වැක්සින් කරගත්තද අහලා කම්පනි එකෙන් survey එකක් එවලා 🙀

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,891
    23,572
    113
    ඈබන් ප‍ොන්න බයිය‍ෝ කවුද උඹට කිව්ව‍ේ වැක්සීන් ව‍ෙච්ච එවුන්ග‍ෙන් ල‍ෙඩ‍ේ බ‍ෝ ව‍ෙන්න‍ේ නෑ කියලා ... ග‍ොන් බයියා තණක‍ොළ කෑවට කමක් නෑ ප්‍රසිද්ධ න‍ොකර හිටපන් ... අන්න මරන සංඛ්‍යාව‍ෙන් 66.1 % ක් වැක්සීන් විදපු නැති එවුන් ව‍ෙද්දී 33.9% ක් වැක්සීන් කරපු එවුන් කියලා ස‍ෞඛ්‍ය අංශම කියනවා . දැන් ප‍ොන්සියා කියන්න‍ේ ඒවා බ‍ොරු කියලද ? වැක්සීන් කරපු එවුන්ටත් හැද‍ෙනවානම් , උන්ග‍ෙන් අනිත් එවුන්ට බ‍ෝ ව‍ෙනවානම්, මරනයටත් පත් ව‍ෙනවානම් දැන් කියපන් විදින එක‍ෙයි න‍ොවිදින එක‍ෙයි ව‍ෙනස ම‍ොකද්ද ?
    වසංගත රෝග විද්‍යා අංශයේ අවසාන වාර්තාවට අනුව සැප් 3 සිට සැප් 10 දක්වා වූ කාලයේ සිදුවූ මරණ වලින් 13% ක් පමණක් fully vaccinated පුද්ගලයින්. රටේ ජනගහනයෙන් 50% fully vaccinate කරල තියෙන අවස්තාවක (එයිනුත් වැඩි ප්‍රමාණයක් රෝගය බරපතල විය හැකි වයස් කාණ්ඩයේ පුද්ගලයින්), මරණ වලින් 13% ක් පමණක් එම පුදගලයින්ගෙන් සිදුවීම අහම්බයක් නෙමෙයි කියල තේරෙන්න ඕනෙ :yes:

    ඔයා සයිනොෆාම් ගහගත්තද
    මම vaccinated. ඔයාට vaccine එක නොගන්න සාධාරණ හේතුවක් කියන්න පුලුවන්ද?
    ------ Post added on Sep 21, 2021 at 4:55 PM
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර

    මම vaccinated. ඔයාට vaccine එක නොගන්න සාධාරණ හේතුවක් කියන්න පුලුවන්ද?
    ------ Post added on Sep 21, 2021 at 4:55 PM
    mIl0mb3.jpg

    @Vandey 👆
    ------ Post added on Oct 19, 2021 at 4:42 PM

    ඒකෙ මම දැම්මෙ මම වැක්සින් කරගන්නෙ නැහැ කියලා. මට ඉසසරහට මේකෙ වැඩකරද්දි ප්‍රශ්නයක් වෙයිද?

    View attachment 143936

    ගොන් හරකා, වෑක්සීන් එක ගන්න බෑරි තරම් ගොබ්බයෙක් නම් උබ ගෙදරටම වෙලා ඉදපන්. එලියෙ ගිහින් අනිත් මිනිස්සු අමාරුවේ දාන්නේ නෑතිව. කෝවිඩ් ඩෙල්ටා හෑදුනත් දෙවියන් වහන්සේට හරි අල්ලා බල්ලාට හරි වෑද වෑද ඉදපන් ඉස්පිරිතාලේ යන්නේ ත් නෑතිව. මෝඩ පකා.

    උබත් අර ගල් යුගේ කාන්තාරේ ඔටු මස් එක්ක රොටී කකා හිටපු, අවුරුදු 9 පොඩි කෙල්ලෙක් දූශනය කරලා ගෑනු 53ක් තියාගෙන හිටපු වල් කුපාඩි නාකි හුකන්නේක් ලියපු පොතකින් බ්‍රේන්වොශ් වෙච්ච මෝඩ මූසල හම්බ ජාතිය එකෙක් වගේ

    වැක්සින් ගැහුවම සේරම හරි කියන මෝඩ හරකෙක් 🤣

    හරකා කවුද කියලා කියන්නද? උබේ නම ගම කොම්පෑනිය එක්කම? AKP?

    කොම්පෑනිය සහ උබේ ක්ලයන්ට් උබ මෙහෙම ඉන්ටර්නෙට් එකේ කොම්පෑනිය ගෑන ත්‍රේඩ් දානවා කියලා දෑනගත්තොත් මොකද වෙන්නේ කියලා උබ දන්නවා නේද?

    මොකො කියන්නේ? ගේමද?


    උබට සතියක් දෙන්නම්, වෑක්සීන් එක ගහගෙන කාඩ් එකේ ෆොටෝ එකක් එවපන් මට. නෑත්තන් උබව එක්ස්පෝස් කරනව.

    ගේම තමයි. සතියක් ඕන්නෑ දැන් එක්ස්පෝස් කරපං පුලුවන්නම්. මං ඕක ගහන්නෑ.

    ගහන්නේ නෑ කියපු උන් 3 දෙනයි ඉදලා තියෙන්නේ. ඉතින් උබ හොයාහන්න එක අමාරු වෙන එකක් නෑ. උබේ හිස්ට්‍රි එකත් එක්කම චාන_____ ට සහ කුශා____ ට යවා ඈත. ගූඩ් ලක්.

    තෑන්ක්ස් මචං. තව උඹට පුළුවන් දෙයක් තියනම් කරපං මම ඕක ගහන්නෑ.

    තවම නෑ බං මෙන්න මූ අවුලක් කරොත් තමයි. උඔ ත්‍රෙඩ් එක page by page බැළුවනම් තේරෙයි මාව blackmail කරලා බලෙන් ගස්සවන්න ට්‍රයි කරන එකෙක් ගැන.

    hha
    uoo ubawa expose kranwa kiyala talks dunna neda

    @Vandey
    දැන් මොකද කියන්නෙ? 👇




    ආතල් එකෙ ඉදපල්ලා ටූ පරක්කුයි දැන්

    මේවට කියන්නේ සමූල ඝාතන කියලා

    දැන් කවුද මේවට වග කියන්නෙ.

    තව අවුරුදු දහයකින් දැන් ඉන්න එවුන් එකෙක් වත් නැහැ

    ------ Post added on May 15, 2024 at 3:09 PM
     
    • Love
    Reactions: rockmon

    nevermindnevergiveup2

    Junior member
  • Dec 13, 2020
    72
    52
    18
    ඒකෙ මම දැම්මෙ මම වැක්සින් කරගන්නෙ නැහැ කියලා. මට ඉසසරහට මේකෙ වැඩකරද්දි ප්‍රශ්නයක් වෙයිද?

    View attachment 143936

    ගොන් හරකා, වෑක්සීන් එක ගන්න බෑරි තරම් ගොබ්බයෙක් නම් උබ ගෙදරටම වෙලා ඉදපන්. එලියෙ ගිහින් අනිත් මිනිස්සු අමාරුවේ දාන්නේ නෑතිව. කෝවිඩ් ඩෙල්ටා හෑදුනත් දෙවියන් වහන්සේට හරි අල්ලා බල්ලාට හරි වෑද වෑද ඉදපන් ඉස්පිරිතාලේ යන්නේ ත් නෑතිව. මෝඩ පකා.

    උබත් අර ගල් යුගේ කාන්තාරේ ඔටු මස් එක්ක රොටී කකා හිටපු, අවුරුදු 9 පොඩි කෙල්ලෙක් දූශනය කරලා ගෑනු 53ක් තියාගෙන හිටපු වල් කුපාඩි නාකි හුකන්නේක් ලියපු පොතකින් බ්‍රේන්වොශ් වෙච්ච මෝඩ මූසල හම්බ ජාතිය එකෙක් වගේ

    වැක්සින් ගැහුවම සේරම හරි කියන මෝඩ හරකෙක් 🤣

    හරකා කවුද කියලා කියන්නද? උබේ නම ගම කොම්පෑනිය එක්කම? AKP?

    කොම්පෑනිය සහ උබේ ක්ලයන්ට් උබ මෙහෙම ඉන්ටර්නෙට් එකේ කොම්පෑනිය ගෑන ත්‍රේඩ් දානවා කියලා දෑනගත්තොත් මොකද වෙන්නේ කියලා උබ දන්නවා නේද?

    මොකො කියන්නේ? ගේමද?


    උබට සතියක් දෙන්නම්, වෑක්සීන් එක ගහගෙන කාඩ් එකේ ෆොටෝ එකක් එවපන් මට. නෑත්තන් උබව එක්ස්පෝස් කරනව.

    ගේම තමයි. සතියක් ඕන්නෑ දැන් එක්ස්පෝස් කරපං පුලුවන්නම්. මං ඕක ගහන්නෑ.

    ගහන්නේ නෑ කියපු උන් 3 දෙනයි ඉදලා තියෙන්නේ. ඉතින් උබ හොයාහන්න එක අමාරු වෙන එකක් නෑ. උබේ හිස්ට්‍රි එකත් එක්කම චාන_____ ට සහ කුශා____ ට යවා ඈත. ගූඩ් ලක්.

    තෑන්ක්ස් මචං. තව උඹට පුළුවන් දෙයක් තියනම් කරපං මම ඕක ගහන්නෑ.

    තවම නෑ බං මෙන්න මූ අවුලක් කරොත් තමයි. උඔ ත්‍රෙඩ් එක page by page බැළුවනම් තේරෙයි මාව blackmail කරලා බලෙන් ගස්සවන්න ට්‍රයි කරන එකෙක් ගැන.

    hha
    uoo ubawa expose kranwa kiyala talks dunna neda

    @Vandey
    දැන් මොකද කියන්නේ? 👇




    ආතල් එකෙ ඉදපල්ලා ටූ පරක්කුයි දැන්

    මේවට කියන්නේ සමූල ඝාතන කියලා

    දැන් කවුද මේවට වග කියන්නෙ.

    තව අවුරුදු දහයකින් දැන් ඉන්න එවුන් එකෙක් වත් නැහැ