhagya and hrm

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    3,567
    775
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    Disc eka phase karanna puluwan thickness ekak thiyenawa machan. eka pannala karama, Caliper pin eka godak eliyata ena hinda pins 2i groove ekai ikmnata gewenawa. mageth oya siddiya awilla Disc deka gennala damma dan mukuth saddayak enne naa Pins walin. Pedal ekath hena uda. mama damme Dixcel rotors deka. OEM ekata wada hondai kiyanawa e brand eka. Japan walin genna gaththa.

    apahu lede awoth maru karala danawa.