විල්පත්තුව වෙනුවෙන් FB Pages වල අවංකභාවය ???

Alaya

Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    විල්පත්තුව වෙනුවෙන් FB Pages වල අවංකභාවය ???

    අපේ online petition එක මම විපත්තුව වෙනුවෙන් පෙනී සිටින FB pages කීපයකටම post කලා, message කලා

    ඒත් ඒ එකෙක්වත් ඒවා Post/Approve කරල තිබ්බෙ නෑ

    ඇත්තටම මුන් පෙනී සිටින්නෙ මොනවා වෙනුවෙන්ද කා වෙනුවෙන්ද කියල ලොකු ගැටලුවක් තියනවා

    NGO වල සල්ලි බලාගෙනද?​
     

    Vandey

    Well-known member
  • Aug 9, 2014
    3,013
    1,622
    113
    FB පේජස් ගොඩක් කරන්නේ පොඩි හම්බ කොල්ලො. ඕකුන් කීයටවත් විල්පත්තුවට විරුද්දව කතා කරන්නේ නෑ.


    69544_293859844075147_468269031_n.jpg
    Hamza Haniffa


    මෙන්න මේ පොන්නයා තමයි ගොඩක් පේජස් කරන්නේ.

    Bro

    UPFA - A Brighter Futuer
    පේජස් දෙකත් මුගේ තමයි.
     

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,475
    8,665
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    FB පේජස් ගොඩක් කරන්නේ පොඩි හම්බ කොල්ලො. ඕකුන් කීයටවත් විල්පත්තුවට විරුද්දව කතා කරන්නේ නෑ.


    69544_293859844075147_468269031_n.jpg
    Hamza Haniffa


    මෙන්න මේ පොන්නයා තමයි ගොඩක් පේජස් කරන්නේ.

    Bro

    UPFA - A Brighter Futuer
    පේජස් දෙකත් මුගේ තමයි.

    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
     
    Jun 23, 2016
    1,044
    136
    0
    Maharagama
    FB පේජස් ගොඩක් කරන්නේ පොඩි හම්බ කොල්ලො. ඕකුන් කීයටවත් විල්පත්තුවට විරුද්දව කතා කරන්නේ නෑ.


    69544_293859844075147_468269031_n.jpg
    Hamza Haniffa


    මෙන්න මේ පොන්නයා තමයි ගොඩක් පේජස් කරන්නේ.

    Bro

    UPFA - A Brighter Futuer
    පේජස් දෙකත් මුගේ තමයි.

    ඕක මොකක්ද සිංහල බෞද්ධ ජාතිකවාදය වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න මහින්ද පතිරණ මහත්තයා කියන්නෙත් විල්පත්තුව මුස්ලිම් ඉඩම් කියලානෙ.. :lol:
     

    guideline

    Well-known member
  • Dec 1, 2015
    1,927
    417
    83
    එළකිරියේ උන් සෙට් වෙමු බන්. කාගෙවත් පස්සේ යන්න ඕනේ නැ.
     

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    එළකිරියේ උන් සෙට් වෙමු බන්. කාගෙවත් පස්සේ යන්න ඕනේ නැ.

    elakiri No of Members: 550,434

    Votes for the petition : 6,853 supporters
     

    Vandey

    Well-known member
  • Aug 9, 2014
    3,013
    1,622
    113
    69544_293859844075147_468269031_n.jpg
    Hamza Haniffa

    මූට හර්‍රින් ප්‍රනාන්දු පඩියක් ගෙවනවා ආන්ඩුවේ ඔෆිශියල් ෆේස්බුක් මඩ ප්‍රචාරක හෑටියට, විපක්ශේ උන්ට විශේශෙන්ම මහින්දට මඩ ගහනවට. මුගේ පේජස් නග්ගගනේත් ආන්ඩුවේ සල්ලි වලින්.

    බලපන්කෝ උගේ UPFA - A Brighter Futuer පේජ් එකේ තියෙන දේවල්, සින්හලයට, බුද්ඩාගමට මූ කොච්චර ගහනවද. ඒත් හම්බයෝ කරන දේවල් වලට කට අරින්නේ නෑ.
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    F

    Hamza Haniffa


    මෙන්න මේ පොන්නයා තමයි ගොඩක් පේජස් කරන්නේ.

    Bro

    UPFA - A Brighter Futuer
    පේජස් දෙකත් මුගේ තමයි.

    :lol::lol:
    මු නම් නොම්මර එකේ පොහ්න්නයෙක් තම


    රත්තරං;21152798 said:
    Active inne oya wage ganak thamai bn

    :yes::yes:
     

    Cyberoam

    Member
    Aug 21, 2014
    995
    43
    0
    Sri Lanka
    FB පේජස් ගොඩක් කරන්නේ පොඩි හම්බ කොල්ලො. ඕකුන් කීයටවත් විල්පත්තුවට විරුද්දව කතා කරන්නේ නෑ.


    69544_293859844075147_468269031_n.jpg
    Hamza Haniffa


    මෙන්න මේ පොන්නයා තමයි ගොඩක් පේජස් කරන්නේ.

    Bro

    UPFA - A Brighter Futuer
    පේජස් දෙකත් මුගේ තමයි.
    :shocked:
     

    Dilzzzz

    Well-known member
  • Jul 12, 2013
    22,530
    1,172
    113
    under the sun
    hari ban oya thambi patiya karanne page dekaine. anith page wala unta hena ghalada?
    mama mz kiyak dammada. pukatawath ganan aragena na.

    samahara un link ewanda kiyanawa. yauwata passe danne na.

    samahara page wala kollo yauwa gaman dala thibuna.

    elakiri eketh active 6000 nam inne FB eke inne 300 da ban?
    mahalokuwata page ekak haduwa. anthimata post share wenda sallith gewala publish karanda una.
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    hari ban oya thambi patiya karanne page dekaine. anith page wala unta hena ghalada?
    mama mz kiyak dammada. pukatawath ganan aragena na.

    samahara un link ewanda kiyanawa. yauwata passe danne na.

    samahara page wala kollo yauwa gaman dala thibuna.

    elakiri eketh active 6000 nam inne FB eke inne 300 da ban?
    mahalokuwata page ekak haduwa. anthimata post share wenda sallith gewala publish karanda una.

    ලජ්ජා වෙන්න ඕනි සිංහලු හැටියට මාත් දැම්මා විල්පත්තු ගැන තියෙන ලොකුම ගෘප් එකට පෙත්සම ශ්යර් කරලා සහයෝගයක් දෙන්න කියල උන් පදෙකට ගණන් ගත්තේ නැ .මම මිට අවුරුදු දෙකකට විටර කලිනුත් කිවා වයිට් හවුස් එකට ලියමු කියල ඔකේ ඇඩ්මින්ට දැම්ම එඅත් පඩේකට වත් ගණන් ගන්නේ නැ