hotel sector eke nam nogaha inna bah man hithanne... tourist la ahanawa lu staff vaccinated kiyala.. . mekai ithin.. company eken ekko umbata corona hadunama padi nogewa indi. mokadata umbata amaru wela hospital giyahama mona labbatada umbata padi gewanne....unge waraddak neme ne..umbe thani theeranayak ne..
anek un bucket eka adala no pay dai ..,masa 3, 4 withara..
eeta hapan meke modayo mona kiwwath dan government eken vaccine card eka aniwarya karanna yanne.. umbata bus eke yanna wath hamba wenne nah.. gey assata wela labba wage thama inna wenne.... puluwan nam vaccine eka gaha ganna balapan.. nathnam horen card ekak wath hada gena gahuwa wage wath indapan..
anek un bucket eka adala no pay dai ..,masa 3, 4 withara..eeta hapan meke modayo mona kiwwath dan government eken vaccine card eka aniwarya karanna yanne.. umbata bus eke yanna wath hamba wenne nah.. gey assata wela labba wage thama inna wenne.... puluwan nam vaccine eka gaha ganna balapan.. nathnam horen card ekak wath hada gena gahuwa wage wath indapan..