විවාහයක් උදෙසා ආගම වෙනස් කිරීම
විවාහයක් උදෙසා ආගම වෙනස් කිරීම
යාලුවනේ මම මේක ලියන්නනේ කිසිම ආගමකට පහර ගැසීමක් විදිහට නෙමේ , මම මේ දවස් ටිකේ දකින දේවල් නිසා, කට වහගෙන ඉන්න බැරි කමට.
මම ජීවත් වන්නේ කොලබට ආසන්න අතිශය නාගරික සමාජයක. මෙහි විශේෂත්වය තමයි ආගමික මිශ්ර විවාහ බහුල වශයෙන් දක්කන ලැබෙන එක. කියන්න කණගාටු , ඒ හැම හැම පවුලකම බිරිද හෝ සැමියා ආගම අතහැරලා , විවාහය වෙන වෙලාවේ අනෙක් ආගම වැළදගෙන ,, (ආගම කියන්න ඔනේ නැ නේ
)....
කෙනෙක් කියන්න පුළුවන් මේක ආගමික සංහිදියාව කියල,නමුත් එක් පාර්ශවයක් විතරක් ආගම අත්හරිනේ මොකද ??? කෝ අනෙක් පාර්ශ්වයේ යුතුකම් ???
සමහරු මට කියලා තියෙනවා මම නම් ආගම මාරු කලේ නැහැ ,,, wifeගේ කීමට ලමයව College දාගන්න ලමයව ආගමට හැරෙව්වා කියලා.. ඉතින් international college එකකට දැම්මේ නැත්තේ මොකද කියල අහපුවහම නිරුත්තර වෙනවා ....
දරුවන්ට එක් ආගමික ආභාෂයක් පමණක් දීලා ,, දරුවට ඕන ආගමක් තෝරාගන්න පුළුවන් නේ කියලා කියන්නේ කොහොමද ?

මේ තරම් නිවට නියාලු නොන්ජල් ආගමික පිරිසක් උනේ කොහොමද ? තමන්ගේ ආගම තමන්ට කරවල කෑල්ලක් තරම් වත් වටිනේ නැද්ද ඇත්තට ?
මේ කසාදේ කෙරෙන්න නම් අපේ ආගමට එන්න ඕනේ කියද්දී ,, මැවුම කරුවානන් විශ්වාස කරන්න ඕනේ කියද්දී ,, දෙවියන්ගේ දරුවන් වැනි වචන
ඇහෙද්දී ඔයාලා ගන්නේ හරි තීරණයක්දමද කියලා හිතන්න අමතක උනේ කොහොමද ???
යාලුවනේ පොත් පත් කියවලා , ආගම් දෙක ගලපලා , තර්කනුකුලව හිතලා ආගම වෙනස් කලට කමක් නැ ,, මම එකේ වැරද්දක් දකිනේ නෑ
... නමුත් විවාහයක් උදෙසා ආගම වෙනස් කිරීම කොතරම් සදාචාරාත්මකද කියලා ඔබම හිතන්න ..
මෙත් සිතින් ,,,
විවාහයක් උදෙසා ආගම වෙනස් කිරීම
යාලුවනේ මම මේක ලියන්නනේ කිසිම ආගමකට පහර ගැසීමක් විදිහට නෙමේ , මම මේ දවස් ටිකේ දකින දේවල් නිසා, කට වහගෙන ඉන්න බැරි කමට.
මම ජීවත් වන්නේ කොලබට ආසන්න අතිශය නාගරික සමාජයක. මෙහි විශේෂත්වය තමයි ආගමික මිශ්ර විවාහ බහුල වශයෙන් දක්කන ලැබෙන එක. කියන්න කණගාටු , ඒ හැම හැම පවුලකම බිරිද හෝ සැමියා ආගම අතහැරලා , විවාහය වෙන වෙලාවේ අනෙක් ආගම වැළදගෙන ,, (ආගම කියන්න ඔනේ නැ නේ

).... කෙනෙක් කියන්න පුළුවන් මේක ආගමික සංහිදියාව කියල,නමුත් එක් පාර්ශවයක් විතරක් ආගම අත්හරිනේ මොකද ??? කෝ අනෙක් පාර්ශ්වයේ යුතුකම් ???
සමහරු මට කියලා තියෙනවා මම නම් ආගම මාරු කලේ නැහැ ,,, wifeගේ කීමට ලමයව College දාගන්න ලමයව ආගමට හැරෙව්වා කියලා.. ඉතින් international college එකකට දැම්මේ නැත්තේ මොකද කියල අහපුවහම නිරුත්තර වෙනවා ....
දරුවන්ට එක් ආගමික ආභාෂයක් පමණක් දීලා ,, දරුවට ඕන ආගමක් තෝරාගන්න පුළුවන් නේ කියලා කියන්නේ කොහොමද ?


මේ තරම් නිවට නියාලු නොන්ජල් ආගමික පිරිසක් උනේ කොහොමද ? තමන්ගේ ආගම තමන්ට කරවල කෑල්ලක් තරම් වත් වටිනේ නැද්ද ඇත්තට ?
මේ කසාදේ කෙරෙන්න නම් අපේ ආගමට එන්න ඕනේ කියද්දී ,, මැවුම කරුවානන් විශ්වාස කරන්න ඕනේ කියද්දී ,, දෙවියන්ගේ දරුවන් වැනි වචන

ඇහෙද්දී ඔයාලා ගන්නේ හරි තීරණයක්දමද කියලා හිතන්න අමතක උනේ කොහොමද ???යාලුවනේ පොත් පත් කියවලා , ආගම් දෙක ගලපලා , තර්කනුකුලව හිතලා ආගම වෙනස් කලට කමක් නැ ,, මම එකේ වැරද්දක් දකිනේ නෑ

... නමුත් විවාහයක් උදෙසා ආගම වෙනස් කිරීම කොතරම් සදාචාරාත්මකද කියලා ඔබම හිතන්න ..මෙත් සිතින් ,,,
Last edited:
okkoma buddhist 


ehema unot uba jabuk wenawa 
