You mean this is legal and what thambia did is illegal?මෙතන මොකක්ද අරෙස්ට් කරන්න තියෙන වැරැද්ද?අළුත් කඩේ තම්බිය කරන්නේ harassment ඵකක්නේ..
You mean this is legal and what thambia did is illegal?
Technically yesඉතිං උෟ සල්ලි දුන්නෙ..හොරකමක් කරල නෑ..අර තම්බිය කරේ අරූව ඵළවපු ඵක..![]()
harassment කර කියල ගන්න පුළුවන් නේද?මෙතන මොකක්ද අරෙස්ට් කරන්න කරන්න වැරැද්ද?අළුත් කඩේ තම්බිය කරන්නේ harassment ඵකක්නේ..
මෙතන මොකක්ද අරෙස්ට් කරන්න තියෙන වැරැද්ද?අළුත් කඩේ තම්බිය කරන්නේ harassment ඵකක්නේ..
harassment කර කියල ගන්න පුළුවන් නේද?
harassment කර කියල ගන්න පුළුවන් නේද?
The man who intimidated the tourist at Aluth Kade has been arrested by Keselwatta police on 3 charges:
- Penal Code Section 332: Unauthorized blocking
- Penal Code Section 342: Harassment
- Penal Code Section 486: Punishment for criminal intimidation
පොඩි දඩයක් ගෙවල එලියට ඒවි.![]()
Allah allah wancha karanne nelu. Hambaya okun okkama ekaiඉතිං උෟ සල්ලි දුන්නෙ..හොරකමක් කරල නෑ..අර තම්බිය කරේ අරූව ඵළවපු ඵක.අනික කථා කරපු හැටි බලපංකෝ..මැර තම්බියෙක්.![]()
මෙතන මොකක්ද අරෙස්ට් කරන්න කරන්න වැරැද්ද?අළුත් කඩේ තම්බිය කරන්නේ harassment ඵකක්නේ..